Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Lucasfilm Games Lucasfilm Games Lucasfilm Games Lucasfilm Games Lucasfilm Games Lucasfilm Games
USA
USA
USA
USA
USA
USA
Založeno 1982, zrušeno 1990
Založeno 1982, zrušeno 1990
Založeno 1982, zrušeno 1990
Založeno 1982, zrušeno 1990
Založeno 1982, zrušeno 1990
Založeno 1982, zrušeno 1990
Firma založená v květnu roku 1982 na popud George Lucase zpočátku spolupracovala s Atari a výsledkem byly hry jako Ballblazer nebo Rescue_on_Fractalus!. Následovala spolupráce s vydavatelskými firmami Epyx a Activision a vydání her Koronis Rift a The Eidolon.
Nejvíce se ale firma proslavila díky svým adventurám, první vlaštovkou byla hra na motivy filmu s Davidem Bowiem Labyrinth. Následovala první hra postavená na slavném enginu SCUMM Maniac Mansion, která sklidila velký úspěch. Na SCUMMu běžely i další hry, které následovaly nedlouho po MM - Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure, Loom a The Secret of Monkey Island.

V roce 1990 nastala reorganizace Lucasových společností a firma dostala nové jméno - LucasArts
Firma založená v květnu roku 1982 na popud George Lucase zpočátku spolupracovala s Atari a výsledkem byly hry jako Ballblazer nebo Rescue_on_Fractalus!. Následovala spolupráce s vydavatelskými firmami Epyx a Activision a vydání her Koronis Rift a The Eidolon.
Nejvíce se ale firma proslavila díky svým adventurám, první vlaštovkou byla hra na motivy filmu s Davidem Bowiem Labyrinth. Následovala první hra postavená na slavném enginu SCUMM Maniac Mansion, která sklidila velký úspěch. Na SCUMMu běžely i další hry, které následovaly nedlouho po MM - Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure, Loom a The Secret of Monkey Island.

V roce 1990 nastala reorganizace Lucasových společností a firma dostala nové jméno - LucasArts
Firma založená v květnu roku 1982 na popud George Lucase zpočátku vyvíjela hry pro vydavatele Atari a výsledkem byly videohry Ballblazer (1984) nebo Rescue on Fractalus! (1984). Následoval vývoj pro vydavatele Epyx a Activision a vydání videoher Koronis Rift (1985) a The Eidolon (1985). Na přelomu osmdesátých a devadesátých let vyvinulo studio Lucasfilm Games řadu simulátorů vojenských vozidel jako např. PHM Pegasus (1987, lodě), Strike Fleet (1987, lodě), Battlehawks 1942 (1988, letadla), Their Finest Hour: The Battle of Britain (1989, letadla) nebo Secret Weapons of the Luftwaffe (1990, letadla), všechny byly vydány i na PC.

Nejvíce se ale firma proslavila díky svým grafickým adventurám. První vlaštovkou byla hra na motivy filmu s Davidem Bowiem Labyrinth (1986, hra nebyla vydána na PC). Následovala první počítačová hra Lucasfilm Games postavená na slavném enginu (nebo skriptovacím jazyku) SCUMM, Maniac Mansion (1987), která sklidila velký úspěch. Na SCUMMu běžely i další hry, které následovaly nedlouho poté - Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure, Loom a The Secret of Monkey Island.

V roce 1990 nastala reorganizace Lucasových společností a firma dostala nové jméno - LucasArts. Studio se začalo zabývat tvorbou her na motivy filmů Star Wars, což byly z větší části akční hry, ale po pár letech se se vrátili i k vývoji adventur.
Firma založená v květnu roku 1982 na popud George Lucase zpočátku vyvíjela hry pro vydavatele Atari a výsledkem byly videohry Ballblazer (1984) nebo Rescue on Fractalus! (1984). Následoval vývoj pro vydavatele Epyx a Activision a videohry Koronis Rift (1985) a The Eidolon (1985). Na přelomu osmdesátých a devadesátých let vyvinulo studio Lucasfilm Games řadu simulátorů vojenských vozidel jako např. PHM Pegasus (1987, lodě), Strike Fleet (1987, lodě), Battlehawks 1942 (1988, letadla), Their Finest Hour: The Battle of Britain (1989, letadla) nebo Secret Weapons of the Luftwaffe (1990, letadla), všechny byly vydány i na PC.

Nejvíce se ale firma proslavila díky svým grafickým adventurám. První vlaštovkou byla hra na motivy filmu s Davidem Bowiem Labyrinth (1986, hra nebyla vydána na PC). Následovala první počítačová hra Lucasfilm Games postavená na slavném enginu či skriptovacím jazyku SCUMM, Maniac Mansion, která sklidila velký úspěch. Na SCUMMu běžely i další hry, které následovaly nedlouho poté - Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure, Loom a The Secret of Monkey Island.

V roce 1990 nastala reorganizace Lucasových společností a firma dostala nové jméno - LucasArts. Studio se začalo zabývat tvorbou her na motivy filmů Star Wars, což byly z větší části akční hry, ale pokračovalo i ve vývoji adventur.
Firma založená v květnu roku 1982 na popud George Lucase zpočátku vyvíjela hry pro vydavatele Atari a výsledkem byly videohry Ballblazer (1984) nebo Rescue on Fractalus! (1984). Následoval vývoj pro vydavatele Epyx a Activision a videohry Koronis Rift (1985) a The Eidolon (1985). Na přelomu osmdesátých a devadesátých let vyvinulo studio Lucasfilm Games řadu simulátorů vojenských vozidel jako např. PHM Pegasus (1987, lodě), Strike Fleet (1987, lodě), Battlehawks 1942 (1988, letadla), Their Finest Hour: The Battle of Britain (1989, letadla) nebo Secret Weapons of the Luftwaffe (1990, letadla), všechny byly vydány i na PC.

Nejvíce se ale firma proslavila díky svým grafickým adventurám. První vlaštovkou byla hra na motivy filmu s Davidem Bowiem Labyrinth (1986, hra nebyla vydána na PC). Následovala první počítačová hra Lucasfilm Games postavená na slavném enginu či skriptovacím jazyku SCUMM, Maniac Mansion, která sklidila velký úspěch. Na SCUMMu běžely i další hry, které následovaly nedlouho poté - Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure, Loom a The Secret of Monkey Island.

V roce 1990 nastala reorganizace Lucasových společností a firma dostala nové jméno - LucasArts. Studio se začalo zabývat tvorbou her na motivy filmů Star Wars, což byly z větší části akční hry, ale pokračovalo i ve vývoji adventur.
Firma založená v květnu roku 1982 na popud George Lucase zpočátku vyvíjela hry pro vydavatele Atari a výsledkem byly videohry Ballblazer (1984) nebo Rescue on Fractalus! (1984). Následoval vývoj pro vydavatele Epyx a Activision a videohry Koronis Rift (1985) a The Eidolon (1985). Na přelomu osmdesátých a devadesátých let vyvinulo studio Lucasfilm Games řadu simulátorů vojenských vozidel jako např. PHM Pegasus (1987, lodě), Strike Fleet (1987, lodě), Battlehawks 1942 (1988, letadla), Their Finest Hour: The Battle of Britain (1989, letadla) nebo Secret Weapons of the Luftwaffe (1990, letadla), všechny byly vydány i na PC.

Nejvíce se ale firma proslavila díky svým grafickým adventurám. První vlaštovkou byla hra na motivy filmu s Davidem Bowiem Labyrinth (1986, hra nebyla vydána na PC). Následovala první počítačová hra Lucasfilm Games postavená na slavném enginu či skriptovacím jazyku SCUMM, Maniac Mansion, která sklidila velký úspěch. Na SCUMMu běžely i další hry, které následovaly nedlouho poté - Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure, Loom a The Secret of Monkey Island.

V roce 1990 nastala reorganizace Lucasových společností a firma dostala nové jméno - LucasArts. Studio se začalo zabývat tvorbou her na motivy filmů Star Wars, což byly z větší části akční hry, ale pokračovalo i ve vývoji adventur.
Oficiální stránky vývojáře (http://)
Oficiální stránky vývojáře (http://)
Oficiální stránky vývojáře (http://)