Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Made Man: Confessions of the Family Blood

  • PC 70
Nedávno jsem si za pár peněz koupil Made Mana a zjistil, že tady na DH má jen něco málo přes deset hodnocení. Řekl jsem si, že to tak nenechám a toto číslo navýším. Jelikož jsem měl zrovna čas, povedlo se mi hru dohrát za nějakých osm hodin čisté herní doby, a protože mě zaujala, rozhodl jsem se navýšit i počet komentářů sepsáním toho mého.

Made Man je typická střílečka z pohledu třetí osoby, která si nevzala za vzor nic menšího než hru Max Payne. Namísto policisty se zde stáváte mafiánem jménem Joey Verol, ale jinak je hra Maxovi více než podobná. Například ničením nebo používáním okolních předmětů, možností střílet dvěma zbraněmi naráz a v neposlední řadě přítomností bullet-timu, který jsem ale, kvůli nemožnosti skákat, téměř nevyužil. Právě střelba ve zpomaleném skoku byla v Maxovi má nejoblíbenější činnost.

Příběh je vyprávěn pomocí flashbacků, které nejsou popořadě, jako je tomu třeba v Mafii. Jednou jste v New Yorku v roce 1971, a pak se najednou ocitáte ve Vietnamu v roce 1968, přičemž další mise se odehrává znovu v NY pár let po té na rockovém koncertu. Sice mě to trochu mátlo, ale alespoň to nebylo jednotvárné střílení do hordy nepřátel. V jedné misi se dokonce brodíte vodou, a jelikož mám rád jakákoli zvířátka v jakékoli hře, tak jsem byl radostí bez sebe, když mi ve vodě z ničeho nic začal ubývat život, protože to nezpůsobovala střelba, ale aligátoři.

Asi největším záporem Made Mana je AI nepřátel, protože když k nim přiběhnete zezadu, ani se neotočí, takže je můžete střelit, kam se vám zlíbí. Dalším záporem je bezesporu inventář hlavního hrdiny, kam se vejdou pouze tři zbraně (dvě od každého druhu) a hra vás tak v podstatě nutí zbraně střídat, jelikož protivníci mají neustále jiné druhy. Několikrát se mi stalo, že jsem vystřídal zbraň, a když mi v ní došli náboje, už jsem se nemohl vrátit pro zbraň předchozí, jelikož dveře, které tam vedli, byly už zamčené. Nezbývalo mi tak nic jiného, než se spokojit se zbraněmi padlých protivníků, které byly samozřejmě úplně jiné, než jsem zrovna potřeboval.

Made Man určitě není dokonalá hra, ale určitě to také není úplný propadák, který by si nezasloužil ani jedno zahrání.

Pro: ničení a používání okolních předmětů, střelba dvěma zbraněmi naráz, střídání prostředí, aligátoři

Proti: AI nepřátel, nemožnost skákat, inventář pouze na tři zbraně

+9