Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jack_Dark (10.04.2024 14:45): Já bych ti naopak doporučil nehrát tu příběhovou kampaň a hrát rovnou tu spojenou (immortal empires), protože ta příběhová je vcelku omezující, s tímhle se shodnu s většinou lidí, co WH točí. Chaos trpaslíci jsou fajn, vcelku originální frakce. Já mám taky ve dvojce nahráno tisíc hodin a u trojky se k tomu blížím, noa? Pokud ten čas byl dobře strávený, tak bys ho neměl nijak litovat.

Co se týče těch modů, nemusel bys nic u mého modpacku nastavovat, prostě dáš odběr, aktivuješ v launcheru a jedeš. Ale jak jsem psal, po každém updatu se to rozbije a musí se čekat na komunitu, až to opraví. odkaz Což je tak trochu nevýhoda modingu, no.
@Gordon (10.04.2024 14:30):  Ty jo mody radši ne, už tahle jsem v předchozích dvou dílech včetně DLC nahrál skoro 700 hodin.

Je to masakr ale to je vždy nová frakce, noví lordi a už to jede. Tady u toho posledního dílu projdu základní frakce podle toho jak mi budou sedět, časem pak koupím Chaos Dawi a uvidíme s čím přijdou.

Pokud bych se jo cítil s časem tak nějaká kampaň na World map se spojením všech 3 dílů ale to už na mě a můj čas zní tak fantazie na důchod.
@Jack_Dark (10.04.2024 12:47): S mody je to vcelku ultimátní hra, jestli chceš, tak ti pošlu svůj funkční modpack čítající přes stovku modů, ale je třeba počítat s tím že po každém updatu se mody rozbijí a musí se čekat, až je lidé patchnou. Nepočítaje hotfixy (většinou). Jinak by měli být ještě minimálně tři DLC, ale to počítám v rozmezí roku a půl, nebo dvou.

Modderská komunita téhle hry je opravdu neuvěřitelná, nejemon že přišli na to, jak namodovat nové části mapy, ale dokonce i custom hlasy postav, mapy a zcela nové freakce, které ve hře "chybí", například mod Araby je kvalitativně prakticky DLC.
Tak Dawi-zharr kampaň je pěkně nabušená, hraji za Astragotha a Grimgor má na hráče pěknou pifku, takže brzy vyhlásil válku a zaútočil, mezi hlavním městem a ním byla jen jedna osada, naštěstí jsem město uhájil, ale bylo to opravdu těsné a kampaň by byla v háji, (Už nehraji prakticky na jinou, než nejtěžší obtížnost) Naštěstí jsem ho odrazil. Trpaslíci mají ze začátku velké omezení na elitní jednotky, takže si musí vystačit s "dělníky" a hobgobliny, jejich mechaniky jsou nejsložitější ze všech a je to vpodstatě skládanka mechanik od jiných frakcí, ale je to zábava, je to trochu, jako kdyby hráč hrál tycoon. Ekonomika je hlavní slabostí ze začátku, později začne být hlavní předností, hráč musí vybalancovat produkce různých komodit tak, aby nic nebylo navíc, nebo nedostatkové, jinak si sám sobě zavaří.
Co se týče armády, zatím asi nejvybalancovanější rasa, včetně Khorna.

Jo a taky zvyšuji hodnocení, ta hra se vyvíjí správným směrem, řekl bych, že už trumfla dvojku, od nevábneho releasu ušla dobrou cestu.
CA vydalo novej, suprovej trailer a oznámilo, že pro hraní Grand campaign nebude třeba vlastnit všechny tři díly, i DLC půjdou koupit zvlášť, bez nutnosti vlastnit původní hru. https://youtu.be/Qqhc3mK06r0

Nutno podotknout, že je to částečně i odpovědí na petici hráčů, kterou podepsalo desítky tisíc lidí a kterou inicioval Youtuber, co se na TWWH specializuje, LegendofTotalWar. Je fajn vidět, že CA naslouchá komunitě, i co se týče hratelnosti.
@Gordon (29.12.2022 13:26): koukal jsem. Ja si to jednou zkusil za Franze, ale bitvy za risi me fakt nejdou. Nejvic hodin mam nahrano asi s lesnima elfama, ty me ted prijdou nejzabavnejsi. A v zavesu za nima chaos :D
To nové DLC do Elden Ringu vypadá dobře.

Jinak je to dobrá palba. Kdykoliv mám chvilku, tak to zapnu, abych odehrál pár tahů. Chtěl jsem se do toho opět dostat, tak mě možná trochu mrzí, že jsem to rozjel na normal. Za Azazela to docela steamrolluju a za pár tahů ovládnu velkou část Cathay na druhé straně mapy, jen proto, že jim posílám každý tah peníze. Každopádně mám už stý tah, takže brzy bude endgame crisis. Co zamrzí jsou bugy v Immortal Empires, ale jak tvůrci avizují, jedná se o betu. Nicméně co se obsahu týká, tak je to něco neuvěřitelného. Jsem rád, že jsem sérii a její DLC hrál průběžně a tak mám s některými frakcemi, které potkám jako oponenty, své vlastní zážitky a je to fajn pocit zabíjet své oblíbence a neoblíbence. :D Moc si nedokážu představit naskočit do té hry teď, jako nováček, a rozjet Immortal Empires.

Trojka se bude blbě hodnotit. Láká to střelit hodnocení za Immortal Empires obecně. Na tu kampaň trojky možná ani nesáhnu.
Tak teď nevím.. zaútočil jsem na sídlo nějaké Norscy, mají 3 města. Byli přátelští. Zaútočil jsem na jejich hlavní město, které je teda pevností chaosu. Po dobytí mi naskočila hned nabídka vazalizovat a jsou to stále kamarádi. Ten systém trochu nechápu. :D
@SilentWolf (12.09.2022 10:20): Jako plnohodnotný sídla můžeš zabírat jen pevnosti chaosu. Je to prakticky většina hlavních měst na severu (Norsca a výše), jihu (tam kde je Oxyotl) a tušim že i Nuln. Docela se vyplatí zabírat i menší sídla který dávají suroviny, protože ti garantujou celofrakční buffy (železo přidává armor válečníkům chaosu např.).
V bitvě mi přišly totálně OP válečný svatyně chaosu (hlavně Nurglovo) v kombinaci s hrdinama a lordem.
Super mechanika je to povyšování jednotek na základě zkušeností. Údajně existuje i mód kterej jí přidává i ostatním frakcím
@SilentWolf (12.09.2022 10:20): Za chaos nemůžeš v malých sídlech stavět skoro nic, ale pokud mají zdroj, vyplatí se je obsadit, protože Chaosu dávaj zdroje globální bonusy, primárně ale chceš získávat Doomkeeps, to jsou hlavní sídla provincie a jsou speciálně označené, lepší je podle mě mít více malinkých vázalů, třeba jen s jedním malým sidlem, když si uděláš silného vázala, bude ti obsazovat sídla, které ty třeba chceš pro sebe a dělat bordel. Ta měna jsou duše a je vcelku lehké je získavát, musíš zabíjet smrtelníky.

A tu funkci povyšování pěchoty na lepší za zkušenosti by měli implementovat většině frakcí, je to fakt zábavná mechanika.
Za Azazela mě to docela baví, ale musím se asi pořádně naučit, co vlastně mám za chaos dělat. Mám v tom.. chaos. :D Je to najednou jako úplně jiná hra. První sídlo jsem vazalizoval, protože obsadit nešlo. Pak nějaké obsadit šlo, ale nic moc tam stavět nešlo. Pak se mi nabídlo, že sídlo můžu věnovat vazalovi. Do toho jdou stavět ve vazalských městech jakési základny, kterými doplním jednotky, které jsou ale už docela daleko, protože mi přijde blbé stát na místě, když mám solidní armádu. Teď nevím jaké jsou bonusy v případě jednoho vs více vazalů. Tzn. zda vazalizovat, nebo věnovat již existujícímu vazalovi. Mám v tom fakt hokej. Do toho se bojím obětovávat něco bohům, protože to vyžaduje ten poplatek za kolo. Rád bych si taky zlepšoval vztahy, protože ano, na jednu stranu máte +80 vztahy s lidskými frakcemi, na tu druhou u nich máte -100 protože.. inu.. jste démonská chamraď.

Takže dneska místo hraní asi mrknu na nějaký LP. Ale co se mechanik týká, tak je to DLC asi dost špičkové. Vypadá to že každý ze čtyř lordů se bude hrát naprosto jinak. Fanoušci nadšení, a už spekulují co by mohlo dostat podobnou péči (upíři). Já taky doufám v opravdu dlouhodobou podporu Immortal Empires jako celku. Snad jim to bude sypat.
Tak jsem dostal za Cathay solidně na zadek od Lokhira. To jeho bombardování mě dost vytrestalo. Tak jsem si pak zase standardně proklikával ostatní frakce a jak mě chaos nezajímá, tak Azazel zní jako dobrá sranda. +80 vztahy se smrtelníky. Mechanika svádění atd.až mě láká to DLC koupit
@Gordon (02.09.2022 13:00): jejda, já si to spletl s Troy. Myslel jsem gamepass. Tam ta trojka byla "zdarma". A při vydání to prostě moc nešlapalo. Teď s tím nemám problém, tak jsem byl docela překvapený.

Těším se co s tím v budoucnu udělají, ale chtěl jsem si už aspoň chvíli zahrát, tak jsem nevydržel čekat.
@SilentWolf (02.09.2022 11:47): Free verze na Epicu? W3 má trochu vylepšený Engine a něco udělali i s utilizací kampaně, protože dřívější hry byly dost omezené co do počtu věcí, jako měst, co můžou na kampani být a teď tam nasázeli skoro čtyři stovky měst... a ještě si nechávají místo na další...

Mě zatím Cathay přijde dost slabá, co se týče obsahu. Jsou zde informace o opičím královy, s klanem Eshin by taky mohli něco udělat. Určitě přijdou Chaos trpaslíci a možná i Neferata, což ten východ mapy dost oživí.
Taky podle mě přidají další draky.
Nečekal jsem, že mě budou nejvíc bavit karavany. Každopádně Cathay super. Želví styl hry mi vyhovuje. Nevím proč Immortal Empires šlapou líp než free verze na Epicu, možná patche od té doby co hra vyšla, ale super.
@Gordon (29.08.2022 15:15): Ja si myslim, ze moznost konfederace ani nepotrebujou. Jakmile vylevlujes jakyhokoli lorda na demona chaosu, nepotrebujes Archaona ani nikoho jinyho. Letajici jednotka silna v boji zblizka a s moznosti magie je brutalne OP.
Me u trpajzliku hrozne vadi ta rychlost (resp. pomalost :D) A asi i ta nutnost braneni, no. Na bestie proste nikdo nema :D
@Wyy (29.08.2022 15:07): CA oznámilo, že konfederace mezi Chaosem budou možné, ale očekavám že to bude dost... chaotické. :-D

Trpaslíci mají dost pomalej, specifickej gameplay, v bitvách je nejlepší čekat až na ně nepřítel naběhne a i na kampani je hra dost defenzivní, hlavně za thorgrima. Třetí díl jim dost přeje, neboť ve trojce jednotky na blízko nejsou naprosto přehlídnuté střeleckými. Zatímco ve dvojce mi basic elfí kopiníci nebyly schopni dát víc jak deset zabití, tady nejenom že pořád umí držet pozice, ale aktuálně nadělat i trochu paseky.
@Gordon (29.08.2022 14:07): U valecniku chaosu to ani nejde. Ale na konfederace ve trojce si obecne stezuje dost lidi. Me to takhle vyhovuje, pokud to ma za dusledek lepsi balanc. A kdyz budu nutne chtit konfederovat, stahnu si nejakej mod.
Btw ted zkousim Thorgrima a opet musim uznat, ze trpajzliky mic neumim :D
@Gordon (29.08.2022 12:07): Taky me vysli upiri, ale nastesti jsem mel vsechny pevnosti na severu a mohl je postupne zatlacovat.
Prijde me, ze oproti dvojce je minimum konfederaci (krome severanu, zelenokozcu a rise). Proto asi vydrzi ostatni frakce delsi dobu. Docela jsem cumel, kdyz jsem ve 150. tahu potkal Imrika, kterej driv nezvladl ani 50 :D
@SilentWolf (28.08.2022 21:54): Mě to vyloslo upíry, zatím se tak nějak držím, po konfederaci Imrika jsem ztratil většinu jeho území ve východních pustinách, ale pomalu se z jeho hlavní pevnosti šourám zpět, můžu konfederovat už i Tyriona a Alariel, ale nedělám to, protože by se pak všechna pozornost chaosu a malekitha soustředila jen na mě. Už takhle stěží uhlídavám Yvress, Celý jih světa až na krále hrobek mám pod kontrolou.

Obří žába(hexoatl) mě má docela ráda i přesto že jsem zgenocidoval všechny ještěry až na strážce jihu. :-D

Kolo 170+ a překvapilo mě, jak dobře se některé frakce umí udržet naživu. Ve dvojce by v takovém tahu už zbyly jen big boys.

Doufám že přidají i vermintide, jako end-game event a případně možnost mít všechny eventy v jedné kampani. :-D
Jsem teď viděl trailer na ty endgame události a zaujalo mě, že to chtějí rozšiřovat a přidávat další. To má potenciál.
Nové mechaniky pro staré frakce do IE kampaně. Vlad/Isabella budou jako šlechtic/hrdina, nikoliv dva legen. šlechtici. Ghorst bude mít vlastní frakci, to samé Grombidal a postavy Chaos Undivided. Eshin bude logicky začínat v Kitaji, Rictus zase uprostřed mapy v horách, vlastně se trpaslíci prohodily se skaveny, ti byly u temných elfů, teď u nich bude Grombidal. Jo a Belakor bude mít taky vlastní frakci, takže oproti klasické kampani to nebude postava, jen jako trapná odměna za dokončení bez zvláštních schopností.
@Gordon (29.06.2022 15:23): Ja jinou hru ze světa Warhammeru nikdy nehrál, takže nemůžu sloužit. I k sérii TW jsem se dostal náhodou, když jsem hledal alternativu k Warlords: Battlecry 3, kterou jsem hral jako náctiletej pořád dokola. Možná proto jim to všechno takhle žeru :D
@Gordon (29.06.2022 04:31): Podle mě to řešíš až moc do hloubky. Beru to v klasicky WH3 kampani, ale v sandboxu jako budou Immortal Empires je mi to celkem fuk. Navíc ve většině mých kampaní orkové totálně dominujou (stejně tak Naggarond, Eatanie, Říše/Sylvanie a Couronne), tak je možná dobře, když budou mít kolem sebe víc schopných soupeřů.
A další plus (aspoň pro mě) je, že spousta frakcí bude mít najednou jiný 'úhlavní' nepřátele. Jinak by to bylo jako hrát dvojku v novým kabátu.
@Wyy (28.06.2022 21:22): Lore jsem zmínil jen v rámci Slaaneeshe, protože tam Nkari opravdu má plné opodstatnění být, problém hlavně v případě Khorna je hlavně ten, že démonické frakce Chaosu prostě nemají až na bestie opodstatnění být tam, kde jsou. Zaprvé to nedavá smysl, protože démoni nejsou bez obřího množství magie schopni přežít mezi smrtelníky (proto neutíkají z bojiště a místo toho se vypaří), mohlo by se argumentovat tím že Khorna jakožto bůh války je živen válkou orků, ale ti mají vlastní božství. To samé platí pro Nurgleho, sem zvědav, kde tedy bude začínat Malus, když je tam teď nurgle. A ačkoliv ještěři mají ustavičně bojovat s Chaosem, zrovna tzeentche bych taky nečekal na jihu, to už raději toho nurgleho. Hlavně si taky říkám, co to udělá s balancem hry, trpaslíci nyní většinou rozumně dlouho bojují s orky, je to celkem vyvážený poměr sil, a co se asi stane, když tam orkům přihodí Khorna. Já mám v kampani raději diverzi, kdy hodně frakcí přežije dostatečně dlouho na to abych se s nimy setkal, nemám rád, když kampani dominuje pár super silných velmocí, které anhilují vše ve svém okolí, je to dost škoda zrovna ve fantasy hře, kde máš tolik originálních frakcí a armád, v historickém TW mi tohle tolik nevadí, protože není tak rozmanitý.
@Gordon (28.06.2022 19:25): Ja jsem podobným změnám docela otevřenej. O loru toho zas tolik nevim, takže ani to mě moc nepálí.
Nicméně přesunutí frakcí Khornea, Slaaneshe, Nurgla a Tzeentche by mohlo mít odůvodnění v přepracování frakce Chaosu (Archaon). Nebo je na severu nahradí noví lordi. První DLC má přinést 4 LL, jestli si to správně pamatuju. Přišlo by mi docela logický, že doplní zmíněný 4 frakce, když Kislev, Cathay i Ogři mají lordů víc.
@Wyy (28.06.2022 18:50): Už jsem se o tom vyjádřil jinde, tak to jen zkopíruji: I dont like the idea of taking main chaos forces south, Slaanesh position is interesting and lore-friendly, but i think Khorne should be above kislev and fight them, Tzeentch should fighting Cathay and i would not touch Nurgle, but i think he should have some settlemenst also in southern wastes and have pact with clan pestilens, that would help him with his slow paced game. Volkmar position is fresh idea, but i really dont know how im supposed to confederate him as empire, he is too far. Hunt marshal alone is already lotery in his surviving.
První várka startovních pozic frakcí pro Immortal Empires je venku - demonský frakce a Říše.
Hlavně start N'Kari na severu Ulthuanu vypadá zajímavě.
Každej pracovní den by měli oznámit další.
@Gordon (20.04.2022 18:04): Tak ta frakce je jednou z nejsilnějších. Minimálně tedy Skarbrand je mašina na dmg, se kterou mám dobrou zkušenost i v multiplayeru. Jen ho člověk nesmí cpát do žádných velkých rvaček, protože i když je opravdu silný větší nápor dmg ustává opravdu těžko.
Začal jsem kampaň za Khorna a zatím jde nejspíš o nejvymakanější frakci, za kterou lze hrát. kampaňové mechaniky jsou tak vymakané, že úplně převažují absenci magie a jakýkoliv střeleckých jednotek. Scarbrand je jako nezastavitelný parník na mapě. :)
@Gordon (02.03.2022 01:34): Me se nejvic osvedcilo pri prvnim otevreni portalu jit do rise Slaaneshe. Tam pri pruchodu posledni branou podlehnout a prijmout cepel Slaaneshe. Ta zbran je super a k ni jsem dostal jeste nasledovnika, kterej boostuje xp.
Jako posledni navstivit risi Khornea. Dalsi super zbran (na vyber jsou asi 4). O tuhle ale clovek prijde, pokud se vrati do jakykoli jiny rise. Proto az naposledy, aby zustala v invu.
Kdyz hrozi, ze nejaka frakce ziska 4 duse driv, poslat vcas na jeji uzemi 2-3 hrdiny a pozavirat vsechny portaly v okoli vudce frakce.
Hmm, tak jsem prohrál kampaň za Kislev i přesto, že jsem na mapě kampaně jel naprosto božsky, jakmile nepřítel získá čtvrtou duši, tak máte vymalováno, protože do říše chaosu nemůže nikdo kromě vůdce frakce, takže buď budete kempit ve výhni duší nebo začnete znova, protože nejde nijak odhadnout, jestli tam nepřítel už vlezl, nebo ne. Ve dvojce jsme měli alespoň více způsobu jak zmařit počínání nepřítele, šlo tam vyslat nouzovou AI armádu nebo/a zničit jedno město, kde rituál probíhal.
@Mirdaa (24.02.2022 20:13): Stahlo se pouze 500 mb, ale ty drobné změny jsou v mnoha souborech, takhle to u patchování velkých her je vždycky, nedá se to vychytat tak aby to nic nepřepisovalo.
@SilentWolf (24.02.2022 20:21):  jo dík.
To snad za dračici nikdy nedohraju. V první hře asi u steho tahu jsem měl bug, že mi nešlo projít portalem tak jsem začal od začatku a dnes to nejspíš ani nezapnu :)
Nevíte někdo co to je za bordel, mě se celá hra stahuje na Steamu znova?