Mladý pán Robert zdědí rozlehlé venkovské sídlo svého před několika dny zesnulého bohatého strýce. Robert se vzápětí vydává obhlédnout svůj nově nabytý majetek. Na místě jej má očekávat majordomus Alois, ale v domě není stopy ani po něm, ani po nikom dalším. Ponuré a rozlehlé sídlo se zdá být zcela opuštěné. Robert se tedy vydává sám na průzkum do útrob budovy, s níž něco není úplně v pořádku. Podaří se mu odhalit tajemství domu a jeho předků?
V této hororové explorativní adventuře se vrátíme o jedno století v čase zpět a pohledem mladého Roberta projdeme všechna temná zákoutí domu, z nějž čiší hrůza a tajemství. Postupně nacházené dopisy a poznámky bývalých obyvatel nám postupně odkrývají předcházející události a smrtelné nebezpečí, jež nás ohrožuje.
Vývojáři sází na atmosféru a prostředí starého autentického sídla. Příběh se inspiruje skutečnými událostmi z období první světové války.
@Lukaskon (24.10.2016 12:14): Přesně tak. Vidím, že na to nahlížíme podobně. Slender Arrival byla jedna z prvních her, na kterých jsem tento typ her začínal. Pamatuju si, že jsem hrál ještě betu a nemohl se dočkat, až vydají finální verzi. Jakmile čerstvě vyšla, tak jsem jí zahrál skrz na skrz a následně odložil. A pak teprve po nějaké době jsem se dozvěděl, že hra obsahuje novou mapu a nějaké nové dodatky (přiznám se, dodnes jsem si na to neudělal pořádně čas). Každopádně Arrival byla jedna z her, která ve mě vzbudila zájem o hry podobného typu. Vlastně to byl možná ten úplně původní slender, ale Arrival mě v tom začal jaksi zásadně motivovat (procházečky, hororové hry, atmosférično). Díky tomu má člověk pak spoustu zážitků :)
Pro: Dobové zasazení, příběh
Proti: Herní provedení, později opakující se mechanismy, odfláknutá poslední kapitola