Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Keith Schuler

USA
Keith Schuler je americký vývojář, jehož kariéra je spojena s firmami Apogee, 3D Realms a Gearbox.

Svou vývojářskou kariéru započal již v osmi letech a platformou, na které tvořil, byl počítač TRS-80 Color Computer. Výsledkem jeho prvních designérských krůčků bylo několik her vydaných v časopisech. Nejznámější z nich je Castle Zhagwhar, plošinovka podobná hře Jumpman.

Během středoškolských studií přešel Schuler na PC platformu. Ještě než získal řidičský průkaz, vytvořil akčně-logickou hru Chagunitzu, ve které se poprvé objevuje hrdinný archeolog Alabama Smith, ne nepodobný svému velkému vzoru, Indiana Jonesovi. Program šířila firma Softdisk.

Hra se zalíbila Scottu Millerovi z firmy Apogee, a tak její pokračování, Paganitzu, vyšlo již pod distribučními křídly tohoto sharewarového giganta. Paganitzu zdokonaluje a rozšiřuje akčně-logické principy svého předchůdce a přináší další archeologická dobrodružství Alabamy Smithe. Schuler hru vytvořil pod svou firemní značkou Trilobyte.

Keith dále pokračoval ve své vývojářské kariéře ve firmě Apogee / 3D Realms a je podepsán jako hlavní autor pod plošinovkou Realms of Chaos. Dále se podílel na tvorbě 3D akcí Shadow Warrior, Duke Nukem 3D, Duke Nukem Forever (level design), Borderlands (scénář, design) a v současnosti je členem tvůrčího týmu firmy Gearbox.

Zdroje:

sfprod
Homeoftheunderdogs
3DRealms