Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo
2D Boy
2D Boy
2D Boy
2D Boy
2D Boy
2D Boy
2D Boy
2D Boy
2D Boy
2D Boy
PC
06.10.2008
PC
06.10.2008
PC
06.10.2008
PC
06.10.2008
PC
06.10.2008
PC
06.10.2008
PC
06.10.2008
Wii
13.10.2008
Switch
16.03.2017
PC
06.10.2008
Wii
13.10.2008
iOS
16.12.2010
Android
28.11.2011
BBerry
21.01.2013
Switch
16.03.2017
PC
06.10.2008
Wii
13.10.2008
iOS
16.12.2010
Android
28.11.2011
BBerry
21.01.2013
Switch
16.03.2017
PC
06.10.2008
Wii
13.10.2008
iOS
16.12.2010
Android
28.11.2011
BBerry
21.01.2013
Switch
16.03.2017
World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo World of Goo
Žánr
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Wold of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro stránky Experimental Gameplay. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Přičemž každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro stránky Experimental Gameplay. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Přičemž každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).
World of Goo vychází ze studentského projektu Tower of Goo (Unlimited) pro projekt Experimental Gameplay, za kterým stojí právě lidé z 2D Boye. Základní princip zůstal nepozměněn, byl ale rozšířen o mnoho originálních nápadů do jednoho velkého celku.

Základem je vybudovat si cestu k cíli pomocí "míčků", které se kolem náhodně potulují. Cíl je zde reprezentován vyústěním trubky, která všechny Goo kuličky ve své blízkosti nasaje. Přitom každá úroveň přichází s novými nápady a způsob, jakým se lze dostat k cíli, je pokaždé trochu jiný. Jednou se staví věž, jindy most (s odkazem a vzdáním holdu hře Bridge Builder v misi "Ode to the Bridge Builder") nebo třeba provizorní balón. Nápadů je spousta a občas se zdá, že kreativita autorů nezná žádné meze. Každý level má navíc takzvané OCD kritérium (Obsessive Completion Distinction criteria = posedlost dokonalým dokončením), k jehož splnění je potřeba například dokončit úroveň s minimem tahů, v určitém časovém limitu nebo se stanoveným počtem "spláchnutých" Goo kuliček.

Graficky je hra pojata velmi originálně ve 2D enginu (vzhledově připomíná třeba LocoRoco na PSP) a hudební doprovod jemně dokresluje atmosféru hry a do jeho rytmu se také "pohupují" některé herní objekty. Například hudební doprovod v úrovni s větrným mlýnem je až dechberoucí.

Příběh se nese v duchu podobných logických hříček (stejně jako již zmiňované LocoRoco) a je velmi prostý, vyprávěný vždy jen několika větami (před a po misi či pomocí tabulí přímo ve hře).

V roce 2024 vyšlo pokračování World of Goo 2.
Oficiální stránky hry (http://2dboy.com/)
Oficiální stránky hry (http://2dboy.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.worldofgoo.com/)