Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To bude tím, že engine byl už hotov z předchozího dílu... Ale i tak se jim to povedlo pokazit :D
Sakra, ani jsem nevěděl, že to dělali tihle šanghajové. Jejich Double Agent je příšerný, tohle není tak hrozné, ale stejně byl poznat rozdíl...
Což jenom potvrzuje trestuhodnou nezkušenost Ubi Shanghaie na poli programování.

A když se nad tím trochu zamyslím, nejspíš jsem ten bug už také potka, jak jsem jej obešel, ale nevím. Tenhle díl jsem se pokoušel dohrát celkem asi 5x a povedlo se mi to právě až na pátý pokus... :D
Jumas: Tak mi to nedalo a znovu jsem si tu misi, kde máš za úkol vniknout do ponorky, prošel celou ještě jednou, nezpůsobil tam sebemenší poplach a po vyzdvihnutí ponorky pomocí technika mi Lambert řekl, že vynoření ponorky způsobilo poplach a že mise končí. Dočetl jsem se, že je to opravdu bug jak hrom a jediná rada, kterou jeden pařan doporučuje, je přeinstalování Windows. Já měl velkou kliku, že se mi to při hraní nestalo, ale jakmile jsem se tu misi kvůli Tobě pokusil odehrát znovu, už se mi tam ta chyba objevila a nepohnu s ní. Takže jediná rada je stáhnutí savingu, který si někdo udělal těsně za touto pasáží.

Píšu to schválně sem, aby si na to dali ostatní pozor, ale možná, že to většina z vás už v této hře zažila, nebo měla kliku jako já.
Fg: Před pár hodinami jsme o tom mluvili. :-) Zatím jsem to neobjednal, navíc bych pro vystřídání zvolil zas nějakou akci.
Máte asi oba pravdu, když už jsem to vzal od podlahy, tak ten řetězec zachovám.
Jop, raději jdi na jistotu. Pokud by se ti náhodou DA nelíbil, akorát by sis mohl výsledný zážitek znechutit...
Budu mluvit za NateLogana: Koukej vydržet, ten Double Agent ti za to nestojí!
Sakra, tak teď jsem na vážkách. Brácha mi přivezl Double Agent, ale Chaos Theory ještě nemám, ovšem chtěl bych zachovat pořadí. Hrozná situace! :-)
Koukám, že nejen v této sérii neplatí pravidlo, že čím novější díl, tím méně chyb. Já do DA půjdu, mj. i proto, že ho brácha dostal zdarma k nějaké dražší hře a tento styl je mu cizí, takže mi slíbil tzv. "trvalé zapůjčení".

Pooky: Ach synku, ta gramatika tam občas zaskřípe. :-/
Tak možná, že máš pravdu, ale zase všechno předčí fakt, že jako jediný díl ze série jsem ho dohrál, bez náznaku stereotypu a nudy - zábava co rychle odsípala a já měl chuť na další.
Možná, že pokud bych měl hru bez chyb jako ty, tak bych trochu změnil názor, ale zabugovanost her od Ubisfot Shanghai studie je známý fakt a já to prostě nepřekousnu :D.

Jo a už jsem zmínil oproti předchozímu dílu neuvěřitelný posun směrem do pekel v leveldesignu? :)
Ale je to Splinter Cell. Já osobně při celém prvním dohrání hry neměl snad žádné problémy a ani bugy. A s tím zabíjením - to víš, že to šlo i bez toho ;)
Pooky: Ale nejsou. Nefungující myš v Samově osobním počítači je notoricky známý bug. Nepřátele jdou likvidovat jen velmi omezeným počtem způsobů a velmi často je k tomu potřeba ostrých kulek. Ale největší kopanec do pozadí mi hra uštědřila tím, že po celkem (myslím) pěti mrtvých v předchozím díle, jsem tady nucen zabít bez možnosti volby mnohem více lidí už jenom v první tutorialové misi. Hra to může být jinak dobrá, ale ne pro mě - už to není Splinter Cell.
Chuck: Lineárností, nutností skoro každého zabíjet, nejhorší konverzí na PC z celé série... Já osobně bych řekl, že už to není Splinter Cell.
Jumas: Tuhle pasáž jsem hrál předevčírem, ale zrovna tam jsem problém neměl, přestože jsem v Zákysníku v Abecedě her o tomto problému četl. Mám takový dojem, že jsem toho technika nejdřív nechal aktivovat na PC vyzdvihnutí ponorky, pak jsem ho odtáhl stranou a majznul ho tam.

Ale když vydržíš, jsem momentálně kousek od té scény, tak až tam dojdu, napíšu další.

Tak bohužel, dělá mi to stejnou chybu, ačkoliv předevčírem jsem tím proplul normálně a nevybavuje se mi, že bych udělal něco navíc, čím bych tu misi nesplnil. Vidím to na bug.

Já to dneska plánuju dohrát, jsem momentálně v druhé polovině poslední mise a pro změnu jsem narazil na scénu, se kterou nemůžu ani za prase pohnout, takže abych nakonec neměl s touto hrou podobný osud jako Ty. :-(
Dělá mi problém 6. mise. Jak o ní psal Chuck. Mám ale jiný problém. Dostal jsem se k technikovi, který mi pomocí počítače vyzdvihne ponorku, a pak ho majznu (jak se píše i v návodu), ale začne mi to hlásit, že jsem spustil poplach a mise je nesplněna. Neví někdo co s tím?
Fg: Koukám, že není těžké uhádnout moje herní plány. :-) Potěšující je, že brácha dostal k nějaké dražší hře jako bonus Double Agent, který mi tzv. "trvale zapůjčí", takže v tomhle budu mít vystaráno. Ale nepředbíhejme, na to je ještě čas.
Chuck: nz ;) uz to dohraj, napis coment a rozehraj ChT :)
Tak jsem asi narazil na nějaký bug a jak jsem se dočetl v Zákysníku na Abecedě her, nejsem zdaleka sám. Vzpomínáte si na 6. misi, kde jediným úkolem celé hry je proniknout do jeskyní? Já jsem prošel celý tábor, prolezl ty rákosové přístřešky, ale žádný vchod jsem tu neobjevil, navíc mi připadá, že návod (mám ho také z Abecedy her) pojednává o úplně jiné misi. Škoda, že nikdo v tom zákysníku na moje předchůdce, kteří ten problém měli naprosto stejný, na to nikdo nereagoval, tak jste mojí jedinou šancí.
tak to kazdopadne :)
taky nvm co proti Pandore maji....ty venkovni lokace jsou nahodou fajn
Jako "Quadrologii" si to pojmenovalo jen par prodejcu. Je to normalni trilogie + zvlast prilozenej Double Agent. Neni to nejaky novy baleni.
Fg: Dohrané? Neblázni, vždyť jsem předevčírem začal a já se vždycky loudám. Ta vlaková mise je asi čtvrtá a má jich být snad třináct. Jo, koment napíšu, koneckonců ho v současnosti napíšu ke každé hře, kterou odehraju, takže ani tuhle nevynechám. Dojmy jsou určitě dobré, užívám si to a s těmi stíny, o kterých se tu psalo, to nějak neřeším a jiné případné chyby také nevnímám. To vydání jménem Quadrologie je snad pořád k mání a obsahuje všechny díly kromě Conviction a stojí 569 Kč, takže cenově se určitě vyplatí, jenže já nechtěl riskovat, aby se mi pak nestalo to samé jako u Hitmana - koupil jsem si hned 3 díly v Kolekci klasiky, ale nebavil mě žádný. A že je PT nejhorší díl z celé série? Jelikož se mi líbila jednička i tahle dvojka, tak se můžu o to víc těšit na Chaos Theory.
huck: pekne chronologicky naplanovane :P Quad? O tom nevim, ze by se prodavala, ja mam SP: Trilogii + samostatne Double Agenta a Conviction bych kupoval hned z xzonu kvuli te figurce, ale stejne nemam na to comp, takze bohuzel....ikdyz ta nova Ubi ochrana, je taky pekne na prd....

btw. uz to mas dohrane?co dojmy? a budes psat komentar? :)
Chuck: takze, jak to dohrajes pustis se na Chaos, pak DA a v te dobe uz bude realese Conviction :)) to bys mel paradni uceleny zazitek :)
Tak jsem v té slavné vlakové misi. Co je vlastně na ní tak úchvatného? Mně se líbí stát na střeše vagónu a jen tak zírat a poslouchat jak vlak uhání. :-)
Paul: no ale v dobe vydani by se ti to libilo :)
tak to je blby, ja si koupil Splinter Cell trilogii, ale jeste sem to nezkousel, to je blby teda :X, chci dohra DA trochu jinak, je tam spousta odbocek jak to hrat a taky udelat nektere mise ktere sem jako dvojity agent nestihl.....
NateLogan - jo, ty reflektory v TV stanici byly vtipný.Ale dalo se to, prostě jsem se kouknul kam byly zrovna natočený, zapnul thermal a proběh to minový pole.Ale graficky to fakt stálo za hovno, ta absence stínů a lowres nightvision tomu ublížilo hodně.

montana - a na čem jsi je dohrál? Co máš za grafiku? Jestli nějakou nvidii 6 a vejš, tak si nainstaluj pandoru - garantuju ti, že jí budeš mít bez stínů.
Ja si teda na zadny problemy se stinama napamatuju. Vsechny tri dily me jely uplne bezproblemu a vsechny tri jsou naprosto vyborny :)
Souhlas. Pandora Tomorrow je jednoznačně nejhorší díl z první trilogie. Nefunkční stíny jsou něco naprosto otřesného. Oni vlastně ani nefungují některá světla (ty blbé reflektory, před kterými se má Sam schovávat, škoda že nejsou vidět). Chaos Theory je zatím nejlepší díl. No a Double Agent? První mise je nuda a technicky vypadá hůř než Pandora bez stínů (i navzdory UE3.0), je nebezpečně moc lineární a klade větší důraz na tiché zabíjení než na stealth postup - naprostý opak Chaos Theory, která jde dokončit bez zabití (krom několika nevyhnutelných osob, u kterých to vyžaduje cíl mise) a většina misí (možná všechny?) dokonce i bez omráčení... Tomu říkám stealth.
Jednička a trojka fungujou bezvadně, v jedničce se akorát musej zapnout v ini souboru.Ale ve dvojce už ten příkaz není : /.Trojka je naprosto dokonalá, tam jde všechno a šlape božsky.A čtyřka je už zase nějaká podivná, ale ještě jsem jí nezkoušel, takže nevím.Snad pojede bez problému.
Na 5900 XT jsem shodou okolností hrál první tři díly SC. Takže mě stíny fungovaly dobře. Ale je škoda že na novějších grafikách nejdou, protože jsem uvažoval nad tím že si nějaký díl někdy zopakuji.