Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games
Firaxis Games •  Virtuos (iOS, Android)
Firaxis Games •  Virtuos (iOS, Android)
Firaxis Games •  Virtuos (iOS, Android)
PC
15.11.2013
PC
15.11.2013
PC
12.11.2013
PC
12.11.2013
PC
12.11.2013
PC
12.11.2013
PC
12.11.2013
PC
12.11.2013
PCPS3X360
12.11.2013
Vita
21.03.2016
PCPS3X360
12.11.2013
Vita
21.03.2016
PCPS3X360
12.11.2013
Vita
21.03.2016
XOne
09.06.2016
PCPS3X360
12.11.2013
iOSAndroid
13.11.2014
Vita
21.03.2016
XOne
09.06.2016
PCPS3X360
12.11.2013
iOSAndroid
13.11.2014
Vita
21.03.2016
XOne
09.06.2016
XboxX/S
kompatibilní
PCPS3X360
12.11.2013
iOSAndroid
13.11.2014
Vita
21.03.2016
XOne
09.06.2016
XboxX/S
kompatibilní
XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within XCOM: Enemy Within
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

XCOM: Enemy Within rozšiřuje základní hru v mnoha směrech. Nově například můžete svoje vojáky geneticky vylepšit, nebo z nich udělat mechy. Přibyli dva noví nepřátelé (mechtoid (sectoid přeměněný v mecha) a seeker) a řada nových map (např. přehrada, UFO ve městě, farma...).

Genetické vylepšení a přeměna vašeho vojáka v mecha vás stojí tzv. meld. Meld je pro vás tedy strategickou surovinou. Jeho zdrojem jsou kanystry na mapách (a mrtvoly mechtoidů). Na každé mapě jsou zpravidla dvě místa s kanystry - jednou blízko vašeho výsadku, druhé dál na mapě. Kanystry na sobě mají časovače (měřeno na tahy) a po uplynutí času explodují, což by vás mělo motivovat k co nejfektivnímu postupu.

Novinkou je i nepřátelská frakce EXALT, která se snaží dostat k mimozemské technologii. Vojáci této organizace jsou také rozdělení do tříd (heavy, sniper, assault, support), mohou mít více genetických vylepšení (vašim vojákům nejsou některá z etických (a game-designerských) důvodů dostupná). Jelikož jste pro EXALT nechtěná konkurence a navíc se snažíte mimozemšťany vypudit, tak se vám snaží škodit - rozsévají paniku v členských státech, narušují váš výzkum atd. K likvidaci této organizace plníte dva nové typy misí - data extraction a data recovery. Po nalezení a zničení jejich hlavních základny, přestane organizace existovat.

Nově ve hře existuje mise s obranou vaší vlastní základny. Jedná se o jednu jedinou naskriptovanou misi, kterou spustí postup v příběhu. Dlužno dodat, že základní linka zůstala nezměněna (boj s EXALTem je pouze paralelní linie) a závěrečná mise jakbysmet.
XCOM: Enemy Within rozšiřuje základní hru v mnoha směrech. Nově například můžete svoje vojáky geneticky vylepšit, nebo z nich udělat mechy. Přibyli dva noví nepřátelé (mechtoid (sectoid přeměněný v mecha) a seeker) a řada nových map (např. přehrada, UFO ve městě, farma...).

Genetické vylepšení a přeměna vašeho vojáka v mecha vás stojí tzv. meld. Meld je pro vás tedy strategickou surovinou. Jeho zdrojem jsou kanystry na mapách (a mrtvoly mechtoidů). Na každé mapě jsou zpravidla dvě místa s kanystry - jednou blízko vašeho výsadku, druhé dál na mapě. Kanystry na sobě mají časovače (měřeno na tahy) a po uplynutí času explodují, což by vás mělo motivovat k co nejefektivnějšímu postupu.

Novinkou je i nepřátelská frakce EXALT, která se snaží dostat k mimozemské technologii. Vojáci této organizace jsou také rozdělení do tříd (heavy, sniper, assault, support), mohou mít více genetických vylepšení (vašim vojákům nejsou některá z etických (a game-designerských) důvodů dostupná). Jelikož jste pro EXALT nechtěná konkurence a navíc se snažíte mimozemšťany vypudit, tak se vám snaží škodit - rozsévají paniku v členských státech, narušují váš výzkum atd. K likvidaci této organizace plníte dva nové typy misí - data extraction a data recovery. Po nalezení a zničení jejich hlavních základny, přestane organizace existovat.

Nově ve hře existuje mise s obranou vaší vlastní základny. Jedná se o jednu jedinou naskriptovanou misi, kterou spustí postup v příběhu. Dlužno dodat, že základní linka zůstala nezměněna (boj s EXALTem je pouze paralelní linie) a závěrečná mise jakbysmet.
XCOM: Enemy Within rozšiřuje základní hru v mnoha směrech. Nově například můžete svoje vojáky geneticky vylepšit, nebo z nich udělat mechy. Přibyli dva noví nepřátelé (Mechtoid, což je Sectoid přeměněný v mecha, a Seeker) a řada nových map (např. přehrada, UFO ve městě, farma...).

Genetické vylepšení a přeměna vašeho vojáka v mecha vás stojí tzv. Meld. Meld je pro vás tedy strategickou surovinou. Jeho zdrojem jsou kanystry na mapách (a mrtvoly Mechtoidů). Na každé mapě jsou zpravidla dvě místa s kanystry - jednou blízko vašeho výsadku, druhé dál na mapě. Kanystry na sobě mají časovače (měřeno na tahy) a po uplynutí času explodují, což by vás mělo motivovat k co nejefektivnějšímu postupu.

Novinkou je i nepřátelská frakce EXALT, která se snaží dostat k mimozemské technologii. Vojáci této organizace jsou také rozdělení do tříd (Heavy, Sniper, Assault, Support), mohou mít více genetických vylepšení (vašim vojákům nejsou některá z etických - a game-designerských - důvodů dostupná). Jelikož jste pro EXALT nechtěná konkurence a navíc se snažíte mimozemšťany vypudit, tak se vám snaží škodit - rozsévají paniku v členských státech, narušují váš výzkum atd. K likvidaci této organizace plníte dva nové typy misí - Data Extraction a Data Recovery. Po nalezení a zničení jejich hlavních základny, přestane organizace existovat.

Nově ve hře existuje mise s obranou vaší vlastní základny. Jedná se o jednu jedinou naskriptovanou misi, kterou spustí postup v příběhu. Dlužno dodat, že základní dějová linka hry zůstala nezměněna (boj s EXALTem je pouze paralelní linie) a závěrečná mise jakbysmet.

Enemy Within je na PC dostupný pouze jako samotné rozšíření. Pro konzole PS3 a Xbox 360 je naopak dostupný pouze v rámci edice 'XCOM: Enemy Within - Commander Edition', obsahující jak původní hru, tak i rozšíření Slingshot, add-on Elite Soldier pack a update Second Wave.
XCOM: Enemy Within rozšiřuje základní hru v mnoha směrech. Nově například můžete svoje vojáky geneticky vylepšit, nebo z nich udělat mechy. Přibyli dva noví nepřátelé (Mechtoid, což je Sectoid přeměněný v mecha, a Seeker) a řada nových map (např. přehrada, UFO ve městě, farma...).

Genetické vylepšení a přeměna vašeho vojáka v mecha vás stojí tzv. Meld. Meld je pro vás tedy strategickou surovinou. Jeho zdrojem jsou kanystry na mapách (a mrtvoly Mechtoidů). Na každé mapě jsou zpravidla dvě místa s kanystry - jednou blízko vašeho výsadku, druhé dál na mapě. Kanystry na sobě mají časovače (měřeno na tahy) a po uplynutí času explodují, což by vás mělo motivovat k co nejefektivnějšímu postupu.

Novinkou je i nepřátelská frakce EXALT, která se snaží dostat k mimozemské technologii. Vojáci této organizace jsou také rozdělení do tříd (Heavy, Sniper, Assault, Support), mohou mít více genetických vylepšení (vašim vojákům nejsou některá z etických - a game-designerských - důvodů dostupná). Jelikož jste pro EXALT nechtěná konkurence a navíc se snažíte mimozemšťany vypudit, tak se vám snaží škodit - rozsévají paniku v členských státech, narušují váš výzkum atd. K likvidaci této organizace plníte dva nové typy misí - Data Extraction a Data Recovery. Po nalezení a zničení jejich hlavních základny, přestane organizace existovat.

Nově ve hře existuje mise s obranou vaší vlastní základny. Jedná se o jednu jedinou naskriptovanou misi, kterou spustí postup v příběhu. Dlužno dodat, že základní dějová linka hry zůstala nezměněna (boj s EXALTem je pouze paralelní linie) a závěrečná mise jakbysmet.

Enemy Within je na PC dostupný pouze jako samotné rozšíření. Pro konzole PS3 a Xbox 360 je naopak dostupný pouze v rámci edice 'XCOM: Enemy Within - Commander Edition', obsahující jak původní hru, tak i rozšíření Slingshot, add-on Elite Soldier pack a update Second Wave.

Součásti hry je také i Operation Progeny, které bylo původně zamýšleno jako další DLC k Enemy Unknown. Podobně jako u Slingshot se jedná o balíček tří navazujících speciálních Council Missions. Na rozdíl od něj ale zasazených do Francie, nikoliv do Číny.
XCOM: Enemy Within rozšiřuje základní hru v mnoha směrech. Nově například můžete svoje vojáky geneticky vylepšit, nebo z nich udělat mechy. Přibyli dva noví nepřátelé (Mechtoid, což je Sectoid přeměněný v mecha, a Seeker) a řada nových map (např. přehrada, UFO ve městě, farma...).

Genetické vylepšení a přeměna vašeho vojáka v mecha vás stojí tzv. Meld. Meld je pro vás tedy strategickou surovinou. Jeho zdrojem jsou kanystry na mapách (a mrtvoly Mechtoidů). Na každé mapě jsou zpravidla dvě místa s kanystry - jednou blízko vašeho výsadku, druhé dál na mapě. Kanystry na sobě mají časovače (měřeno na tahy) a po uplynutí času explodují, což by vás mělo motivovat k co nejefektivnějšímu postupu.

Novinkou je i nepřátelská frakce EXALT, která se snaží dostat k mimozemské technologii. Vojáci této organizace jsou také rozdělení do tříd (Heavy, Sniper, Assault, Support), mohou mít více genetických vylepšení (vašim vojákům nejsou některá z etických - a game-designerských - důvodů dostupná). Jelikož jste pro EXALT nechtěná konkurence a navíc se snažíte mimozemšťany vypudit, tak se vám snaží škodit - rozsévají paniku v členských státech, narušují váš výzkum atd. K likvidaci této organizace plníte dva nové typy misí - Data Extraction a Data Recovery. Po nalezení a zničení jejich hlavních základny, přestane organizace existovat.

Nově ve hře existuje mise s obranou vaší vlastní základny. Jedná se o jednu jedinou naskriptovanou misi, kterou spustí postup v příběhu. Dlužno dodat, že základní dějová linka hry zůstala nezměněna (boj s EXALTem je pouze paralelní linie) a závěrečná mise jakbysmet.

Enemy Within je na PC dostupný pouze jako samotné rozšíření. Pro konzole PS3 a Xbox 360 je naopak dostupný pouze v rámci edice 'XCOM: Enemy Within - Commander Edition', obsahující jak původní hru, tak i rozšíření Slingshot, add-on Elite Soldier pack a update Second Wave.

Součásti hry je také i Operation Progeny, které bylo původně zamýšleno jako další DLC k Enemy Unknown. Podobně jako u Slingshot se jedná o balíček tří navazujících speciálních Council Missions. Na rozdíl od něj ale zasazených do Francie, nikoliv do Číny.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
XCOM: Enemy Within je datadiskem tahové strategie XCOM: Enemy Unknown. Nejvýraznějšími přídavky expanze jsou nová surovina, nové možnosti zdokonalování vlastních vojáků a zavedení lidské frakce EXALT, která má v úmyslu, zatímco mimozemšťané svádí boj s XCOM, ukrást sofistikované technologie a s jejich pomocí se po ukončení mimozemské invaze stát velmocí na planetě Zemi. Nové dějové události, s nimiž rozšíření přichází, se odehrávají paralelně v kampani základní hry.

Způsoby vylepšování příslušníků XCOM, jež se na poli konfliktu objevily až v Enemy Within, jsou buď genetické, mající kořeny v pitvách těl vetřelců, mezi něž patří kupř. dovednost cítit nepřítele, nebo vyskočit do výšky odpovídající několikapatrové budově, nebo vlastním stoupencům lze amputovat všechny čtyři končetiny a vsadit je do robotického krunýře, zvaného Mechanized Exoskeleton Cybersuit (MEC), jenž je kromě výdrže posílí také v pohybu, ale současně připraví o schopnost krýt se za objekty; k obojímu je potřeba meldu – nové suroviny, která se získává z kanystrů, nebo se dobývá z trosek vyspělejších jednotek, např. mechtoidů. Mechtoidi jsou sectoidi ve velkém pancéřovaném obleku, vyzbrojení dvojicí menších plazmových děl, a vedle maskováním a rovněž plazmovou zbraní disponujících seekerů, jež na bojiště vstupují zpravidla jako výsadkáři, v řadách nepřátel mimozemského původu představují dříve nevídané typy protivníků. Nedílnou součástí kanystrů s meldem, které se na mapě vyskytují typicky ve dvou shlucích, je sebedestrukční zařízení, jež je řízeno časovačem, kde čas je vyjádřen počtem tahů.

Utajená polovojenská organizace EXALT se vyhýbá přímým střetům; soustředí se na záškodničení. Do jejího repertoáru patří elektronické krádeže finančních prostředků, maření výzkumů nebo vytváření paniky. Na EXALT hráč nemusí útočit, jen to může být výhodnější; EXALT má buňky na celé zeměkouli, a pokud tento spolek hráč chce vymýtit, musí si zjistit, kde sídlí. Díky tomu, že Enemy Within zahrnuje i obsah Operation Progeny, což je název balíčku tří misí, jež měly vyjít jako samostatné DLC, se EXALT na scénu dostává nedlouho po začátku hry.

Znatelnou novinkou univerza XCOM: Enemy Unknown je též začlenění obranné mise, jejímž úkolem je záchrana velitelství XCOM, které se stane terčem sabotáže. Mise je zvláštní tím, že hráči není dovoleno ji prohrát, jinak pro něj neúspěchem skončí celá kampaň, a není na ni dopředu upozorněn – je mu tedy upřeno si před ní sestavit a vybavit tým. Dalším novým prvkem je lokalizace na úrovni hlasu – jednotky XCOM mohou hovořit několika různými jazyky. Co se týče herních prostředí, přírůstek expansion packu je zhmotněn 47 singleplayerovými a 8 multiplayerovými mapami.
Oficiální stránky hry (http://www.xcom.com/enemywithin)
Oficiální stránky hry (http://www.xcom.com/enemywithin)
Oficiální stránky hry (http://www.xcom.com/enemywithin)
Oficiální stránky hry (http://www.xcom.com/enemywithin)
Oficiální stránky hry (http://www.xcom.com/enemywithin)
Oficiální stránky hry (http://www.xcom.com/enemywithin)
Oficiální stránky hry (https://xcom.com/xcom-enemy-unknown)
Oficiální stránky hry (http://www.2kgames.com/xcom/enemywithin/)
Oficiální stránky hry (http://www.2kgames.com/xcom/enemywithin/)
Oficiální stránky hry (http://www.2kgames.com/xcom/enemywithin/)
Oficiální stránky hry (http://www.2kgames.com/xcom/enemywithin/)
Oficiální stránky hry (http://www.2kgames.com/xcom/enemywithin/)
Oficiální stránky hry (http://www.2kgames.com/xcom/enemywithin/)