Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet
Origin Systems
Origin Systems
Origin Systems
Origin Systems
Origin Systems
Origin Systems
Origin Systems
Origin Systems
PC
1990
PC
1990
PC
1990
PC
1990
PC
1990
PC
1990
PC
1990
FMT
prosinec 1991
C64
1991
AtSTAmiga
1992
SNES
1993
PC
1990
PC98
21.11.1991
C64
1991
FMT
prosinec 1991
AtSTAmiga
1992
SNES
1993
Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet Ultima VI: The False Prophet
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Několik roků po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými příšerami, gargoylami. Bojovníci Osudu se objevili, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylí. V zámku Britannie Avatar zjistil, že svatyně moci byly dobyty gargoylami a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment".
Několik roků po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými příšerami, gargoylami. Bojovníci Osudu se objevili, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylí. V zámku Britannie Avatar zjistil, že svatyně moci byly dobyty gargoylami a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment".
Několik roků po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými příšerami, gargoylami. Bojovníci Osudu se objevili, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylí. V zámku Britannie Avatar zjistil, že svatyně moci byly dobyty gargoylami a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment".
Několik roků po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými bytostmi, gargoylami. Bojovníci Osudu se objevili, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylí. V hradu Lorda Britishe Avatar zjistil, že svatyně moci byly dobyty gargoylami a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment". Série pokračuje hrou Ultima VII: The Black Gate. K šestému dílu vyšly také na stejném enginu postavené spin-offy Martian Dreams a Savage Empire.
Několik let po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými bytostmi, gargoylami. Staří známí Iolo, Shamino a Dupre se objevili právě včas, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylí. V hradu Lorda Britishe Avatar zjistil, že svatyně ctností (shrines of virtue) byly dobyty gargoylami a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment". Série pokračuje hrou Ultima VII: The Black Gate. K šestému dílu vyšly také na stejném enginu postavené spin-offy Savage Empire a Martian Dreams.
Několik let po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými bytostmi, gargoyly. Staří známí Iolo, Shamino a Dupre se objevili právě včas, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylů. V hradu Lorda Britishe Avatar zjistil, že svatyně ctností (shrines of virtue) byly dobyty gargoyly a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment". Série pokračuje hrou Ultima VII: The Black Gate. K šestému dílu vyšly také na stejném enginu postavené spin-offy Savage Empire a Martian Dreams.
Několik let po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými bytostmi, gargoyly. Staří známí Iolo, Shamino a Dupre se objevili právě včas, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylů. V hradu Lorda Britishe Avatar zjistil, že svatyně ctností (shrines of virtue) byly dobyty gargoyly a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment". Série pokračuje hrou Ultima VII: The Black Gate. K šestému dílu vyšly také na stejném enginu postavené spin-offy Savage Empire a Martian Dreams.
Několik let po návratu Lorda Britishe na trůn byl Avatar chycen a připoután k obětnímu oltáři, aby byl obětován červenými démonickými bytostmi, gargoyly. Staří známí Iolo, Shamino a Dupre se objevili právě včas, zachránili Avatara a sebrali svaté písmo, které držel kněz gargoylů. V hradu Lorda Britishe Avatar zjistil, že svatyně ctností (shrines of virtue) byly dobyty gargoyly a vydává se na záchranu Britannie od jejích dobyvatelů.

Tato hra ukončila použití více škál; v předchozích dílech se město, hrad či kobka označovaly na mapě symbolem, který se po vstupu změnil na plnou podmapu. Ultima VI využívá jednu škálu, kde jsou místa ucelena do hlavní mapy. Kobky jsou také viděny z izometrické perspektivy namísto pohledu z první osoby jako v Ultimě I-V. Dlaždicový systém zůstává (naposledy v sérii), ale aby se plně využily nově vydané VGA karty pro PC, změnil se pohled na barevnější, pseudo-izometrický s animovanou grafikou.

Ultima VI: The False Prophet je závěrečným dílem trilogie "Age of Enlightenment". Série pokračuje hrou Ultima VII: The Black Gate. K šestému dílu vyšly také na stejném enginu postavené spin-offy Savage Empire a Martian Dreams.