Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Každý hráč jich má ve hře k dispozici hned několik a jsou plně vyzbrojeni, od bazuky, přes granáty, teleporty až po detonující ovce... Hra byla velmi oblíbena hlavně v multiplayeru a dočkala se mnohých pokračování.
Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Ty má každý hráč v týmu čtyři a jeho úkolem je zůstat na mapě jako poslední. Worms podporují hru až čtyř hráčů na jednom počítači, díky čemuž vzniká spousta komických situací a humor je také to, na co tato hra z velké části vsází.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu či náčiní na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu či náčiní na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Ty má každý hráč v týmu čtyři a jeho úkolem je zůstat na mapě jako poslední. Worms podporují hru až čtyř hráčů na jednom počítači, díky čemuž vzniká spousta komických situací a humor je také to, na co tato hra z velké části vsází.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu či náčiní na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu či náčiní na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Ty má každý hráč v týmu čtyři a jeho úkolem je zůstat na mapě jako poslední. Worms podporují hru až čtyř hráčů na jednom počítači, díky čemuž vzniká spousta komických situací a humor je také to, na co tato hra z velké části vsází.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu či náčiní na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu či náčiní na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Ty má každý hráč v týmu čtyři a jeho úkolem je zůstat na mapě jako poslední. Worms podporují hru až čtyř hráčů na jednom počítači, díky čemuž vzniká spousta komických situací a humor je také to, na co tato hra z velké části vsází.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Ty má každý hráč v týmu čtyři a jeho úkolem je zůstat na mapě jako poslední. Worms podporují hru až čtyř hráčů na jednom počítači, díky čemuž vzniká spousta komických situací a humor je také to, na co tato hra z velké části vsází.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Ty má každý hráč v týmu čtyři a jeho úkolem je zůstat na mapě jako poslední. Worms podporují hru až čtyř hráčů na jednom počítači, díky čemuž vzniká spousta komických situací a humor je také to, na co tato hra z velké části vsází.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Worms byli ve své době moderní nástupce tahové strategie Scorched Earth v podstatě jen s tím rozdílem, že tanky nahradili roztomilí červíčci. Ty má každý hráč v týmu čtyři a jeho úkolem je zůstat na mapě jako poslední. Worms podporují hru až čtyř hráčů na jednom počítači, díky čemuž vzniká spousta komických situací a humor je také to, na co tato hra z velké části vsází.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Zanedlouho po vydání vyšlo i rozšíření Worms Reinforcements, které byla spolu se základní hrou v roce 1996 spojeno do kompilace nazvané Worms United.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.
Hraje se na tahy, přičemž ve svém kole si může hráč zvolit, s jakým červem potáhne, někam ho přesunout a použít jednu ze zbraní. Těch je ohromná spousta, od bazuky, naváděných raket, granátů i jejich tříštivé podoby, UZI, brokovnice, dynamitu či komických kousků jako banánová bomba. I přes tuto výbavu však hra není vůbec brutální, není v ní jediná kapka krve a vše je bráno s pořádnou porcí černého humoru. Každý červ má sto jednotek života, přičemž každá zbraň působí samozřejmě jiné poškození. Ty kvalitnější jsou však limitovány municí, kdežto obyčejné kousky lze používat kdykoliv. Červ také okamžitě umírá, pokud spadne do vody nebo vypadne mimo obrazovku.
Hlavní předností hry je generátor úrovní, díky čemuž je hra pokaždé jiná, hráči nevědí, kde se objeví ani kam spadnou balíčky s bonusovými zbraněmi, které občas na bojiště spadnou a okoření právě probíhající partii. Levely mají také různé tématické zasazení, takže zatímco jednou budete bojovat v džungli či pekle, podruhé vás hra hodí do obřího zmrzlinového poháru plného lízátek a dalších sladkostí. Občas se sice stane, že se některý červ objeví na místě, odkud se nejde dostat nebo odkud nelze nikoho zasáhnout (např. pod převisem), ale s tím si lze poradit buď použitím teleportu, či náčiním na provrtávání se skrz zem.
Zanedlouho po vydání vyšlo i rozšíření Worms Reinforcements, které byla spolu se základní hrou v roce 1996 spojeno do kompilace nazvané Worms United.
Worms se setkali s ohromným úspěchem, díky čemuž byli portováni na spousty dalších platforem a byla vytvořena celá řada dalších pokračování, z nich ty poslední se hrají už i ve třetím rozměru.