Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pivo: vzdyt je to s tim designem to same, kdyz jsem ti nakonec poslal dukaz tvych bludu, tak jsi napsal, ze te to vlastne nezajima a tim padem se ti to nechce cist (what a joke)

spatne vidis? myslel jsem, ze Pivo ma dokonaly i zrak
Garion: Ani ne. Stává se mi to, když dokola řešíme jednu kravinu ve sto příspěvcích a já už na monitor špatně vidím :-)
Pivo: jo, to se ti stava casto, vid? neco si prectes (nejlip napul), ani se nad tim nezamyslis a neco se ti vybavi a tak je to neco hned absolutni pravda, mno nic
Garion: Ale might and magic mi nějak vybavilo hned sérii Heroes of might and magic :-)
Ale to už jdeme hodně do offtopicu, já bych to uzavřel.
Pivo: jaky Heroes? o cem to zase mluvis? ty ses nejakej zmatenej (a ne, ja hral hru v dobe vydani a vypadala dost dobre)
Myslím že toto je hezká tečka za tímto poučným představením. Zatleskejte a příště přijďte zas!
Cobra: Nepsal jsem, že hra stojí za prd. Jen jsem napsal, co se mi nelíbilo.

Bodkin: Máš pravdu. Sice si za tím, co jsem napsal stojím, ale nemá smysl se neustále opakovat a reagovat furt na ty samé příspěvky.


Garion: Psal jsem, že zastaralá byla grafika. Ne engine. A zastarale hra působila, protože z enginu vymačkali příliš málo. A tady tohle je fps o dost více než Heroes. Když jsem hru hrál z poloviny jako fps.
Kubulus: To si zrovna nemyslím, že pořádné RPG z jiného než iso pohledu udělat nejde. Stačí se podívat zrovna na ten Gothic.

VtMB není na střílení stavěné, nejlíp funguje boj chladnými zbraněmi... Jenže to je potřeba tu hru trochu prožívat a ne ji prolítnout jako Pivo a potom napsat, že to stojí za prd... Na druhou stranu je to taky trochu problém hry, že takovýhle postup umožňuje. Třeba Gothic se musí nejdřív pochopit, aby ho člověk zvládl dohrát. VtMB se prostě nedá hrát jako Gears of War, i když v tom hráči nijak nebrání.
Pivo: Dám ti radu. Už nic neříkej. Nemáš šanci si pomoci a jen se hlouběji zakopáváš. Nemá to cenu. Ostatní akorát vytáčíš, takže projev prosím svou moudrost a už na nikoho tady nereaguj.
Pivo: jenomze jako FPS to beres snad jen ty, o Might and Magic taky nereknu, ze je to FPS (a s enginem to nema nic spolecnyho, vzdyt jsi sam rikal, ze byl prece v dobe vydani zastaraly)
Garion: Tak u starších her (třeba z izometrického pohledu) to respektuju. U hack and slash to beru jako samozřejmost většinou (Dungeon Siege jsem hodnotil 80% a líbil se mi), ale u hry založené na tomhle enginu, plus když vezumu v ohled, že to je zčásti i fps a rok vydání, tak se mi to odbyté zdá.
Nemá to smysl řešit, prostě píšu svůj názor a nemá smysl do toho nijak rýpat. Nikam dál se stejně nedostanem.
Pivo: ale proc by to bylo odbyty? protoze tobe se to zda odbyty? proste se rozhodli, ze to tak bude, tak to tak je, podivej se na spoustu RPG, co vidis zeshora, taky kdyz tam nekoho zasahnes, tak ho to nijak nezpomali ani nic podobnyho, tak nevim, proc to vyzadujes zrovna tady a davas kvuli tomu nizsi hodnoceni
Chápu tě, jak to myslíš. Asi to moc nemá smysl řešit, protože ty uznáváš, že RPG sází pouze na čísla, statistiky a rozhovory a já uznávám, že tohle sice tvoří převážnou část tohoto žánru, přesto ale není od věci zapracovat i na tom zbytku (akční části hry).

Pokud RPG znamená - skvělé dialogy, statistiky, rozmanité úkoly, ale odybytý celý samotný průběh soubojů, tak potom pro mě hra asi není.
Nic to nemění na tom, že některé souboje v mnohých RPG se mi docela zamlouvaly, tak nevím.
Problém je, že teď si se poněkud přepsal. "Ale nic to nemění, že byl Fallout 3 stále RPG. Ale o jednoduchost tu ani tak nejde, jako spíše o to, že byly zpracovány aspoň poměrně efektně." = to, co tu říkám. Tady o efekty naprosto nejde. To si jen nevím proč špatně vykládáš. "Prostě za mnou furt běží, kulky nekulky ani sebemenší náznak zpomalení.

"Vampire na tom nemusel být jako Fallout 3, ale stačilo by, kdyby to nebylo o tom, že po někom střílím a s ním to nic nedělá. Prostě za mnou furt běží, kulky nekulky ani sebemenší náznak zpomalení. Nebo střílení přes kus betonu, což bylo docela časté? Ono, statistiky ovlivňující souboje byly fajn, ale samotné souboje byly úplně mizerné. To i v Gothicu se vlk aspoň trochu málo cuknul, když jsem ho trefil šípem." Ale ono to tak v RPG chodí, že tě to nebaví, to je věc druhá. Navíc jako příklad vytahuješ Gothic, který má od ostatních RP gamesek tak diametrálně odlišný systém boje a všeho, co se okolo RPG točí.

Takže tvoje kritika na místě není. Nemám nic proti tvému názoru, vždyť je to sakra tvůj názor. Jen si prostě mohl přiznat, že je to jen tvým vkusem, ničím jiným. To bych zas za chvíli mohl RPG hráč vytýkat Batmanovi, že tam chybí rozhovory, výraznější RPG prvky a možnost vlastního postupu.
Kubulus: Ale nic to nemění, že byl Fallout 3 stále RPG. Ale o jednoduchost tu ani tak nejde, jako spíše o to, že byly zpracovány aspoň poměrně efektně. Vampire na tom nemusel být jako Fallout 3, ale stačilo by, kdyby to nebylo o tom, že po někom střílím a s ním to nic nedělá. Prostě za mnou furt běží, kulky nekulky ani sebemenší náznak zpomalení. Nebo střílení přes kus betonu, což bylo docela časté? Ono, statistiky ovlivňující souboje byly fajn, ale samotné souboje byly úplně mizerné. To i v Gothicu se vlk aspoň trochu málo cuknul, když jsem ho trefil šípem. Když ta akční část byla taková jaká byla, možná jí mohli dát méně.
Takže mé výtky jsou docela na místě, přestože se jedná o RPG a ty čísílka mi vůbec nevadila, to jsem tam myslím psal v předchozím příspěvku.

Tvůj názor je, že tyhle věci tam být nemají, ale můj názor je, že i v RPG by tam tohle být mohlo. Neříkám, že na bůhví jaké úrovni, ale oni tuhle část odbyli úplně.
Pivo: To sic pravda, ale spíš ty tam hledáš něco, co tam být nemá. Uznávám, že bugu bylo v původní verzi požehnaně, ale jinak mě nenapadá nic, co bys mohl adekvátně vytknout. Systém soubojů a "čísílek" je právě to, co tam být má. Že ti na nějakých stránkách a magazínech píšou, že je to FPS říznuté RPG prvky - to ten redaktor tomu buďto nerozumí, nebo mám převrácený žebříček hodnot. Ono tu totiž jde o to, že tys nezmínil jedinou věc, která by donutila se člověka zamyslet nad tím, jestli nemáš náhodou pravdu. Systém boje ve Fallout 3 byl zjednodušený, spousta lidí by se ho narozdíl od Vampire zdráhala spojit se slovem RPG.

btw podotknul bych, že jsem hrál za postavou zaměřenou na boj zblízka a nenarazil jsem na žádnou nezdolatelnou překážku. Za postavu čistě kecací to ale odzkoušené nemám.
Jinak ještě k té akci. Nevím, do jaké míry pomáhají patche, ale nestávalo se vám někdy, že jste mohli střílet přez zeď, či nějaký objekt? Třeba v tom věžáku přišly ty ozbrojené jednotky, já se schoval za nějaké betonové harampádí a oni mě stejně sejmuli. Nebo mě štvalo, když jsem střílel po bestii a ona bez sebemenšího náznaku škobrtnutí při zásahu se za mnou hnala v plné rychlosti a já pouze viděl čísílka, které se jen barvily do červena (čísla nevadí, ale ten systém soubojů byl vážně nic moc i na RPG). Když si Caelos stěžuje na Kill switche, že hlavní postava poskakuje jak ocas, tak je vše v pořádku, ale když já vyčtu něco jeho oblíbené hře, hned nemám 20 let a jsem ubohý a jebe mě. Zajímavé chování 25ti letého člověka :-)
Já ti taky nenadával, i když se mi tvé názory zdály pochybné (nechci říkat nedospělé, to bys tady použil spíše ty, kdyby to bylo naopak)

Jinak ty kanalizace jsem také viděl lépe zpracované v mnohých hrách a růžová by vážně nepomohla.

Kublus: Souhlasím, ale vpodst. by se dalo říci, že hru nepochopí nikdo, komu se prostě netrefila do vkusu a nenechal se ovlivnit pouze tím, co přesně hra nabízí a na co nejvíce sází. Já hře její kvality uznávám, jen vyžaduju lepší zpracování i u ostatních částí hry.
MCZ: Len detailik - ten samotny koniec si sice vyberas v dialogu na konci, ale je tam pomerne dost veci ktore ovplyvnuju KTORE konce si vybrat mozes. Teda musis mat s danou frakciou v priebehu hry dobre vztahy, inak to nepojde.
Tahle debata ztrácí smysl kvuli tomu, že hraničí s vkusem jednotlivce (což je sice dobře, ale...), kvuli čemuž se nelze dobrat žádného výsledku. Jak řekl MCZ, Pivo hodnotí z hlediska v podstatě typického konzumenta. Nelze mu to brát, ale nelze zas tvrdit, že tu hru zároveň pochopil. Cobra to řekl v podstatě nádherně, protože zdatnější RPG z FPS/TPS pohledu snad ani vyvořit nejde (můžou však být vyladěnější skilly, to nepopírám). Jinak systém světlé a temné strany (vložený rovněž do ME) podle mě rozhodně není zvlášť dobrou volbou, ale jak říkám, to už je názor jednotlivce.
Cobra, Caelos: v KOTORu můžeš nejen jednak nahodile cestovat mezi planetami (což považuji za ekvivalent cestování po městě, po krajině atd.), ale především máš hru za temnou a světlou stranu síly, což se line celou hrou a souvisí s tím, jak se chováš, komu straníš atd. (Byť je to interpretováno jen tím ziskem bodů ke dvěma stranám síly - je to pořád víc, než má 90% jiných RPG.)

V Bloodlines je ten průběh naprosto stejný od začátku do konce - hra je teda má tři, ale vybíráš si je v jediném (!!!) dialogu v závěru. Vedlejší questy pravda různá řešení mají (a jsou mnohem lepší než ty hlavní, vůbec patří mezi nejsilnější stránku hry), ale v podstatě se nijak neotiskují do hlavního děje. A to mi opravdu přijde nesrovnatelné.


A navrhnout zajímavější kanalizaci opravdu není můj problém :-) (stejně jako není můj problém natočit lepší film, když nějaký kritizuji). Tady můžu jen říct, že jsem hrál FPS, které měly zábavné kanalizace/tunely/šachty/cokoli. Opět to vede k tomu, že Troika přeci nebyli designéři FPS a vlastně ani nepřekvapuje, že v téhle disciplíně naprosto selhali, ovšem pak se (opět) dostávám k otázce - proč takové množství? Vždyť kecací hráče to nasere a ty akční neuspokojí... (a to označení FPS/TPS hra u mě získává právě proto a nejen kvůli způsobu ovládání)
Mcz se vyjádřil celkem jasně, stručně a v jednom příspěvku, takže smekám.

A jinak mi jen o nějakou fyziku a grafiku nejde. Vždyť Crysis jsem hodnotil stejně a to byl na tom o hodně lépe, akorát mu chyběla ta atmosféra co má Vampire. Fallout 3 je myslím také RPG a FPS a byly tam souboje zpracovány lépe, ale přišlo mi to takové stereotypní a nemělo to podle mě takovou atmosféru jako ten Vampire.
U Vampire mi prostě vadila ta akční část, která byla odbytá a za tím si stojím. A hlavně mi nezačněte psát, že to srovnávám s novými hrami. Já ty hry uvedl hlavně kvůli toho, že jsem je všechny hodnotil stejně. A ještě z toho dodat, že nehodnotím hry pouze na základě fyziky či grafiky. I když uznám, že jsou obě věci pro mě celkem důležité.

btw: Nepsal jsem, že ta hra je špatná. Psal jsem, že je dobrá a že si našla své příznivce, ale vyčetl jsem hře, co se mi na ní nelíbilo. Takže ten tvůj předposlední odstavec byl Caelosi zbytečný.
MCZ: Ale vždyť v úkolech se rozhodovat jde, mají několik řešení, napadá mě například finální rozhovor Žanety s Terezou, nebo ti dva rozhádání dědkové v čínské čtvrti. Nebo vlkodlak na kopci, hřbitov. Na vývoj příběhu to má sice teoreticky pramalý vliv, ale prakticky ano, jelikož dostaneš méně, nebo naopak více skill pointů, nebo třeba zbraň. A navíc má VTMB 3 konce, což je samozřejmě také na tobě. Čímž se dostávám ke kecacím dovednostem, které pokud nejsou na dostatečné úrovni, není možnost vyřešit úkol vykecánim se.

Kanalizace jsou dost sterotypní to je fakt, ale jak chceš udělat zajímavý kanál? Natřít chodby na růžovo? Stejně si stále myslím, že ta akční složka tam prostě být musí, jinak by to byla adventura. Pro mne je to z větší části spíš kecací rpg (i když vlítnout tam a všem nakopat prdel je samozřejmě nejrychlejší a nejjednodušší řešení.

A co se týče technického zpracování, každý kdo se o hry zajímá trochu hlouběji přeci ví, jak to tehdá s VTMB bylo. Prostě to nebyla hra dokonalá a i přesto si po celém světě získal obrovské množství fanoušků a stala se kultem.

PS: Sám piva znáš, tak se nediv, že už můj pohár trpělivosti přetekl. Já už jsem s ním debatu ukončil, stejně jako veškeré styky vůbec. Prostě mi ty jeho tupé moudrosti lezou krkem.
Problém vidím v tom, že jakmile je v RPG dostupný 3rd person nebo 1st person pohled, není klikací, je trochu lineární a střílí se tam z moderních střelných zbraní, okamžitě ho většina RPGčkářů (+ Pivo) označí za FPS. Setkal jsem se s tím už u Mass Effectu 2. Přitom třeba mezi Dragon Age a ME2 je rozdíl opravdu jen v tom, že DA je klikací fantasy a ME2 sci-fi s akční verzí ovládání. Nebo třeba Oblivion, Neverwinter Nights apod. V obojím se bojuje podstatně víc než ve VtMB a přes to je nikoho nenapadne označit za FPS/TPS. FPS s prvky RPG je třeba Dark Messiah, ale rozhodně ne VtMB. KOTOR je mimochodem taky lineární až hamba.
Je to zvláštní, ale já se v téhle debatě stavím na stranu Piva. (Peklo zamrzlo...)

Pro mě sice něco jako fyzika nehraje moc roli (resp. většinou mi zážitek spíše kazí - Max Payne 2...) ani jsem s ní neměl tak divné problémy (a popravdě si nejsem jistý, zda je tohle v moci 3rd party patchů řešit), ale když přihlédnu k jeho dalším výtkám, že:

1) je to opravdu FPS/RPG, kdy FPS je ve zkratce poprávu první - zkrátka prokecat se hrou moc dobře nejde. Tedy, to platí pro hodně CRPG, ale tady je to o to markantnější, že RPG systém nabízí X kecacích přesvědčovacích/sváděcích/zastrašovacích (a drahých) skillů, které jsou ovšem v hlavní příběhové linii (rovné jak přímka - ani náznak nějaké nelinearity či vlastních rozhodnutí) naprosto k NIČEMU a poslední cca čtvrtina je už opravdu jen o bojích. Je to akční RPG, fajn, ale...

2) ...akční složka je odbytá neuvěřitelně - příšerná AI a vůbec tupý level design akčních/stealth částí opravdu nehovoří pro skvělý herní zážitek (pokud mě něco od znovuhraní odrazuje, tak je to hlavně super-nezáživná kanalizace a finále).

3) technické zpracování je pofidérní obecně - hlavně ty animace (moc dobře si tu hrůzu pamatuji)...

...dokážu docela dobře pochopit jeho hodnocení konzumního hráče (dokonce bych řekl, že je svým způsobem férové), byť se s ním samozřejmě neztotožňuji (u mě to "vytáhla" hlavně ta atmosféra), takže tak.
Pivo: To s tou fyzikou je asi tak stejnej kec jako rict, ze v Duke Nukemovi "tahle fyzika stačila a tehdy se našla spousta her, které ji na takové úrovni ještě neměly". Uplne stejna pravda a uplne stejna vypovidaci hodnota (= zadna).

Jinak jeste dodatek, ze se ti na svou dobu nelibila grafika? Pokud vim, byla to jedna prvnich (ne-li prvni) hra na HL2 enginu, co vysla, tehdy to byla graficky naprosta spicka.
Tebe bych v těch dvou příspěvcích tipoval tak na 15. Došly argumenty a přišly hrubé výrazy. Nevím co já tady píšu špatně, že tomu hned neodpovídá můj věk. To, že se mi na hře nelíbila akční část, bugy, některé lokace, tak trochu grafika (i na svou dobu, ale nechtěl jsem to zmiňovat). Zamysli se hochu, nejsi ten správný, kdo by tu měl soudit něčí inteligenci.

EDIT: No nic, nemá to smysl řešit. Klidně si tu napište někdo znova 20 let. Já uznávám kvalitu hry, jen mi prostě trochu nesedla. Nechci, aby byl na mě nějaký fanda naštvaný, ale evidentně z Caelose mluví prostě vztek - Cože? Skvělá hra! Tohle bylo pouze o dialozích a úkolech. Akční část nebyla důležitá. Pro mě bohužel byla, ale to nic nemění na tom, že jsem se i tak u hry celkem bavil.
Caelos: No jo, nějak jsem zapomněl, že jsi zmínil ten automat. Však ono to jde vyhrát i s plně nabitým revolverem, ne?
No, v druhé půlce hry už bylo trochu horší to hrát z tps se zbraní v ruce to bylo takové divné tps.

Garion: No, v dnešní době už asi jo. Ale i tak tahle fyzika stačila a tehdy se našla spousta her, které ji na takové úrovni ještě neměly.

Jinak to tady má hlavní žánr rpg, ale v mnoha zdrojích se uvádí, že se jedná o kombinaci akční hry a RPG.

No to je fuk, já už jsem napsal, co mi vadí a s tím se nedá nic dělat. Nikde sakra nepíšu, že se jedná o špatnou hru, takže nevím proč vás tu všechny tak štve (hlavně Caelose), že se mi prostě akční část hry moc nelíbila. Plus ještě některé prázdné lokace, jako byla ta továrna apod. (i když některé byly hodně dobře udělané a byla radost se v nich pohybovat a dýchala v nich na mě atmosféra) a hlavně i to zasekávání se v každých druhých dveřích plus nějaké bugy.
Pivo: Ještě jsem neviděl automatický revolver, pane hráči akčních her. TMB je především TPS RPG, Z FPS pohledu to hrají jen joudové.
Pivo: v dnesni dobe to standard je (jinak v GoW to ma taky bugy a ne ze ne)

jinak co to meles? ja to teda nehral, ale i tady to ma jako hlavni zanr RPG
Garion: No, ale to, že postava spadne zádama na nějakou podložku a pěkně se zkřiví a prostě tak celkově záleží přesně na okolí jak se postava při narázu při padá zachová, tak to standard není. Jo, Payne 2 to měl, ale i tam to ještě nebylo takové jako v Gearsu. V Paynovi se často při tom objevovaly bugy, když postava dopadla trochu "nečekaně" apod.

Caelos: Jenže Vampire je fps střílečka s rpg prvky. Jen jsem čekal, že se zapracuje na obou dvou věcech. To je něco jiného, než čekat úplně jiný žánr.

A škoda, že ti nevěřím, že máš kromě katan i revolver. To víš, s katanou si sám hlavu neuseknu :-D
Já jsem čekal od Warcraftu parádní závodní hru a dostal jsem strategii.

PS: Milerád. Můžeš si zahrát ruskou ruletu s automatickou zbraní (vždycky vyhraješ).
Pivo: kopani do ostatku standard je, to je snad uz v uplne kazde FPS, kde z nepratel neco zbyde, uz roky a roky, tudiz zadny zazrak a tomu ja nerikam fyzika (taky mohu rict, ze Duke Nukem 3D ma fyziku, protoze letajici nepratele po zastreleni spadnou na zem)
Kubulus: V něčem možná budeš mít pravdu. Možná to bude u mě s Vampirem jako u tebe s Dead spacem a možná taky ne. Možná to bude tím, že u Gothiců a Risenu jsem čekal souboje takové jaké byly a systém vývoje postavy se mi tam také líbil a tady jsem od toho čekal trochu více fps se skvělou atmosférou a prvky RPG (a počítal jsem i s tím, že tahle složka bude mít nezanedbatelný podíl).
Možná šla hra opravdu mimo mě, ale furt to nemění nic na tom, že se mi i celkem líbila a to tak bývá, že když někdo hodnotí hru níže než 80%, tak už jde trošku mimo vkus.

Caelos: Moc tě to vzalo. Nevím, co tě na tom tak sere. A dáš mi zbraň?
Jo, klaním se pivovi, imperátorovi vesmíru. Věděl jsem že napíšeš podobnou sračku. Tato debata nemá absolutně žádný smysl, na co by jsi se taky bavil s buranem, který měl s fyziky vždycky tak za tři. No jo, jdu si zahrát nějakou hru, kde můžu reálně házet šutrem. Bude to tak super, že se z toho složím do krychle (samozřejmě přesně podle fyzikálních zákonů).

PS: Zastřel se.
Tahle hra ti prostě jen nebyla schopna nabídnout to, co jsi od toho očekával. Jde to mimo tebe, ale mám pocit, že si to nechceš ani trochu přiznat. Že v Risen občas při zabití protivníci vylétli až do vzduchu mi nenahání do žil pocit, že by ti to vadilo, a pak je tvá kritika fyziky zde jaxi, no řekněme, ne zrovna adekvátní. Navíc Source engine se zde projevil především v mimice a při rozhovorech, které byly skutečne špičkou své doby. A vůbec, nevím jaké RPG máš na mysli, ale v RPG vždycky ustupují efekty a realistické principy za hranice čísel a statistik.
Kromě toho pohyby jsou tady ve spoustě animacích taky divné, ale na hodnocení to nemělo žádný vliv. Tak nevím, proč v Kill switchovi ti tak vadil? Rozumíš vůbec hrám? :-D
No jo, budu férový. Zase tak často jako v Kill switchovi to nebylo, ale v každé druhé animaci ano. Pro mě to je ale detail a jenom jsem se pousmál a nezaobíral se tím.

Garion: No, standard to není. Ale uznám, že třeba na Crysis to nemá. Špatná ale taky není a Risenu by mohla konkurovat či ho překonat i.
Pivo: takovahle "fyzika" je standard (kopat pred sebou kusy nepratel slo snad uz v dobe Half-Life)
O žádné poučky tu nejde. Ale uváděl jsem, že fyzika je taková divná. Zasekávání v předmětech, divné levitování a poskakování předmětu, když je v jiném. A Mafia také neměla fyziku a přestřelky se mi líbily i bez ní. Ona to prostě uměla perfektně zpracovat, tady jsou souboje takové nudnější a zaujímají 40% herní doby (jsem tipnul, prostě větší než malou část).

Lokace byly místy originální a skvělé, ale tak jako některé byly skvělé, tak jiné celkem pusté a nevýrazné. Úkoly, dialogy v pohodě.

A že nerozumím hrám? Ono jim jde nějak rozumět? Nějaké vzorečky, kde si vypočítám kvalitu. Pouč mě prosímtě! Zase plácáš pičoviny. Ale už dost sprostých slov, nebuďme burani, i když si to teď o tobě myslím :-)

Garion: Ano fyzika tam byla a těla padaly celkem efektivně a záleželo třeba na tom, jestli měly za sebou překážku nebo ne a podle toho se při padá zachovaly. Jinak jsi mohl těla před sebou kopat apod. Ano, fyzika byla přehnaná a nereálná, ale byla tam.
Caelos: ja te chapu, ale na druhou stranu jsem si myslel, ze ses na takove vysi, ze te nekdo jako je Pivo nemuze dohnat k nadavkam, imho to staci napsat slusne pripadne i vtipne na Pivuv ucet
Garion. Vždycky jsem se ho zastával, ale teď ho můžu srát, už mi fakt leze na nerv číst ty jeho poučky. A ne, nevadí mi, že dal hře 60%, vadí mi ty přiblblé důvody.
Jebat tebe kámo, ty vůbec hrám nerozumíš, jen furt opakuješ nějaké reklamní poučky, které sis přečetl na obalu od grafiky. A co rozmanitost, he? TO je další pěkné slovo a krásný citát o tom, že pár her je rozmanitější než Gears of War (viz Vietcong).
Pivo: Co já plácám?! A co jsi tam kde házel prosím tě? Hra je hra, když chci fyziku, tak vezmu pálku a rozbiju ti sní hlavu. Bude to super fyzika, reálná ja svině. Ono srát na nějakou atmosféru, jebat příběh, nebo vizuálno, jak tam prostě není fyzika, tak je to fakt nwejvětší problém. Fyzika je kurva archimédův zákon vole.
Pivo: prosim te kde ma GoW fyziku? tim, jak padaji tela (zaklad UE vlastnost) nebo jak obcas ulomi neco ze steny?
Garion: Omyl. U Gothicu taky žádná moc nebyla. Ale tady byla, jen ty souboje byly zpracovány tak zvláštně a fyzika tu byla místy na obtíž a trochu divně zpracovaná.

btw: Gears fyziku měl. Nevím odkud jsi vzal, že ji nemá?!

EDIT: A nechci tu nikomu hanit hru, jen se mi ta akční část nelíbila. Zbytek je fajn a 60% je u mě furt nadprůměrná hra.