Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Elf (14.07.2014 01:56): Tak samozžejmě, že člověk párkrát použil i jiné spelly, ale prostě už to bylo tak že člověk v pravidelném rytmu mačkal několik tlačítek + v extrémních případech i myš!... No ale co z toho člověk má když splní quest na mounta? Nějaký trapný achievement, takže plnit ten quest přestalo mít smysl.
No ale on je rozdíl si jít na raid Ilidana ve Wotlk a BC.. pokud jsi vyloženě nezkusil jiný BC server, tak se na mě nezlob ale BC jsi holt prošvihl (což je škoda)
@Gohan (13.07.2014 23:18): Já teda nevím, ale za huntu i rouga jsem pouzival vetsinu spellů.. pokud to zrovna nebyly ability vyloženě z jinýho stromu talentů. Na rotaci dps většinou stačí ty 3-4 tlačítka. Když bych to měl počítat na prstech pro MM hunt - aimedshot, killshot, silenceshot, steadyshot, chimerashot, nástřel, diseangeage, rapid fire, call of the wind, readiness.. určitě jsem na něco zapomněl.. a podle bossa pokládání trap, přebrání agra a deterenci na to, feign death celkem často + ovládání peta a láhve na haste.. to už je přes 15 a určitě sem na něco zapomněl :D Že jsem začal na wotlku neznamená, že jsem nezkusil BC už jen z vlastního zájmu vědět co jsem prošvihnul, jen tak si zajít raid.. ne že bych tam zůstával hrát :p K tomu questu.. to ještě jde, já měl loremastera a když nahodili Cata, tak jsem asi o 50% questů přišel. Co se týče paladina, tak ten mi zrovna rotací na topování dps moc lehký nepřišel ani jako heal.. tanci to už mají trochu primitivnější no.
@Elf (komentář): Právě že WotLK byl strašně strhán za totální zjednodušování a osekávání, kvůli tomu aby přitáhli mladé hráče - v BC za retri paladina jsem používal všechny spelly a různě je kombinoval, abych vůbec přežil a v WotLK mi stačili 3 tlačítka. Pak mě třeba vyloženě dožralo, že k získání zlatého mounta musel paladin splnit ne zcela jednoduchý quest no a samozřejmě pak už nemusel a stačilo si koupit spell atd. atd. .... Jinak nerozumím tomu, že tvá první hra byla WotLK a srovnáváš ho s BC - dost pochybuju, že bys "downdateoval" na starší verzi. Prosím o vysvětlení
Ne NEUZAVREL . Hod mi kurva toho zasranyho kinga ty jelito. Jestli mi ho nenahodis,tak ti da muj tatka strasne moc na prdelku.

MUJ TATKA JE KORBIČ
Já se nehádám, já ho poslal tam kam patří.
Tím bych celou záležitost uzavřel :)
Kostěj: Ušetři mě těhle arogantních blitek, děkuji mockrát, anonymní čuráku.
Adieu: Jo. A co? Máš pro mě nějakej připravenej psychologickej profil, na základě týhle jediný skutečnosti kterou o mě víš? Sem s tím, vždycky se rád zasměju...

...a nebo radši ne. Radši lehni na hadr a drž pysk. Což myslím doslova, odpověď si ušetři.
MMORPG a hry ako Counter-strike majú vždy pravidelný prínos expertov. To bude asi niečo s (k)análnym prílivom.
Wowko jsem sice nehrál, ale ten komentář je pěkný kus srance. Tohe totiž nejsou argumenty na obhajobu 0%, to je prostě řádný kus hovna.
I think Nick Cutter is a pretty cool guy. eh kills WoW and doesnt afraid of anything...
Za to by se měly dávat bany... Takový uživatel očividně nemá pro DH žádnou hodnotu...
Paragon LK 25 HC
Normálně odkazy na herní videa nedávám, ale tohle je opravdu dobře provedené (nemluvě teď o samotné "technické" - tj. LK 25 kill - stránce).
Tomu pridaj, u nás sa nesnaží na battlegroupe ani 40% :). Za alianciu v podstate sa väčšinou prehráva, len to AV dávame...
Ja som zarábal nejaké goldy predávaním primordial saronitov, potom tiež nejaký ten old wow matroš a momentálne sú mojim hlavným prijmom daily questy a random hc.
U těch random BG je to vážně šílenost... tak 30% jsou afkeři, dalších 30% blázni, kteří se fightí někde na středu mapy a zbytek se má snažit, aby to BG vyhrál, to se pak nikdo nemůže divit, že to moc nejde. Úplně nejhorší je snad random AV, já chápu, že složit premade je taky docela složitý, ale kolikrát mi připadá, že každej druhej člověk, co chodí BG, je hocijaký bezmozog.

Jinak já jsem od září 2009 přestal hrát Hordu na DT a tedka jsem u Alli na RPPVP Ravenholdt a musím uznat, že je to tam docela příjemný. Všude spousta social guild, které se neženou jen za nejrychlejším progresem a nováček nemá problém dostat se i do 25raidu. Akorát vinou o dost menší popky než třeba na DT jsou neúměrně přemrštěné ceny v AH. Ale na druhou stranu díky tomu člověk vleze do Ungora a za 1,5h nafarmí 20 stacků Thoria a má vyděláno 600-800g :)
Barney: preto som začal skladať pugy posledné dni, predsalen guildovne sa u nás regulérne chodí už len ICC, samozrejme, vždy začínam s náborom u nás v gilde, čo je pre mňa záruka toho, že ten človek vie hrať (sme jednou z tých lepších aliančných gíld na realme). Vždy sa snažím síce najprv pozerať na gearscore (predsalen, či človek má aspoň šancu tam čosi spraviť), ale aj talenty a gemy (jasné, to sa dá všetko pozrieť na nete, ale kopec ľudí stále ani to nevie spraviť), ale častokrát to holt musím risknúť, že sa nájde niekto kto to serie, no a bohuvďaka za master looter, pretože ninjovia sú vždy a všade. Na achievement z daného raidu nepozerám, kopec ľudí, rovnako ako aj ja, majú xy altov a nemajú ten achievement a môžu to vedieť hrať, zatiaľ čo jedno slabé a neschopné dpsko sa kľudne "stratí" a ten achievement získa.
Dnes ma potešil v ToCH HC healer, ktorý ma nechal umrieť (hral som ako dps) na championoch, nehodil mi ani jeden heal a prvého healu som sa od neho dočkal po boji s Argent Confessor Paletress.
Kostěj: Myslím, že v tom máš výhodu toho RP, že ti tam nenalezú hocijakí idioti a spratkovia, u nás na realme je cz/sk komunita na čele progressu a mimo cz/sk sú slušné možno tak dve dánske/holandské gildy. A určite to nie je problém realmu, keďže LFG je cross-realmový systém. Inak casualov a lamenie je totálne vidieť v battlegroundoch, kde všetci chaoticky pobehujú v strede a nevnímajú vôbec systém daného battlegroundu.
Rozepíšu se o tom ještě trochu zítra, dneska už půjdu chrápat, ale mám takovej pocit, pánové, že to je asi spíš o realmech, než o přístupnosti a "masovosti" contentu. Když vzpomínám na svoje WoWkový začátky (zhruba v půlce TBC) na Drak'thulu, ještě teď mě z tý záplavy debilů stíhaj noční můry. Od tý doby by mě na PVP realm nedostali ani párem kodo a CZ/SK komunitám se vyhejbám jak čert kříži (neberte to prosím osobně).

Hirion@The Sha'tar(RP)
Nevím, jak je to na Burning Blade, ale na Drak´thulu na dobrých 10 lidí připadá nejméně jedno "jelito", které i v Icecrownu absolutně neví, co má dělat, a je schopnej třeba po pěti wipech konečně potvrdit, že to 100% chápe, a udělá ještě větší volovinu, než předtím. A nejhorší na tom je to, co přesně říkáš, není měřítko, které by ukázalo kvality hráče, přesto je trade chat nonstop spamován osmiřádkovým macro spamem, který by se ve stručnosti dal shrnout takto:
LFM ICC 10 Pug, gearscore 5300+, whisper me achievement minimálně 6/12, znát taktiky, mít čas aspoň 3 hodiny, VT a mikrofón samozřejmostí, lidé z lepších guild mají přednost.
Dokonce jsem jednou viděl i požadavek na stálé a kvalitní přpojení k internetu.
A lidé, kteří mají špatné zkušenosti s jiným raidem, pak zachází do extrému s požadavky pro vstup do raidu, protože jednoduše nechtějí lamy. Takže na progress lehkého 10-man raidu chtějí achiv z 25-tky nebo o 1000 větší gearscore, než je optimální.
Práveže ten vplyv je značný, aspoň čo som ja zažil, nevadí mi, keď človek jednoducho nedá správny dmg, ale vadí mi, keď prípadne ignoruje taktiku (predsa ak neviem, tak sa spýtam, no nie?), napulluje xy packov, ktoré jednoducho nezvládne ani dobre gearovaná parta, robí ninja pully, ninjuje predmety, hrá ako idiot (zažil som healera druida, ktorý healoval len spamovaním regrowthu), nevie sa focusnúť na tankov target, ktorý je mnohokrát ešte označený a podobne. Väčšinou chodím aj tie random s gildou, pretože so skutočným randomom je to občas fakt infarktová situácia, napr. tanci v dps geare, v súvislosti s tým som vymyslel a rozšíril výraz "clothadin". Čo sa týka dps, stáva sa až pričasto, že hráči s gearscore o 1000 lepšie ako ja, mali nižšie dps aj celkový dmg ako ja a to dosť. Mnohokrát tam jednoducho nevidím snahu aj od slabo equipnutých, jednoducho slackujú a nechajú sa zdarma boostovať.
Na našom realme (Burning Blade) sa každý deň skladajú pugy na ICC prvých 4 až 7 bossov. Samozrejme, čosi tie T10 stoja, ale momentálne padajú aj z Toravona a ono sa to nezdá, ale tých 60 frostov netrvá tak dlho nazbierať. Mne skôr ide o to, že aj T9 je ešte celkom slušné a to si s pomocou toho LFG, ako aj iné itemy vyfarmíš za 3-4 dni.
Na tom crossrealmovom systéme mi vadí, že sa dá kickovať až za 15 minút od vstupu do instu, pretože tie (použijem pekný český výraz) jelitá sú občas fakt na zaplakanie. Kedysi si vedel, že týpek s dobrým gearom vie hrať, dnes ti na to nepomôže ani gear, ani achievement, iba skúsenosť s tým hráčom. Čo sa týka ignore listu, je 99% pravdepodobnosť, že s hráčom z iného realmu budem hrať len raz, tak načo ignore?
Pěkně sepsaný.
Jinak já bych to s tou přístupnosti casualům pořád neviděl tak "zle", resp. s jejich vlivem na kvalitu hry samotný. Ono farmit emblems of triumph bez ověřený party (za pomoci novýho LFG tool), obzvlášť ještě ze začátku, kdy je člověk navlečenej převážně do odměn za questy není žádná sranda. DPSek je všude plno, a tank a casual player jsou skoro antonyma :). Chce-li se jeden tedy dostat do ICC, nezbývá mu, než si najít guildu a tam buď dřít jako mezek, aby mohl efektivně tankovat/healovat, nebo dřít jako mezek, aby se prosadil v zástupu konkurenčních DPS :).
A co se inflace opravdu elitní výzbroje týče - kompletní, základní T10 stojí myslím v současný době nějakých 410 frosties, což v případě, že neraiduješ je...no, na opravdu hodně dlouho :)
Daleko kontroverznější je IMO ten novej cross-realmovej vyhledávací systém, kterej je sice v principu celkem použitelnej, ale k tomu aby byl opravdu dobrej mu chybí možnost ukládat si hráče z cizích realmů do ignore listu, případně pak nějakej hodnotící systém.
(uprimne receno ja se do delsich slovensky psanych textu nezenu, ja jen ze bez mezer je to solidni vopruz cist bez ohledu na jazyk :) ale ze jsi to kvuli me updatoval, tak si to aspon prectu :))
Som bol zvyknutý na tagový systém, ktorý to robí za mňa, ale že si to ty, tak update.
last jedi, ty jsi takovy jakoze herni novinar ... proc nedelas mezi odstavcema mezeru?
Ach tak som sa zase nechal pohltiť ne-životom :) a Tie posledné dva patche čo som zmeškal priniesli celkom fajn spestrenie, aj keď je trochu smutné, že sa teraz veľmi kvalitný equip dá až smiešne ľahko nafarmiť...
Se asi musel hodně nudit, když mu takovýhle blábol stál za čas strávený při registraci :-)
Tak to teda přeložim.
Death Knight udílí vysoké poškození nepřátelům a dobře posiluje a podporuje kouzlama ostatní členy party. V některých ohledech je však velmi silný, jako třeba v tom, že dokáže sundat s téměř 100% šancí všechny Healing over time efekty, pomocí kterých Restoration Druid léčí a v Player vs. Player se udržuje naživu. Hotky (healing over time) jsou prostě kouzla, která léčí tikáním (třeba za 50 životů každou vteřinu). Výhoda těchto kouzel tkví v tom, že je druid nahodí a může běhat a pořád ho léčí narozdíl od Direct Heal (kouzla která léčí jednorázově a musí se vykouzlit na místě). :-) Doufám že teď už je to srozumitelnější :D
DK nemaj špatnej dmg a docela i supportujou raid, takže si myslím že to není špatná classa, i když některý věci jsou dost owerpowered. Jako třeba to, že téměř 100% šancí sundá z targetu všechny HOTky, takže v PVP proti němu nemá resto druid sebemenší šanci.
Vezmem to postupne: Bocan vždy recenzoval hry po tom ako ich hral krátko, ako som si veľakrát všimol. V hre sú raidy 3 pričom jeden je remake starého raidu, mierne zmenená veľkosť, iné looty, vlastnosti mobov a bossov etc, čiže je to rovnaké "len" z vizuálneho hľadiska. Ďalšie dva raidy sú v podstate jednobossové, ale takto bolo aj v časoch minulého datadisku aj pôvodnej hry. Zabúda, však na fakt, že všetky tieto raidy sú v dvoch "verziách" a to pre 10 a 25 ľudí, je to síce tak trochu recyklácia, ale s privretými očami sa jedná o dvojnásobok raidov, ale súhlasím, že oproti TBC a pôvodnej hre sú jednoduchšie a je ich menej ako v minulom datadisku (v pôvodnom wow pred patchmi boli len dva raidy, o tom asi Bocan nevie).
To s tým približovaním masám bolo cíti už pri patchi pre minulý datadisk, ktorý pridával Zul Aman. Vtedy sa strašne veľa vecí ponerfovalo, zvýšili sa reputačné bonusy a znížili nároky na chodenie HC z revered na honored. Za jednoduché pvp farmenie bol ľuďom ponúknutý equip, na úrovni ťažko vybojovaného PvE equipu. Nás čo sme do wowka investovali skutočne veľa času to štvalo, ale štvalo aj to, že všetko bolo treba farmiť a chodiť pričasto. WotLK je prístupnejší a nie je vôbec ťažký, občas to je zlé (v určitých momentoch je fakt priľahký), ale classy na dmg hru nikdy v PvE nemali ťažké, keďže moja hlavná postava je "tank", tak mám aj tak o zábavu postarané. Osobne mi ale aj tak to postupné zjednodušovanie vadí, je to demotivujúce keď dva mesiace umieram pravidelne v dvoch raidoch kvôli trom veciam a príde patch a nejaký noob má zrazu za týždeň veci na rovnakej úrovni. To je ale hlavne keď sa menia šance počas hry patchmi ako za Burning Crusade. Keď sú hráči konfrontovaní od začiatku datadisku rovnakými podmienkami, je to podľa mňa viac fér. To čo najviac asi vadí je neodladenosť kódu (sekanie v raidoch, nech má človek akúkoľvek zostavu), jeho premrštené nároky a nízky počet raidov. Samotné outdoor lokácie a questy sú skutočne zábavnejšie než v minulosti, aj PvP je stále zábava aj keď arény musia počkať na vybalancovanie classov. Aj dungeony sú zábavnejšie a rozdielnejšie než v TBC (Tam sa človek stretol s trojicami takmer rovnakých dungeonov). Reputácia sa farmí prijatelnejšie. Osobne po vyše mesiaci hrania považujem tento datadisk vo väčšine ohľadov za lepší než ten minulý, stále je to kvalitné hranie, achievementy sú zábava a niekedy aj výzva, ale to zjednodušovanie z toho robí s prepáčením záležitosť v určitých ohľadoch pre mentálne retardovaných. Ešte že hrám tanka...
Tak teda, síce nemám čas na poriadne hranie (snáď cez sviatky) ale zatiaľ je to slušná namotávka a v mnohých ohľadoch to vyzerá, že sa z mnohých chýb z prvého datadisku poučili (hlavne čo sa týka naberania reputácie a nutnosti dookola chodiť 1-2 dungeony) a achievementy sú takisto ako v prípade hier od Valve veľmi návyková záležitosť. Hodnotiť ale zatiaľ nehodlám.
Škoda,že je to tak drahé. Hrál jsem základní WOW ,ale potom z časových i finančních důvodů
jsem to zkončil.Ale braách je totální závislak.Mastí to to skoro 3 roky, tak mám přehled co se ve světě wow děje. Myslím si že velkou chybou bylo dát alíkům šamany a hordě paladiny. Každá strana aspoň měla na co nadávat a byla aspoň nějaká různorodost. Pamatuji si jak bylo těžké dostat paladina dolů, ale při dobré taktice jsem dal se svým šamánkem i o 3 lvl vyššího paladina.Né pokaždý,ale dalo se.Dnes jsem koukal na bráchu když se svým druidem a paladinem dali skupinku 3 aliků o stejném lvl.
Silentwolf: a hral si vôbec BC? práve kvôli zavedeniu resilience sa pretiahli zápasy, to, že to ešte nie je vyladené, je otázka času (napr. trable s retripaladinom)aj keď niektoré postavy budú pravdepodobnejšie na PvP lepšie ako iné (resto druid, arms war, lock atď.). Ryžovanie peňazí skôr vidím na absolútnom zjednodušovaní už počas TBC (vždy ma to vytáčalo, ako sa skoro zadarmo začali rozdávať epicy, rušili prequesty, zjednodušovali bossfighty atď.) a druhá vec je systém heroic dungeonov a heroic raidov. To je pre mňa najväčší tŕň v oku, prechádzať dvojnásobne pokusov dookola to isté...
Jo, jenomže Blizzard rejžuje zlato dokud může a hráči se na to upřímně těší. Kdybych si měl představit, že bych pořád hrál jen do 60 levlu, asi bych zemřel nudou.
neni ta hra uz s BC o nicem ?? a jeste tohle xD souboje budou trvat presne 1,3 sec vsechno bude do predu nasklillene a pokud nestihnete v jedne setine sekundy kliknout na kouzlo jste mrtvi
zlate 60lvl