Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII

Thirteen

Thirteen

Thirteen

Thirteen

Thirteen

Thirteen

Thirteen

Thirteen

Ubisoft Entertainment
Ubisoft Entertainment
Ubisoft Paris
Ubisoft Paris
Ubisoft Paris
Ubisoft Paris
Ubisoft Paris •  SouthEnd Interactive (Xbox)
Ubisoft Paris •  SouthEnd Interactive (Xbox)
Ubisoft Paris •  SouthEnd Interactive (Xbox)
Ubisoft Paris •  SouthEnd Interactive (Xbox)
PC
25.11.2003
PC
25.11.2003
PC
25.11.2003
PC
25.11.2003
PC
25.11.2003
PC
25.11.2003
PS2
28.10.2003
Xbox
06.11.2003
PCNGC
25.11.2003
PS2
28.10.2003
Xbox
06.11.2003
PCNGC
25.11.2003
PS2
28.10.2003
Xbox
06.11.2003
PCNGC
25.11.2003
PS2
28.10.2003
Xbox
06.11.2003
PCNGC
25.11.2003
X360
kompatibilní
XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII XIII
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > stealth akce
akce > 1st person akce *
akce > stealth akce
akce > 1st person akce *
akce > stealth akce
akce > 1st person akce *
akce > stealth akce
akce > 1st person akce *
akce > stealth akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" na vašem rameni.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komixem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komixového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komixové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komixových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komixových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů. V ostatních ohledech je XIII poměrně obvyklou střílečkou s širokým arzenálem zbraní, různorodými misemi a zajímavým příběhem.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" na vašem rameni.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komixem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komixového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komixové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komixových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komixových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů. V ostatních ohledech je XIII poměrně obvyklou střílečkou s širokým arzenálem zbraní, různorodými misemi a zajímavým příběhem.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" na vašem rameni.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komixem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komixového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komixové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komixových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komixových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů. V ostatních ohledech je XIII poměrně obvyklou střílečkou s širokým arzenálem zbraní, různorodými misemi a zajímavým příběhem.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" na vašem rameni.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komiksem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komiksového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komiksové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komiksových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komiksových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů.

V první verzi hra měla dosti problematický systém ukládání, což opravilo několik pozdějších patchů. Stále je ale obezřetnost na místě, neboť záchytné body nejsou všemocné, zvláště při vypnutí hry. Více o tom v jedné ze zajímavostí v nástěnce. Právě absence klasického ukládání hře dle mnohých spíše uškodila, byť bylo jejím cílem podtrhnout především hutnou atmosféru. Pro hraní je také dobré použít neoficiální patch v.1.4 z roku 2005, obsahující i všechny předešlé verze oficiálních patchů. Odstraňuje mimo jiné úvodní loga od Nvidie a Ubisoftu při spuštění hry.

V ostatních ohledech je XIII poměrně obvyklou střílečkou s širokým arzenálem zbraní, různorodými misemi a zajímavým příběhem.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" na vašem rameni.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komiksem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komiksového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komiksové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komiksových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komiksových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů.

V první verzi hra měla dosti problematický systém ukládání, což opravilo několik pozdějších patchů. Stále je ale obezřetnost na místě, neboť záchytné body nejsou všemocné, zvláště při vypnutí hry. Více o tom v jedné ze zajímavostí v nástěnce. Právě absence klasického ukládání hře dle mnohých spíše uškodila, byť bylo jejím cílem podtrhnout především hutnou atmosféru. Pro hraní je také dobré použít neoficiální patch v.1.4 z roku 2005, obsahující i všechny předešlé verze oficiálních patchů. Odstraňuje mimo jiné úvodní loga od Nvidie a Ubisoftu při spuštění hry.

V ostatních ohledech je XIII poměrně obvyklou střílečkou s širokým arzenálem zbraní, různorodými misemi a zajímavým příběhem.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" na vašem rameni.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komiksem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komiksového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komiksové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komiksových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komiksových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů.

V první verzi hra měla dosti problematický systém ukládání, což opravilo několik pozdějších patchů. Stále je ale obezřetnost na místě, neboť záchytné body nejsou všemocné, zvláště při vypnutí hry. Více o tom v jedné ze zajímavostí v nástěnce. Právě absence klasického ukládání hře dle mnohých spíše uškodila, byť bylo jejím cílem podtrhnout především hutnou atmosféru. Pro hraní je také dobré použít neoficiální patch v.1.4 z roku 2005, obsahující i všechny předešlé verze oficiálních patchů. Odstraňuje mimo jiné úvodní loga od Nvidie a Ubisoftu při spuštění hry.

V ostatních ohledech je XIII poměrně obvyklou střílečkou s širokým arzenálem zbraní, různorodými misemi a zajímavým příběhem.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" na vašem rameni.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komiksem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komiksového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komiksové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komiksových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komiksových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů.

V první verzi hra měla dosti problematický systém ukládání, což opravilo několik pozdějších patchů. Stále je ale obezřetnost na místě, neboť záchytné body nejsou všemocné, zvláště při vypnutí hry. Více o tom v jedné ze zajímavostí v nástěnce. Právě absence klasického ukládání hře dle mnohých spíše uškodila, byť bylo jejím cílem podtrhnout především hutnou atmosféru. Pro hraní je také dobré použít neoficiální patch v.1.4 z roku 2005, obsahující i všechny předešlé verze oficiálních patchů. Odstraňuje mimo jiné úvodní loga od Nvidie a Ubisoftu při spuštění hry.

V ostatních ohledech je XIII poměrně obvyklou střílečkou s širokým arzenálem zbraní, různorodými misemi a zajímavým příběhem.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" nalevo od klíční kosti.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komiksem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komiksového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komiksové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komiksových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komiksových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů.

V první verzi hra měla dosti problematický systém ukládání, což opravilo několik pozdějších patchů. Stále je ale obezřetnost na místě, neboť záchytné body nejsou všemocné, zvláště při vypnutí hry. Více o tom v jedné ze zajímavostí v nástěnce. Právě absence klasického ukládání hře dle mnohých spíše uškodila, byť bylo jejím cílem podtrhnout především hutnou atmosféru. Pro hraní je také dobré použít neoficiální patch v.1.4 z roku 2005, obsahující i všechny předešlé verze oficiálních patchů. Odstraňuje mimo jiné úvodní loga od Nvidie a Ubisoftu při spuštění hry.

V ostatních ohledech je XIII střílečkou s širokým arzenálem zbraní a různorodými misemi.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" nalevo od klíční kosti.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komiksem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komiksového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komiksové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komiksových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komiksových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů.

V první verzi hra měla dosti problematický systém ukládání, což opravilo několik pozdějších patchů. Stále je ale obezřetnost na místě, neboť záchytné body nejsou všemocné, zvláště při vypnutí hry. Více o tom v jedné ze zajímavostí v nástěnce. Právě absence klasického ukládání hře dle mnohých spíše uškodila, byť bylo jejím cílem podtrhnout především hutnou atmosféru. Pro hraní je také dobré použít neoficiální patch v.1.4 z roku 2005, obsahující i všechny předešlé verze oficiálních patchů. Odstraňuje mimo jiné úvodní loga od Nvidie a Ubisoftu při spuštění hry.

V ostatních ohledech je XIII střílečkou s širokým arzenálem zbraní a různorodými misemi.
Hlavní hrdina XIII to nemá zrovna lehké - probouzí se zraněný a zcela dezorientován na pláži bez vzpomínek na minulost. Ještě než se stačí rozkoukat, tak mu jdou po krku neznámí ozbrojenci. Začíná cesta za poznáním vlastní minulosti a zjištěním, co vlastně znamená tetování "XIII" nalevo od klíční kosti.

Příběh "Třináctky" je inspirován stejnojmenným belgicko-francouzským komiksem, což poznáte na první pohled. XIII totiž staví na revolučním pojetí grafiky, která je kompletně upravena do komiksového stylu. Kolem všech objektů jsou tlusté černé čáry, barevné plochy jsou spíše jednolité, takže hra působí kresleně. Atmosféru také dotváří typické komiksové "BOOOM" u explozí nebo "ARRGH" při zásahu nepřítele, dialogy se navíc odehrávají v klasických komiksových bublinách. Obrazovka se také často rozdělí na více částí (komiksových okének) a informuje o více věcech naráz či sleduje scénu z více úhlů.

V první verzi hra měla dosti problematický systém ukládání, což opravilo několik pozdějších patchů. Stále je ale obezřetnost na místě, neboť záchytné body nejsou všemocné, zvláště při vypnutí hry. Více o tom v jedné ze zajímavostí v nástěnce. Právě absence klasického ukládání hře dle mnohých spíše uškodila, byť bylo jejím cílem podtrhnout především hutnou atmosféru. Pro hraní je také dobré použít neoficiální patch v.1.4 z roku 2005, obsahující i všechny předešlé verze oficiálních patchů. Odstraňuje mimo jiné úvodní loga od Nvidie a Ubisoftu při spuštění hry.

V ostatních ohledech je XIII střílečkou s širokým arzenálem zbraní a různorodými misemi.
Oficiální stránky hry (http://www.xiii-thegame.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.xiii-thegame.com/)