Společnost Digital Eclipse Software byla založena roku 1992 v Emeryville v Kalifornii. U zrodu stál Andrew Ayre, čerstvý absolvent Harvardovy univerzity. Zpočátku se studio zaměřovalo převážně na emulaci již existujících arkádových her a vyvinuli tak interpret, který umožňoval emulovat hry společnosti Williams Electronic Games, jako byly Robotron: 2084, Joust a Defender. Všechny tyto hry následně vyšly jako součást The Digital Arcade na Mac OS v roce 1995.
Na trh přišel Game Boy Color, který běžel na procesoru založeném na architektuře procesoru Z80 od firmy Zilog. A právě tento procesor byl součástí starých arkádových strojů. Tím se otevřela cesta Digital Eclipse Software k předělání asi 60 arkádových her na GBC. Mezi ně patřily například Paperboy, Moon Patrol nebo také již zmíněné Defender a Joust.
V roce 2003 se firma Digital Eclipse Software spojila s ImaginEngine za vytvoření společnosti Backbone Entertainment. Zatímco studio ImaginEngine zůstává nezávislou firmou, tak Digital Eclipse Software i se svojí pobočkou se stává od té doby Backbone Emeryville, respektive Backbone Vancouver. Tím jejich historie pod jménem Digital Eclipse Software končí.
Zdroj: Wikipedia
Na trh přišel Game Boy Color, který běžel na procesoru založeném na architektuře procesoru Z80 od firmy Zilog. A právě tento procesor byl součástí starých arkádových strojů. Tím se otevřela cesta Digital Eclipse Software k předělání asi 60 arkádových her na GBC. Mezi ně patřily například Paperboy, Moon Patrol nebo také již zmíněné Defender a Joust.
V roce 2003 se firma Digital Eclipse Software spojila s ImaginEngine za vytvoření společnosti Backbone Entertainment. Zatímco studio ImaginEngine zůstává nezávislou firmou, tak Digital Eclipse Software i se svojí pobočkou se stává od té doby Backbone Emeryville, respektive Backbone Vancouver. Tím jejich historie pod jménem Digital Eclipse Software končí.
Zdroj: Wikipedia
Společnost Digital Eclipse Software byla založena roku 1992 v Emeryville v Kalifornii. U zrodu stál Andrew Ayre, čerstvý absolvent Harvardovy univerzity. Zpočátku se studio zaměřovalo převážně na emulaci již existujících arkádových her a vyvinuli tak interpret, který umožňoval emulovat hry společnosti Williams Electronic Games, jako byly Robotron: 2084, Joust a Defender. Všechny tyto hry následně vyšly jako součást The Digital Arcade na Mac OS v roce 1995.
Na trh přišel Game Boy Color, který běžel na procesoru založeném na architektuře procesoru Z80 od firmy Zilog. A právě tento procesor byl součástí starých arkádových strojů. Tím se otevřela cesta Digital Eclipse Software k předělání asi 60 arkádových her na GBC. Mezi ně patřily například Paperboy, Moon Patrol nebo také již zmíněné Defender a Joust.
V roce 2003 se firma Digital Eclipse Software spojila s ImaginEngine za vytvoření společnosti Backbone Entertainment. Zatímco studio ImaginEngine zůstává nezávislou firmou, tak Digital Eclipse Software i se svojí pobočkou se stává od té doby Backbone Emeryville, respektive Backbone Vancouver. Tím jejich historie pod jménem Digital Eclipse Software končí.
Zdroj: Wikipedia
Na trh přišel Game Boy Color, který běžel na procesoru založeném na architektuře procesoru Z80 od firmy Zilog. A právě tento procesor byl součástí starých arkádových strojů. Tím se otevřela cesta Digital Eclipse Software k předělání asi 60 arkádových her na GBC. Mezi ně patřily například Paperboy, Moon Patrol nebo také již zmíněné Defender a Joust.
V roce 2003 se firma Digital Eclipse Software spojila s ImaginEngine za vytvoření společnosti Backbone Entertainment. Zatímco studio ImaginEngine zůstává nezávislou firmou, tak Digital Eclipse Software i se svojí pobočkou se stává od té doby Backbone Emeryville, respektive Backbone Vancouver. Tím jejich historie pod jménem Digital Eclipse Software končí.
Zdroj: Wikipedia