Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Warhammer Online: Age of Reckoning

18.09.2008
68
15 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
free to play (dříve placená hra)
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Warhammer Online: Age of Reckoning je ďalší z radu MMORPG na spôsob titulu EverQuest, ktorý mal výrazný vplyv na tento žáner. Samotný titul je o niečo viac zameraný na PvP. Vývojári zo štúdia Mythic Entertainment sa rozhodli pomenovať svoj systém ako RvR (Realm versus Realm) a dať hráčom možnosť jedinej interakcie s protivníkmi odlišnej frakcie a tou je súboj.

V hre je dostupných šesť rás a každá rasa ma na výber zo štyroch rôznych povolaní. Súčasne platí, že každé povolanie má tri ďalšie zamerania, ako tak tomu bolo aj v už spomínanom EverQuest. Samotný svet je rozdelený na zóny, ktoré majú špecifický level (1-10, 11-20 a tak podobne). Súbojový systém je podobný ako napríklad v titule World of Warcraft. Získavané predmety poskytujú množstvo bonusov do schopností a celá hra bola od začiatku výrazne zameraná na tento aspekt. Momentálne však už nie je možné si ju zahrať, nakoľko oficiálne servery boli vypnuté 18. decembra 2013.


Poslední diskuzní příspěvek

O žádném f2p, či mikrotransakcích není na homepage ani zmínka. Přesto mi příjde divné, že se jedná o trial a ten přeci má vždycky danou dobu, kdy skončí. Nebo mi něco uchází?

Docela rád bych to zahrál, ale to, že po stáhnutí skoro 10gb mi to hodí hlášku s tím, že za 14 dní vyprší možnost "FOREVER FOR FREE" to nechci hrát.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
Orig./ Grafika 4/10 Hudba 6/10 Hratelnost 8/10 Zábavnost 7/10

Po dlouhé době mě brácha ukecal do nějaké onlinovky. Před tím to byl Age of Conan, u kterého jsem strávil asi týden a ještě před tím World of Warcraft u kterého jsem se dostal na šestý level. Takže obrázek jste si asi udělali.

No řekl jsem si proč ne, alespoň to zkusím, ale nehodlám u hry vytuhnout na dlouhé měsice a dokonce ani na dlouhé týdny. A ve výsledku se to ani stát nemůže, protože by mě ani hra na tak dlouhou dobu nedokázala strhnout.

Hra se hodně podobá World of Warcaftu. Hodně podobná je po grafické stránce (jedná se o fantasy svět) a ještě více stylem soubojů. Označíte protivníka a naklikáváte různé údery, které budete moci zopakovat až po určitém časovém intervalu. Sice je to v řádu vteřin, ale i tak se mi boje zdáli hodně pomalé. Prostě Diablovka to není. Ovšem tolik mi to nevadí. K dobru mohu přičíst, že hra je ze začátku velcie jednoduchá a tak jsem neměl problém se soustředit na zvládnutí ovládání a na pochopení hry jako takové.

Během asi půl hodiny jsem byl celkem solidně hrou pohlcen a plnil jeden quest za druhým. Questy jsou jednoduché, krátké, zábavné a dobře srozumitelné. Problém mi trošku dělalo najít na mapě kam, že to vlastně za tím questem mám jít, ale z tohoto mě bratr vždy vymotal.

Problém této hry je bohužel v jejím technickém zpracování. Jestli-že jsem se v Age of Conan dlouhé chvíle kochal krajinou a užival si na MMORPG solidní grafické orgie, tak zde mě gafika vůbec neohromila. Je přímo strašná. Ještě horší než když před lety vycházelo WoWko. Né že bych si na grafiku potrpěl, ale jakmile začně ve hře přituhovat a já začnu být hrou otráven, nebo mě přestane bavit, tak už nebude nic, čím by mě hra k sobě připoutala. Podobné je to i s hudbou. Ta sice když zazní, tak vašemu uchu přímo lahodí, ale moc jsem si nějaké hudby nepovšimnul.

Sice se můj komentář tváří jako recenze, ale jsou to spíše první dojmy ze hry. Hra je zábavná, jednoduchá a ten kdo už má WoWka dost by si tímto mohl spravit chuť, i přesto-že je svět Warhammeru graficky hodně slabí. U nové hry by člověk opradu čekal víc. Já hře ještě nějaký čásek věnuji, protože mě celkem láká si ten svět ještě procházet, ale určitě u hry nezůstanu. Jediná onlinovka, který by mě oslovila by byla Star Gate Online .-)

Hru jsem začal hrát 9.3.2009
Strávil jsem u ní:(zatím) 50 minut

Pro: Zábavné a jednoduché

Proti: Slabé po technické stránce

+7
  • PC 20
Len tazko sa hodnoti WAR ako MMORPG hra, kedze vacsina zanrovych prvkov v tejto hre jednoducho chyba. Hra je koncipovana ako velky pvp battleground s tym, ze hraci maju moznost obsadzovat pevnosti na roznych miestach zon a tym posuvat pomyselny battlefront. Tolko opakovany zazrak este aj s vlastnym nazvom RvR je uplne mimo. 1) Pevnosti sa po case zresetuju naspat povodnej frakcii, 2) Vzdy vyhra strana, na ktorej je viac hracov. Taktika je v uzadi, a vsetko sa zerguje. Jediny mozny reward za obsadenie pevnosti a hlavneho mesta je renown - cize predmety. To, ze frakcia ovlada pevnost nema ziadny vplyv okrem zmeny frontu.
+1 +5 −4