Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Prakticky všechno se tam dalo řešit celkem elegantně, třeba jsi na to jen nepřišel:).
@USER47 (01.04.2012 11:52): Kruci, o tom jsem ani nevěděl, tak pak to dává smysl! xD
No ale pak dál v tom levelu bylo ještě stupidní s tou lávou, přes první se šlo dostat odkloněním, ale přes tu druhou ne, to byl asi nejslabší level takto ke konci.
A hodně blbé bylo to přeskakování po klouzavé nakloněné ploše, kde padaly ty kusy ledu, to jsem dělal tak na 20x, vždycky mi to vyšlo tak, že mě to srazilo dolů. Ale tak těch 5% tomu ještě přidám, ať to má stejně jako první díl. =)
Už si to tam nepamatuju, ale nešla by třeba kouzelníkem ohnout ta střílející kytka, aby rozbila zeď?:)
Mně učarovalo demo dvojky, proto jsem koupil v akci plnou, ne že bych toho nějak litoval, ale jednička mě bavila více, hlavně tam byla větší motivace vše hledat, a tak procházet levely třeba i vícekrát. V jedničce mi přišly překážky krásně logické, ale ve dvojce jsem na několik nemohl přijít, tak jsem jen tak experimentoval, až to nějak vyšlo. Pak jsem koukal na videa z YouTube a tam to řešili stejně experimentálně.

Možná mi něco uniklo, ale prostě když je přede mnou brána, pode mnou páka za zdí, jak se k ní dostat. I ve videích prostě jen skočili do propasti, zeď zbořili, postavička umřela a hned se obnovila u záchytného bodu. Viz http://www.youtube.com/watch?v=9xPlUkC6C8E&feature=player_detailpage#t=259s
A takových míst tam bylo více, jedině by to bylo spíš vymyšlené pro dva hráče, jinak nevím.
Ta absence předmětů je asi tak jediné co mi na dvojce vadí, vše ostatní mi přišlo oproti jedničce lepší. Především pak co se týká variability, příběhu, ale i ty překážky mě zde naopak bavily více (a především zde bylo více těch "logických" hádanek).
Hm, tak první díl byl jistě lepší. Sice má toto neskutečně krásnou a přitom plynulou grafiku, ale dost mi vadí, že zmizely předměty v truhlách, některé schopnosti a ani některé překážky se mi vůbec nelíbily. Přesto jsem zvědavý do "ne"DLC v létě.
@USER47 (28.02.2012 21:33): tak to je luxus...jsem si to objednával z toho odkazu jak sem dával Walome, protože to byla dobrá nabídka =) Trine 2 coop + artbook + soundtrack a + trine jednička =) a možná překecám kámoše a půjde semnou do coopu =)
Dva nebo tři lidi, můžou se připojovat či odpojovat v průběhu. Jsou tam dva módy, classic a unlimited. V classic módu tam může být každá role obsazená jen jednou - tedy ve třech hráčích nikdo nemůže měnit role a ve dvou hráčích se můžeš změnit jen na roli neobsazenou. V unlimited módu se každej může měnit dle libosti, takže můžeš mít třeba tři kouzelníky.
hele v čem spočívá coop? To se musí sehnat tři lidi a každý si vybere jednu postavu a hrají se normální levely?
@USER47 (26.02.2012 01:12): jo to vim, ale bez kouzelníka bych se nedostal nikam =) už mam abych mohl čtyři předměty vyčarovat a tu lavku a hodně mi to pomáhá, třeba tykty jsem přešel že jsem tu lávku měl na kebuli a sunul jsem to =) a myslim že rytířovi a čarodějky vylepšení jsou celkem k ničemu...akorát ledovej štít se občas hodí =)
Ou jé, kytičky, ty jsme si s ugrou v coopu moc užili:-D.

Jinak je úplně jedno, jaký postavy vylepšuješ, protože to můžeš kdykoli resetovat a bez jakýkoli penalizace měnit.
hele lidi, jsem teď u nějakýho draka a jen se chci zeptat, jestli už jsem tak v půlce či ještě ne, protože já zatim vylepšuju jen kouzelníka a jestli se dostane i na rytíře a čarodějku =)
Tož těch posledních pár chvilek před finálním bossem mi nakonec přece jenom skoro vzdáleně připomínalo Sarekovic věž (ale jakože fakt jenom vzdáleně), takže nakonec spokojenost i na obtížnostní frontě.
Tyhle triky už fungovali v jedničce. Koneckonců tu samolevitaci na dvou předmětech autoři dali i do jednoho traileru...

Ale ono to stejně nejde použít všude, protože jakmile se změní kamera (u vyššího stoupání), tak se ta levitace přeruší.
GodOfTheSick (12.12.2011 12:46:20): Taky jsem se divil že to jde, i když User47 říkal, že to tam autoři nechali schválně, v coopu jsme se to každopádně snažili nepoužívat, protože se pak člověk ošidí o zábavu.
Jop, nejlepší je tyhle problémy vyřešit použitím emulátoru X360 ovladače. Viz http://code.google.com/p/x360ce/ .

Tam stáhni celou aplikaci i s 32 bitovou verzí dll knihovny, hoď to do adresáře s Trine 2, spusť aplikaci a nakonfiguruj ovladač (měly by jít stáhnout hotové profily pro hru i ovladač přímo z programu) a ulož to. Toť vše, samotný program už nepotřebuješ (hra využije jen tu dll s vytvořeným konfigem).
A máš xbox gamepad? Já měl podobnej problém kvůli tomu, že mám logitech. Mrkni na diskuzi k jedničce, NateLogan mi tam házel odkaz na emulátor, což mi pomohlo. Já bych TI to našel, ale jdu spát :)
Bude to tam někde zkraje.
Čau, potřeboval bych pomoct..Chceme hrát dva, ale průser je, že i když nastavím ovládání gamepadu, konkrétně pravou páčku, vždycky se to upraví tak, že se prohodí horizontální osa s vertikální osou a tím pádem když pro příklad jedu páčkou doprava, jedu dolů... měl nebo má s tím někdo taky problém?
Zjednodušením jsem nemyslel pouze obtížnost, ale celkově. Inventář fuč, checkpoint koule desetkrát větší, xp lektvary též větší a zářivý, aby si člověk nedejbože nějakého nevšiml, a pak absence čehokoliv alespoň vzdáleně podobného věži Sareku z jedničky...i když to tak může ale znít, tak si nestěžuju. Častokrát se mi už stalo, že zatímco v koopu bych si řešení nějaký situace představil instantně, v singlu jsem musel improvizovat až to hezký nebylo a ještě patrně hodně improvizovat budu, portály jsou super, noví enemáci jakbysmet, jaksi pohádkovější stájl mi vyhovuje (jednička mi příjde znatelně temnější), a vůbec...užívám si to ale stejně se nemůžu ubránit dojmu, že to zjednodušili. A nemyslím, že by to měly na svědomí vědomosti z jedničky...tu jsem hrál ani nepamatuju kdy a takové věci se mi z hlavy vypařujou s přehledem. >_>
Snad jen odstranění inventáře, many a schopnosti rytíře brát předměty to zjednodušuje, ale imho k lepšímu. Už jen možnost rytíře slajdovat na jeho štítu to vynahrazuje :)
Neřekl bych, že je to zjednodušené. Spíš oproti jedničce už každý ví, jak a co má dělat, tím pádem se to hraje defakto samo :-)
tahle hra ma sve kouzlo. prekrasnou grafiku, pohadkovou hudbu, hrani za tri postavy a nadherne udelane prostredi
Hah, u mne byl přesně opačnej problém než u Perkmana. Mě to nefunguje s 60hz, ale když nastavím 59, tak funguje rozlišení 1920*1200 bezchybně. Takže nějakej minibug.
Právě jsem zjistil, že se dá postup v levelech manuálně ukládat...kdybychom si toho všimli, asi by nebylo nutný ty levely opakovat od začátku.:D
Zatím jsem narazil jen na občasné padání, bohužel se pak v multáku musí hrát celý level od začátku a ne od posledního checkpointu.
V betě se po prvním spuštění rozlišení neuložilo a musel jsi ho po restartu nastavit znova. Pak už to fungovalo. Není to stejnej problém?