Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ještě, že jsou vzpomínky a možnost zahrát si staré dobré hry :) je to škoda, vypadalo to slibně..
Já se tady tomu výsledku ani nedivím. Ubisoft už dnes není schopen vyprodukovat dobrou hru. Jejich zaměření na Assassin's Creed a Far Cry a zrušení plno projektů které podle nich asi nevydělali dost ( logicky takový Rayman nebo  Might & Magic X, jim stejné prachy nepřinese ) a najetí na pásovou výrobu her, které trpí "ubisoft open worldem". Já věřím tomu, že kdokoli kdo měl aspoň trochu kreativního ducha a nechtěl se stát jen dělníkem za monitorem, už musel od Ubisoftu utéct. Ostatně problémy kolem nového  Good & Evil to jen potvrzují.
Na tohle jsem čekala snad půl života.
Tohle oznámili ještě když jsem byla malinká a nevinná .... éééé ..... raději nic, a mezitím jsem dospěla (malá jsem pořád) vdala se, máme dítě (2 roky) a stala se spousta dalších věcí. Nesnáším Ubisoft.
To zklamání je až neuvěřitelné. Už jsem brečela určitě ještě budu, šmejdi.
Pokaždé když za těch xy nekonečných let oznámili odklad, říkala jsem si "jo odložte to, vemte si víc času, počkám, chci tu hru mít krásnou i hezkou, dejte si s tím práci a lidi rádi počkají."
Na tohle jsme tak dloho čekaly ? Katastrofa.
Jediná věc u které jsem se rozechvěla je jen ta animace (vypadá to nádherně) protože miluju kreslenou stylizaci (Zelda, Settlers)
Když už i ten onlajn přílepek Settlers (tramtárie) funguje lépeji, je něco setsakra špatně. A zase mám slzy v očích, hnusníci.
@Ross (28.02.2023 21:19): Tak ona ta hra byla několikrát restartována. Zhruba před rokem proběhla beta, která měla hodně špatné reakce, proto se to odložilo. Podle mě to asi nejlíp vystihl Jevo83 v diskuz: "Problem je, ze ta hra bola vo vyvoji strasne dlho, predpokladam, ze tam bolo niekolko restartov. Preto po tych rokoch, ked aj pred rokom dostali nejaky feedback, prekopavat znova cely dizajn uz nebolo financne realne. Zlepili to nejak cele dokopy a vydali, aby sa im vratili aspon nejake peniaze, ale uz zjavne v Ubisofte nikto nebol ochotny zafinancovat dalsi cyklus vyvoja."
Největší problém údajně je, že je to příšerně zjednodušený. Škoda, přitom to na první pohled vypadá docela sympaticky.
v pvp se prý podmínky vítězství odvíjí od mapy. Na jedné 2v2 mapě je to prý o vytěžení zlata, na jiné je set různých podmínek. Není nutné je splnit, stačí to vzít útokem a kdo prohraje první větší bitvu tak to třeba hned vzdá, ale nemusí.. kdyby třeba měl obranné věže co by ho ochránili než zas získá vojáky. Na twitchi ukazuje PvP KingAlphaTV
@MiDlo (19.02.2023 19:31): Tyjo, buď v klidu, tady to nikdo nebude hrát dokud to nebude zdarma. :D Já ještě včera nevěděl, že to vyšlo vůbec, myslel jsem že to je furt odložené na neurčito (tedy zrušeno). Ubi jsou marní, pohřbili si další značku.

Ne že by to vypadalo zle teda, vlastně se mi to docela líbí, ale ne zas tolik, abych za to zaplatil.
Snad jsem nic nezaspoiloval. Jen v tom prvním příspěvku jsem mohl dát popsanou taktiku do spoiler závorek nu což. Kdyžtak to nečtěte. O příběhu jsem nenapsal nic.

ps
Na dh není, ale hráči co si chtějí spravit chuť hrou na budování vesnice (pěkně komplexní) prý mohou zkusit Farthest Frontier - na steamu v předběžném přístupu od konce roku 2022. Je to pecka. Je v češtině. Zde odkaz na začátek hry v Čj https://youtu.be/OBMUT6WIZ8Y . Je mírumilovná tak napůl.
Hodnotil bych to jako velmi dobrou oddechovku pro multiplayer. Single projdete a co dál - mulťák. Ale nemůžu hodnotit, když nevím jak mulťák bude šlapat. Zda můžete spojit síly s spoluhráči na útok na protihráče apod. Možná právě pomalejší mulťák tuhle hru zachrání. Sice je jednoduchá, ale i tak je tam docela dost budov a než vše postavíte (budovu/budovy na pokročilé jednotky a vylepšení) tak asi začnou ubývat suroviny. Ale záleží jestli multiplayer umožní dojít tak daleko přes podmínku vítězství. Protože ty gold deposity pokud nebudou uprostřed ale na okrajích mapy, tak je vytěžíte a nepoperete se o ně s ostatními hráči, jestli rozumíte co chci říct. V tom jednom skirmishi bylo zlato právě na okraji mimo dosah nepřátel. Můj odhad je, že to tak bude na každé mapě, a že tudíž skirmish bude trvat 1hod max a během těch tak maximálně stihnete ťuknout do oponenta ale ani nedosáhnete endgame budov a už je konec. V tom je zakopaný pes, co vlastně umožní v skirmishi nastavit. Docela by mne to zajímalo. Prosím zjistěte to a dejte vědět dík:) ps mám dojem že na budovách není žádná možnost upgradu ani v late fázi hry. Můžete pausovat produkci, boostovat produkci.
Koukal jsem na nějaká videa a streamy, a ano, je to jednoduché. Jediný prvek vylepšování jednotek plyne z budovy akademie (3 tiery po 2 dovednostech, pak je tam možná ještě 1tier nad tím, ale berte to jako neověřenou informaci). Stavba probíhá tak, že těžíte dokud nejsou suroviny depleted. Pak si probojujete cestu k dalšímu ložisku. Brání je skupinky barbarů a 1 z nich možná je elite (jednak byl silný a jednak se doléčoval, tak pozor). Taktika je vylákat k budově Návnada, za ní umístit jednu obrannou věž. Pokud vám hrozí útok, dejte jednu healovací věž, dvě obranné a těsně před ně Návnadu. Tím zahradíte přístupovou cestu a máte klid. Viděl jsem pár pokusů o multiplayer (skirmis), jedna hra nepadala, jiné moc nefungovaly už v lobby (nebo to nikdo nechtěl zatím hrát). Ta co nepadala byla on+1jiný hráč proti 2x AI. Vítězná podmínka byla dosáhnout určitého počtu zlata. Ani se s AI nepotkali, stačilo že našel 3 ložiska zlata a vytěžil je. Nevím zda jdou měnit podmínky vítězství aby to vedlo k boji. Když chcete k cizímu hráči, musíte projít přes pár bandit(barbařích) kempů. Jednou za 5 minut se odkryje mapa a vidíte na asi 10 sekund i území nepřátel, nejen spoluhráče. Nejvíc půjde dát skirmish 4x4. To už by mohla být řežba (bez AI), ale záleží co vše jde/nejde nastavit. Spíš se obávám že nic nastavit nepůjde. Ale i pokud půjde jen o vítězství na suroviny, můžete vyvolat konflikt tím že protihráče napadnete. Trváni jedné hry do asi 40-50minut. Ale pokud by se dalo změnit kolik je třeba vytěžit zlata, mohli byste dosáhnou endgame odhaduji za 1 a půl hod. až 2 hod. Berte mne s rezervou, jen odhaduji. Mapy jsou dané, negenerované. Zdá se že částečně symetrické (levá/pravá vs horní/dolní). Největší chyba hry je, že za každou fakci (3) se hraje stejně, mění se jen bonusy (lehké rozdíly) a vizuál budov. Pokud chcete získat bonus z dobytého místa, musíte tam asi přijít jiným panáčkem než s vojáky.
Tak dnes vychází s ročním odkladem tato hra :) Jmenuje se Settlers New Allies.
Nic moc se o ní nemluví, uvidíme, jak ve finále dopadne a proč a zda pomohl roční odklad...
Na tuhle hru čekám fakt dlouho. Trojka je nejlepší díl série a já doufám, že tento díl na ni naváže. Kdyby to měla být je vylepšená trojka, vůbec by mi to nevadilo.
Z toho mála, co nám doposud bylo ukázáno se velmi těším a doufám, že to nakonec vyjde a sklidí úspěchy :)
Trochu jsem doufal, že něco ukáží na Ubi Forward, ale těchto konferencí má být vícero, tak třeba příště.