Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Digital Eclipse Software Digital Eclipse Software Digital Eclipse Software
USA
USA
USA
Založeno 1992
Založeno 1992, zrušeno 2003
Založeno 1992, zrušeno 2003
Společnost Digital Eclipse Software byla založena roku 1992 v Emeryville v Kalifornii. U zrodu stál Andrew Ayre, čerstvý absolvent Harvardovy univerzity. Zpočátku se studio zaměřovalo převážně na emulaci již existujících arkádových her a vyvinuli tak interpret, který umožňoval emulovat hry společnosti Williams Electronic Games, jako byly Robotron: 2084, Joust a Defender. Všechny tyto hry následně vyšly jako součást The Digital Arcade na Mac OS v roce 1995.

Na trh přišel Game Boy Color, který běžel na procesoru založeném na architektuře procesoru Z80 od firmy Zilog. A právě tento procesor byl součástí starých arkádových strojů. Tím se otevřela cesta Digital Eclipse Software k předělání asi 60 arkádových her na GBC. Mezi ně patřily například Paperboy, Moon Patrol nebo také již zmíněné Defender a Joust.

V roce 2003 se firma Digital Eclipse Software spojila s ImaginEngine za vytvoření společnosti Backbone Entertainment. Zatímco studio ImaginEngine zůstává nezávislou firmou, tak Digital Eclipse Software i se svojí pobočkou se stává od té doby Backbone Emeryville, respektive Backbone Vancouver. Tím jejich historie pod jménem Digital Eclipse Software končí.

Zdroj: Wikipedia
Společnost Digital Eclipse Software byla založena roku 1992 v Emeryville v Kalifornii. U zrodu stál Andrew Ayre, čerstvý absolvent Harvardovy univerzity. Zpočátku se studio zaměřovalo převážně na emulaci již existujících arkádových her a vyvinuli tak interpret, který umožňoval emulovat hry společnosti Williams Electronic Games, jako byly Robotron: 2084, Joust a Defender. Všechny tyto hry následně vyšly jako součást The Digital Arcade na Mac OS v roce 1995.

Na trh přišel Game Boy Color, který běžel na procesoru založeném na architektuře procesoru Z80 od firmy Zilog. A právě tento procesor byl součástí starých arkádových strojů. Tím se otevřela cesta Digital Eclipse Software k předělání asi 60 arkádových her na GBC. Mezi ně patřily například Paperboy, Moon Patrol nebo také již zmíněné Defender a Joust.

V roce 2003 se firma Digital Eclipse Software spojila s ImaginEngine za vytvoření společnosti Backbone Entertainment. Zatímco studio ImaginEngine zůstává nezávislou firmou, tak Digital Eclipse Software i se svojí pobočkou se stává od té doby Backbone Emeryville, respektive Backbone Vancouver. Tím jejich historie pod jménem Digital Eclipse Software končí.

Zdroj: Wikipedia
Oficiální stránky vývojáře (http://www.digitaleclipse.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.digitaleclipse.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.digitaleclipse.com/)