Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Campo Santo Campo Santo Campo Santo
USA
USA
USA
Založeno 2013
Založeno 2013
Založeno 2013
Campo Santo, malé a nezávislé herní studio se sídlem v San Franciscu v americké Kalifornii, bylo založeno v září roku 2013. Vývojářský tým si klade za cíl vytvářet hry o zajímavých lidech na fascinujících místech.

První hrou studia je 3D adventura Firewatch odehrávající se v roce 1989 v divočině amerického státu Wyoming. Hráč se ujímá Henryho, dobrovolníka, jehož úkolem je chránit oblast národního parku před vznikem požárů. Vývojáři z Campo Santo vytvořili svou prvotinu ve spolupráci se softwarovou společností Panic Inc. z Portlandu v Oregonu, která při vývoji zajišťovala především technologickou a softwarovou podporu.

Studio založili Sean Vanaman (dříve scénárista The Walking Dead), Jake Rodkin, Nels Anderson (dříve hlavní designér Mark of the Ninja) a Olly Moss.
Campo Santo, malé a nezávislé herní studio se sídlem v San Franciscu v americké Kalifornii, bylo založeno v září roku 2013. Vývojářský tým si klade za cíl vytvářet hry o zajímavých lidech na fascinujících místech.

První hrou studia je 3D adventura Firewatch odehrávající se v roce 1989 v divočině amerického státu Wyoming. Hráč se ujímá Henryho, dobrovolníka, jehož úkolem je chránit oblast národního parku před vznikem požárů. Vývojáři z Campo Santo vytvořili svou prvotinu ve spolupráci se softwarovou společností Panic Inc. z Portlandu v Oregonu, která při vývoji zajišťovala především technologickou a softwarovou podporu.

Studio založili Sean Vanaman (dříve scénárista The Walking Dead), Jake Rodkin, Nels Anderson (dříve hlavní designér Mark of the Ninja) a Olly Moss.

V dubnu 2018 studio zakoupila společnost Valve Corporation, ovšem podle samotných vývojářů by práce v něm měli pokračovat v podstatě beze změn.
Campo Santo, malé a nezávislé herní studio se sídlem v San Franciscu v americké Kalifornii, bylo založeno v září roku 2013. Vývojářský tým si klade za cíl vytvářet hry o zajímavých lidech na fascinujících místech.

První hrou studia je 3D adventura Firewatch odehrávající se v roce 1989 v divočině amerického státu Wyoming. Hráč se ujímá Henryho, dobrovolníka, jehož úkolem je chránit oblast národního parku před vznikem požárů. Vývojáři z Campo Santo vytvořili svou prvotinu ve spolupráci se softwarovou společností Panic Inc. z Portlandu v Oregonu, která při vývoji zajišťovala především technologickou a softwarovou podporu.

Studio založili Sean Vanaman (dříve scénárista The Walking Dead), Jake Rodkin, Nels Anderson (dříve hlavní designér Mark of the Ninja) a Olly Moss.

V dubnu 2018 studio zakoupila společnost Valve Corporation, ovšem podle samotných vývojářů by práce v něm měla pokračovat v podstatě beze změn.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.camposanto.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.camposanto.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.camposanto.com)