TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30.let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
TimeShift je ambiciozní hra, která prošla velmi problematickým vývojem, kdy byla několikrát odložena a těsně před vydáním kompletně přepracována.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.
Dr. Krone byl vedoucím vývoje obleků, které měly umožnit cestování časem. Plody své práce ale zneužil a za pomoci obleku skočil do minulosti, kde si vybudoval své vlastní impérium. Hlavní hrdina se vydává v jediném zbývajícím obleku v Kroneových stopách s cílem ho zastavit.
Hra se na první pohled jeví být jen další tuctovou střílečkou, která vyniká jen atraktivním steampunkovým prostředím alternativních 30. let dvacátého století. Tento dojem ale rázem mizí s prvním použitím zmíněného oblečku. Právě na něm je postavena celá hratelnost TimeShiftu. Hráč si totiž může čas nejen zpomalit, ale i úplně zastavit nebo dokonce vrátit zpět. Tyto hrátky s časem zde ale nejsou jen tak pro efekt, protože design mnoha úrovní je založen na jejich správném využití a hra je tak napěchována množstvím "časových" puzzlů, které jí dávají zcela nový rozměr.