Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
38 let • Desktop Administrator • ČR - kraj Karlovarský

Komentáře

Mass Effect 2

  • PC 75
Zakladni problem s touhle hrou mam v tom, ze vetsinu herniho casu jsem stravil sbiranim posadky. Zbyvajici cast hry jsem pak resil jejich rodinne problemy. Yay. Diky bohu, ze hlavni pribehove mise byly zajimave. Vice mene. I kdyz je pravda, ze vedle hrani si na maleho geologa, pusobily mise jako balzam na dusi. Tak me napada, ze to mozna byl zamer. Znudit hrace tezbou natolik, ze pak cely stastny pujde a vystrili par desitek/stovek nepratel.

Take by me zajimalo, co v Bioware sledovali zavedenim naboju... jestli se snazili hrace donutit stridat zbrane, tak to soudruzi nekde asi udelali chybu, protoze dost naboju jsem mel jenom do smg (ke konci asi 750?), oproti pistoli a brokovnici s jejich usmudlanymi 30 naboji... No nic.

A koho napadlo, ze je zabava honit lodicku mysi po obrazovce by taky zaslouzil protrepat a zamichat.

Nadavat na "inventar" a "moznost modifikovat zbrane" a orezani schopnosti uz snad ani nema cenu.

Takze proc jsem tuhle hru vlastne dohral? Dva duvody. Bylo mi blby to nedohrat, kdyz uz jsem si koupil sberatelskou edici (terminus armor je docela hezkej a sledovat sheparda jak cuca piti skrz helmu bylo hrozne legracni) a za druhy, a to hlavne a predevsim, me bavilo poslouchat dialogy. Doted mi cukaji koutky, kdyz si vzpomenu jak jsem potkal Wrexe :) A cokoli, co pronesl Joker na adresu EDI bylo taky zlato. A vubec, co postava, to charakter, takze diky bohum, aspon zvaneni se povedlo.

Jsem zvedav, jakym smerem se vyda treti dil, mozna se dockame realtimove strategie mixnute mini misemi o nekolika jednotkach. Treba dostane starcraft konkurenci... :)

Pro: hlavni dejova linka (ac trestuhodne kratka), rozhovory

Proti: inventar, zabiti rpg prvku, navigovani lodicky mezi planetami, WE NEED MORE MINERALS

+14 +19 −5

System Shock

  • PC 95
Ticho... mrtvolné ticho... to je první věc, které si všimnete, když se v Citadele probudíte. Druhá věc, která vás praští do očí je smrt. Smrt, která má mnoho podob, ale jen jedinou tvář. SHODAN. Nejkrásnější záporák, jakého kdy počítačové hry daly světu. umělá inteligence, kterou nejde nenávidět, i když se vás snaží zabít na každém vašem kroku. (a že se jí to někdy daří až až)
System Shock je výborná hra, která se skvěle hraje. Prozkoumávání jednotlivých pater je strašidelné, bojování s nepřáteli napínavé (a téměř neviditelní mutanti jsou mrchy největší), poslouchání audiologů a zjišťování "co se sakra vlastně stalo" je zážitek... ale nejúžasnější pro mě je, že hra dokáže na hráče přenést ten pocit někoho, kdo je sám v těžce nepřátelském prostředí a chce jenom utéct jedno kam, hlavně když co nejdál. Jenže mu něco pořád staví do cesty téměř nepřekonatelné překážky.

Pro: SHODAN, atmosféra strachu

Proti: V Citadele vás nikdo neuslyší křičet

+22

Portal

  • PC 100
Geniální hra. Hrátky s portály jsou zábavné, hlášky GlaDOS vtipné, příběh skvělý. Škoda, že je to celé takové krátké... ale aspoň člověk nemusí probíhat nějaká hluchá místa nebo zdlouhavé pasáže.

Pro: GlaDOS

Proti: The cake is a lie

+3 +7 −4

Gothic

  • PC 90
Když se člověk přenese přes ovládání, najde v Gothicu parádní herní zážitek. Ač malá herní plocha, je nacpaná až k praskuntí výborným obsahem.

Pro: příběh, atmosféra

Proti: gesta postav při rozhovorech

-13 +3 −16