tak jsem prave dorazil treti dil teto HD serie, diky bohu ze uz je konec...treti dil je za mne nejhorsi a dvojka asi nejlepsi :) jinak dily si nemaji co zavidet/vycitat, hlavni neduhy maji spolecne jako např. debilni kameru, ktera je hracuv nepritel po celou herni dobu, tezkopadne ovladani, mapa - vetsinou jsem vybral spatne dvere vedouci dal pribehem a prisel jsem o moznost prozkoumat ty druhe, cena spotrebnich predmetu s kazdym nakupem zasadne roste WTF...
a ted k DMC3:
- ovladani je o poznani horsi, lock-nelock, Dante si jede komba svym smerem a ignoruje vstupy leveho joysticku
- styly bojovani, proc tvl...
- vsechny animace(dashe, skoky, seky,...) maji zbytecne zdlouhavy zaver, toho vyuziva hlavne final boss a je tak temer nemozne neschytat zasah
- co mise, to nejaky boss, nekdy 2 po sobe - obcas velmi vysilujici dane kolo dohrat(zvlast v 1 rano), jen aby to clovek mohl konecne ulozit a vypnout(a neprijit o postup), celkove ma DMC3 takovej vic Dark Souls nadech a ja nejsem uplne fanda pulhodinovych souboju s jednim nepritelem
- zbrane, hlavne teda nesmyslna sekerokytara a raketomet s doletem rakety 3 metry
-final boss je blbej vtip, znacne rychlejsi protivnik, vyuzivajici zdlouhavych Dantovych animaci, temer nemozne se vyhnout utokum nebo vubec nejake zacit, jeste ze jsem nasetril cervenaky, bez hromady lecivych a "rage" doplnujicich itemu bych to nedal
co se tyce deje, cim novejsi dil, tim vetsi ulet, snazi se to byt husty/cool, ale pusobi to spis smesne, na God of War to nema...
a ted k DMC3:
- ovladani je o poznani horsi, lock-nelock, Dante si jede komba svym smerem a ignoruje vstupy leveho joysticku
- styly bojovani, proc tvl...
- vsechny animace(dashe, skoky, seky,...) maji zbytecne zdlouhavy zaver, toho vyuziva hlavne final boss a je tak temer nemozne neschytat zasah
- co mise, to nejaky boss, nekdy 2 po sobe - obcas velmi vysilujici dane kolo dohrat(zvlast v 1 rano), jen aby to clovek mohl konecne ulozit a vypnout(a neprijit o postup), celkove ma DMC3 takovej vic Dark Souls nadech a ja nejsem uplne fanda pulhodinovych souboju s jednim nepritelem
- zbrane, hlavne teda nesmyslna sekerokytara a raketomet s doletem rakety 3 metry
-final boss je blbej vtip, znacne rychlejsi protivnik, vyuzivajici zdlouhavych Dantovych animaci, temer nemozne se vyhnout utokum nebo vubec nejake zacit, jeste ze jsem nasetril cervenaky, bez hromady lecivych a "rage" doplnujicich itemu bych to nedal
co se tyce deje, cim novejsi dil, tim vetsi ulet, snazi se to byt husty/cool, ale pusobi to spis smesne, na God of War to nema...
Daymare: 1998
Pro: celkove zabavne, powerupy, puzzle...
Proti: dnes bez The force engine kvalita teto hry o nekolik trid nize, hudba, setrvacnost pri pohybu, nerozstrelitelne miny, nektere mapy zbytecne bludiste, hazeni granatu mohlo byt lepe resene