Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nechce se mi procházet celou diskuzi - máte někde odkaz na ten urychlovací mód? Hrajete i s jinými módy nebo něčím, co by hru ozvláštnilo?
@90210 (10.01.2019 15:11): No já nevím, jestli nejlepší, protože pokud mohu po projití více než poloviny Wiz 8 hodnotit, určitě mi nepřišla lepší než Wiz 7, pořád mám spíše chuť si znovu rozjet sedmičku než rozjet osmičku odznova, abych ji dokončil. Wiz 7 už asi pro mě zůstane nejlepším krokovacím dungeonem forever.
@Drolin (10.01.2019 15:19): Hele ja si myslel buhvijak daleko jsem nebyl, a byt jsem byl cca na 16-tym levelu, tak se to dalo do tohoto stadia pri druhym hrani dorazit pomerne rychle, protoze jsem uz vedel jak na to, cemu se vyhnout a nedelal jsem chyby jako pri prvnim hrani, predevsim pak s druzinou, coz se projevilo na snizeni obtiznosti. No a v neposledni rade je tu ten zminovany zrychlovac pohybu nepratel, ktery z Wiz 8 udelal v pohode hratelnou zalezitost bez toho, aniz bych se jako predtim znechucenim vyhybal fightum v sirokych exterierech,
@Ringo (09.01.2019 14:39): Já zkusil uložené pozice, po osmi letech, a tedy nevěděl jsem zcela nic. Ačkoliv si uložené pozice her také archivuji, tak jsem snad nikdy žádnou s odstupem nedohrál. Není to pak ono, hrát od půlky po letech. W8 bych si také rád odškrtl, ale vidina hodin a hodin toho, co už jsem v minulosti hrál... také jak píšeš dám vždy přednost něčemu novému.
@90210 (09.01.2019 14:57): Problém u mě je, že než abych to jel odznova, tak se k tomu raději obvykle nevrátím vůbec, protože vždy dostane přednost hra, kterou jsem ještě nehrál vůbec.
@Ringo (09.01.2019 14:39): Tos byl uz za polovinou hry. Ja skoncil zhruba na stejnym miste a musel to rozehrat znovu. Jak clovek opusti podobnou hru na nekolik mesicu, tak uz se k tomu vetsinou nejde vratit.
@90210 (09.01.2019 14:37): Já je někdy před x léty pak na vážno rozehrál bez importu a hrál docela dlouho, pamatuji si na pár měst, byl jsem u umpani, pak v jakémsi kouzelném baráku, potkal jsem pod vodou jakousi lochnesku, skončil jsem pak na nějaké pláži s krabama, kteří se hrnou ze všech stran. Byla tma jakási chatka s domorodou šamankou nebo co to bylo, co si tak matně vzpomínám. To bude snad už 6 let, ne-li více :-)

Nevím, jestli po těch letech půjde navázat na ten můj save nebo bych to musel jet znovu.
@Ringo (09.01.2019 14:27): Ja mam tyto "denicky" docela rad, samozrejme u her, ktere znam, pokud bych Crystal Dragon nekdy hral, tak bych se zapojil.

Zkus pak ty Wiz 8, IMHO jsi tam narazil na nejakej podivnej problem, melo by to byt optimalizovany i na importnuty party, ale pokud nemas super gear z sestky a sedmicky, napriklad ten "I Love You" prsten z sestky, tak se na import vyprdni a dej klidne novou hru, Wiz 8 je jiny v tom, ze uz to neni o zmenach povolani. Da se to, ale neni to uz takova hitparada, ja jsem to pri hrani neudelal ani jednou a ani neudelam, neni to nutny.
Jsem si tohle forum prisvojil na denicek z hrani, ted uz jsem opravdu daleko nekde u zasypanyho Ascension Peaku a Rapax Riftu, a rad bych vyvratil nektere myty z drivejsich diskuzi:

Level scalling se vzdy v urcitych oblastech zastavi, protoze tamejsi nepratele maji nejaky strop a napriklad pri prochazeni Arnika road na 17. levelu mi hra uz posilala klidne i nepratele na 4. levelu, jakoby rezignovala, protoze tamejsi strop je dejme tomu 10, tudiz hrac tu rozhodne MA pocit narustajici sily a neni to tak, ze by byl neustale zasypavan stejne silnymi neprateli. Zalezi na oblasti, obecne je to dost tricky kolem 10. levelu, kde hrac dostava zabrat vsude a neni spatne tuto cast hry preexpovat za pomoci questu pro TRang a Umpani.

Rychlost souboju pro me zcela vyresil Wiz8fast, jednoduchoucky programek, kde jsem rychlost pohybu nepratel zvysil na 25x, coz bohate stacilo a komu ne, tak to jde klidne jeste dal zdvojnasobit. Projektily a kouzla to sice neresi, ale v nich nevidim problem.
Tak jsem se jeste vcera vecer hecnul a celej Bayjin vyrubal podruhe asi za 2 hodiny a prineslo to ovoce v tom, ze z Jan-Ette pote, co vytuhla, tentokrat vypadl *light shield*, dalsi raritka. Jeji smrti jsem docela litoval, ale narozdil od Wiz 7, kde byly vsechny Helazoidky kocky, ji to tentokrat fakt nesekne, aneb grafika Wiz 8 ma holt svoje mouchy.
@Jab (06.01.2019 20:31): 100%, jsem uz opravdu daleko.

BTW pri teleportove navsteve Arniky z Bayjinu, pri ktere jsem si najmutim a propustenim Urqa posral hru, jsem pri prodeji inventare zjistil, ze mi loot dal jednu z nejlepsich zbrani ve hre, *Light Sword*, ktery bych prodal za ctvrt milionu, a ktery (jak jsem naslednym googlenim zjistil) pada zhruba v 5% her, tak aspon neco.
@Richmond (06.01.2019 20:10): Zmizeni Jakykoli jinyho RPC bych ozelel, ale s Vitalii planuji hrat az do konce, hral jsem s ni od zacatku a navic je to klicova postava pro dej hry, byt si nechci nechat vyspoilovat, jestli na konci ma nejakou ulohu nebo ne.

Musim ten Bayjin znovu celej vymlatit coz je o to horsi, ze to byla pomerne frustrujici lokace, nastesti jsem nemel pocit, ze by tam byl respawn, protoze jsem to pocatecni obrovsky mnozstvi skupin nepratel nakonec zbojnickou taktikou vymlatil a pohyboval se tam bez ruseni, ale byl to porod. Tohle mi klidne muze dohrani zdrzet o tyden, nez se k tomu zase dokopu.
Nadhera, tak jsem vycistil cely Bayjin, splnil quest pro Umpani a kdyz se vratil do Arniky vzit zpet Vi, tak jsem zjistil, ze mezitim zmizela, podle vseho proto, ze jsem behem jednoho navratu z Bayjinu do Arniky pres teleport na chvili nabral Urqa a propustil ho zpet opet v Arnice, udajne bug. Nadhera, posledni save kde Vi jeste truni v hospode je presne pred vstupem z vody do Bayjinu, tzn. tu ne zrovna prijemnou lokaci budu muset dat znovu. Timto pada jakakoli moznost, ze bych Wiz 8 mohl dat vic, nez 90.
ad. Nessie - Wooow tak jsem ji dal hned na prvni pokus dnes a docela na pohodu, stacilo jen trocha priprav a prace s inventarem, rozvrstveni potionu, ktery ale nakonec nebyly potreba. Vylezl jsem ze skaly, nahodil eye to eye potiony pro fightery, bard zahral magic sreen, alchymista a kouzelnice dali elementaly, dalsi kolo jsem nahodil supermany pro fightery, zakouzlil elemental shield a armorplate, elementalove se vydali za Nessie. Dalsi kolo mi instantem zabila rangera a ja se vydal za ni a od te doby uz si v podstate neskrtla, rangera jsem ozivil v prubehu boje, bardem jsem zahral heal all, ktery jsem pak vzkouzlil i svitkem, ale mel jsem rezervy a dal bych ji, i kdyby mela tech zivotu podstatne vic. Jen tech zkusenosti uz pro 7 lidi nebylo tolik, ale 150 000 furt jde. Kazdopadne to byl souboj, kterej stal zato.:0) Skoda, ze je Silvestr a nebudu moct pokracovat do Bayjinu. Predpokladam, ze hra urcite do konce ledna padne.

BTW dwarf fighter ji dal za 1 kolo snad 200 damage, se supermanem a zakozleym enchanted blade delal jatka.
@Richmond (31.12.2018 10:46): To asi budu muset udelat, vyvolat 2 elementaly, schovat se za skalu a chvili cekat a pak na ni nabehnout, az bude utocit na elementaly a ja budu mit nahozeny vsechny mozny ochrany.

Plus jeste planuju dat vsem clenum party na inventare ressurection powder a postarat se o to, aby se v poslednim kole stihly vsechny postavy ozivit, klidne i po jejim zabiti ve fazi, kdy se jeste sesilaji obranna/posilujici kouzla.
@Dorian (30.12.2018 23:16): Diky, to je dobry vedet. Uz ted mam asi 100 000 a plnej inventar lahvicek, coz je trochu problem, protoze musim neustale resit pretizeni, zvlast kdyz mam ted jen 7 clenu party.

BTW konecne jsem dorazil k legendarni Nessie, zabil jsem ji asi na 5. pokus, ale bohuzel to prezil jen fighter a (coz mi bylo jedno) android monk, plus jeste 2 elementalove, ale tohle musim zopaknout, protoze pul milionu zkusenosti potrebuju pro vsechny cleny party, jen jak to udelat, aby prezila i kouzelnice a alchymista, jsem zatim na 15. levlu, coz podle vseho neni na Nessie uplne moc.
@90210 (30.12.2018 17:46): Peníze se ti ještě budou hodit na poslední obchodníka na kterého narazíš, u něj padne snad 200 tisíc mám ten pocit. Poté už ti ale fakt budou k ničemu :-)
@Richmond (30.12.2018 19:58): Mozna to dam na 95% po dohrani, ale hratelnost je diky tem pomalym soubojum trochu komplikovana. Nejvetsi voser jsou ty pohyblivy kytky, na ktery hrac narazi celkem brzy po zacatku, tem se vyhybam i ted, kdy je vetsinou splachnu pomerne rychle.

Musim ale obdivovat jak se podarilo lidem z finalni inkarnace Sir-Techu dat dohromady tech nekolik pribehovych segmentu z sestky a sedmicky, ktere se dohromady vesly na jednu stranku A4 a cely ten universe, ktery si predtim hrac musel domyslet, vlastne domysleli za hrace. Je skoda, ze na Wiz 8 nesehnali distributora a museli zavrit kram, i kdyz uz dokonce planovali nejen Wiz 9, ale i 10.
Tak jsem se pri hrani dostal zhruba na stejnou uroven, na jake jsem byl pri minulem hrani, kdy jsem kvuli zdlouhavosti prestal, tj. cca 15. level, uz mam Astral Dominae i Chaos Molari.

Obrovsky rozdil oproti minulemu hrani je v tom, ze druzina je celkove silnejsi, fighter s prokletym mecem uz neni tak extremne nepostradatelny a tentokrat podstatne lepe rozvijeny monk s holi ho umi taktez slusne zastoupit a hodne dobrej je i ten android - monk. Problem je, ze se dostavam do pasaze hry, kdy musim do Bayjinu a Rapaxu a musim se tak chte nechte rozloucit s Vi Dominou, coz je velka ztrata, protoze s tim stun rodem dava klidne 60 damage a s nekolika utoky za kolo a vetsim dosahem se fighterovi prakticky vyrovna. Zbytek druziny je na tom taktez o neco lip a taktika vypracovat co nejdrive primarni a idealne sekundarni stat na 100 se ukazala jako spravna.

Ohledne ekonomiky hry - po nakupu Astral Dominae jsem mel po chvili hrani 90000 zase zpet a defakto uz ty prachy neni za co utratit.

Ohledne rychlosti souboju - diky Wiz8fast se to da normalne hrat. Projektily a kozla nejsou problematicky tolik, jako pohyb, alespon pro me.
@Zero (17.12.2018 07:26): Je to spis takovej exploit, ale cetl jsem o tom a zkusim to u te Vi, chci si poslechnout ty jejich stiznosti. Ta RPC delaji sekundarni damage, ale zrovna Vi je dobra i na boj, ale RPC potrebuju predevsim na zvyseni nosnosti.

@Dorian (16.12.2018 22:49): Dobry napad, ale u me to ma bojovnik, dale zbranemi bojuje mnich a to holi (okolo 10. levelu uz zacina davat instant killy) a zbytek party uz jede na dalku (ranger luk, stejne jako mnich zacina davat instant killy, bark ma kus, ale do toho hraje na nastroje a kouzelnice s alchymistou maji prak, ale ten je na hovno a sutry vazi hrozne moc, proto jsem se pidil po moznosti strilet bomby, ale pokud to chce pokazde davat use, tak je to uplne k nicemu.

@Charllize (16.12.2018 21:55): Je to jedna z ras, ktera ma nejlepsi dispozice na bojovnika, ale dwarf se na nej hodi taky.

@ad142 (16.12.2018 21:53): Me uz skoncila nemocenska, takze me jiste brzy predezenes, u me to bylo hodne urychleny tim, ze jsem hru uz hral a hraju ted mnohem lip a rychleji, nez pri puvodnim hrani. Fakt je, ze cesta zacina byt kolem 10. levelu na pohodu, juggernauti jsou idealni souperi, protoze jednou jen boj na blizko, nejhorsi jsou z techto souperu ty kytky, ale urychleni pohybu mi strasne pomohlo, je to mnohem hratelnejsi. Pokud se ti takto naspojovaly skupinky a vsechny jsi sundal z nejakyho vyklenku ve skale, coz doporucuju okamzite vyhledat jakmile se priserny objevi na radaru, tak jsi docasne vycistil pulku mapy.
@90210 (16.12.2018 21:24): RPC s tebou půjdou všude...pokud je necháš před vstupem do problémové lokace padnout vyčerpáním. Ale mají pak velké postihy ke všem vlastnostem, tuším -20. Což vadí spíše u bojovníků, ti pak mají menší damage a potenciálně méně útoků za kolo.
Bloodlust bude excelovat v rukou každé postavy která ho může používat, já ho dal naposled bardovi a díky tomu že bojovník můžu dělat velkej damage i s horší zbraní jsem měl velké damage dealery dva :-)

ad214: Neděláš špatně nic, ohnivá magie má opravdu pro wizarda jen tři kouzla až do úrovně kouzel 6, na tu potřebuješ 8 levelů wizarda a Fire Magic skill 75.
Tak som sa mi konečne podarilo dostať do Tryntonského stromu. Cestu som kompletne celú preskúmal, rovnako aj spodný Trynton, avšak jednoduché to teda nebolo. Na pol ceste k Tryntonu sa mi naspawnovala obrovská (alebo možno dve spojené) skupiny, plné 9 juggernautov (high level verzia modaia s 250 HP a tromi útokmi za kolo), asi 8 jašteriek pluvajúcich kyselinu, 10 twilight batov a k tomu nejaké high level rastlinky. Boj to bol náročný, vyplýval som na neho veľkú časť svojich zásob, bômb a elixírov a myslel som si že ho nezvládnem, keďže už v polovici boja mi tretina členov partie padla vyčerpaním. Našťastie som to zvládol s minimálnymi stratami, dvaja mŕtvi, ale oživovací prášok som mal len jeden, takže som sa vrátil do Arniky. To bol vo výsledku skvelý nápad, keďže sa mi navyše podarilo vykradnúť trezor v banke. Vrátil som sa teda naspäť na Tryntonskú cestu a tentokrát cestovanie dopadlo úspešnejšie. Na ceste som nemal žiadne väčšie problémy, narazil som síce na nejaké skupinky, ale všetky som bez problémov rozdrtil. Spodný Trynton síce nebola žiadna sranda, ale taktiež - žiadny väčší problém.

Práve som skončil pred vchodom do stromu a som zvedavý, ako to tam bude vyzerať. A som rád, že už začínam pomaličky dobiehať 90210, ktorý začal hrať neskôr ako ja, no podarilo sa mu predbehnúť ma. A ja, keďže som začal hrať prvý, nemôžem zaostávať príliš vzadu :)

@90210 (16.12.2018 21:24): Ja som ich párkrát použil, pretože sa hodili a občas pomôžu, ale vo väčšine prípadov sa nejedná o žiadnu must-have pomôcku.

A Btw, môj mág, ktorý má už takmer level 10 má stále dostupné len tri kúzla mágie ohňa: energetický výbuch, svetlicu a ohnivú guľu. Prečo? Robím snáď niečo zle, alebo som mu mal dávať body aj do iných kategórii, nie len do ohnivej mágie ?
Zaklad je vytvorit si silnyho jesteraka a dat mu do ruky Bloodlust sword co je v v Arnice pod chramem a minimalne do tretiny az poloviny hry parta pojede jak lokomotiva bez brzd a z mileho jesterky se stane silenec zabijak kteryho nezastavi nic (jo ten mec je prokletej, a co? :)
@90210 (16.12.2018 21:24): Ano, v tomto je dobra Vi-Domina, ktora moze skoro vsade a ten divny Robot-Mnich je tiez OK (ak si to dobre pamatam).
Ja som hral najme s nimi.

Vi Domina je jakozto W7 NPC vlastne taky must-have, ale v dobrom.
Zkousel nekdo pouzivat bomby a powdery? Bohuzel to nejde pouzit jako munice k praku, predpokladam, ze se to musi pouzit pres 'use', coz je vopruz a nevim proc bych to delal, kdyz muzu normalne zakouzlit.

BTW jsem na 10. levelu a cesta z Arniky k Umpani je v pohode, u Umpani me opustil Myles, tak jsem misto nej nabral Sparkle a vezmu ji do Tryntonu, kde ji asi vymenim za Madrase, v tyto hre je ale vybec zajimavy, ze se na najmutelna NPC, zde nazyvana RPC, nejde moc spolehnout, protoze hrace opoustej pri vstupu do urcitych lokaci, hrace to nuti vyzkouset je skoro vsechny a spolihat se na vlastni druzinu.
Pokud půjdu na profil nějaké hry, tak předpokládám, že nejlépe hodnocený komentář mi podá nejlepší informace o dané hře. Z tohoto hlediska je samozřejmě nesmysl, aby nejlépe hodnoceným komentářem bylo něco, co je okopírované a notně zkrácené.

A vůbec, jak mám Wiz8 ve sledovaných a je kolem toho poslední dobou velká aktivita, tak mám chuť to rozehrát znovu. Spolu s Icewind Dale 2 a Might & Magic 6 jsou to adepti na hry s největším rozdílem v poměru, kolikrát byly rozehrány (nespočetněkrát), a kolikrát dohrány (vše jen jednou).
@90210 (15.12.2018 21:00): Tak to je jedno, je to koment s hodnocením. To bych asi tak dalece neslovíčkařil :-) Nicméně je to stejně hádka o ničem na toto téma. Krást se nemá :-) A soucitné pluska za krádež, ts, ts, ts :-)
@Charllize (15.12.2018 19:38): je fakt že já jí nesleduju. Tak jestli se účastní výzvy tak asi aktivní je. Tak sorry jako ;o))

tak jí prostě dejte mínuska za to že ve 14ti letech něco obšlehla a budeme všichni spokojený ne? Ve výsledku já jí nehájim, neříkám, že je správně že něco okopírovala. Jen mi přijde, že na tom ani moc nezáleží ;o)

Jestli chcete rozdávat jen tak pluska, tak můžete i mě klidně, já nic neobšlehla ;o) (ale u této hry ho nemám).
@RomcaT (15.12.2018 19:29): Třeba dostala ty pluska proto, že si nikdo nepřečetl tu dlouhou recenzi. A těch 5 let jsem udělal jako příměr, v jakém věku by to asi člověka mohlo tak napadnout. Ve 14 bych si nikomu ani na netu netroufnul okopírovat text a vydávat jej za svůj. Myslím, že už i 10 leté dítě to vnímá jako ne úplně ok věc.
@RomcaT (15.12.2018 19:29): Já jsem taky jednou na základě ošlehnul domácí úkol (slohová práce na kuchařské téma), ale kámošovu práci jsem trochu "vylepšil". Já dostal jedničku a on pětku, že opisoval :) Tak jsem samozřejmě přiznal, dostal jsem tu pětku já, navíc poznámku :) A tak to má být!
Já si toho všimnul tím, že jsem byl na tabletu, kde jsou ty 2 komenty pod sebou a nějak mě to trklo. Jestli tu už stejně není aktivní, tak ji můžeme klidně veřejně dehonestovat, ne? :-D
@Ringo (15.12.2018 17:09): tak ale v podstatě nikdo nikoho nenutil aby jí tam dal pluska ne? Pokud si lidi mohli přečíst, že ten komentář je tolik podobný a přesto ji dali plus, tak v ničem žádná pravidla neporušila. A nevím jak ty, ale já tedy v pěti letech neuměla psát natož abych něco někde kopírovala. Ale asi jsem holt jiná generace. Kdežto ve čtrnácti kdy má holka pubertu se to stát může a snadno. Co si pamatuji tak jsem ve škole opisovala co to šlo. A neřešila jsem žádná morální dilemata. A spalo to tu osm let, tak to klidně může spát dál. Když nejde o body, tak jde o prd ne? Já ani nevím komu tedy ukradla myšlenku, ale v podstatě může být poctěný ;o))))
@RomcaT (15.12.2018 16:42): Tak kdyby jí bylo 5, tak bych to pochopil. Ve 14 je člověk už chytrý jak rádio, takže mi přišlo nefér, aby někdo doslova copypastoval něčí recenzi a nasbíral na tom body. O ty body samozřejmě až tak nejde, ty jsou fuk, nicméně když už nějaké stránky zavedou odměňovací systém z aktivitu, tak takoví lidé pak ten systém v podstatě boří a berou mu jakýkoliv smysl.