Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Room Three

84
11 hodnocení Platformy
Žánr:
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
04.11.2015 iOS
11.01.2016 Android
13.11.2018 PC
Vývojáři:
Fireproof Games
Oficiální stránky:
https://www.fireproofgames.com/games/the-r…
Třetí díl adventurní série The Room, populární především na mobilních telefonech s operačními systémy iOS a Android.

Příběhově The Room Three navazuje na konec druhého dílu, ve kterém hlavní hrdina utekl ze sídla zničeného entitou tvořenou energií Null. Během cesty vlakem je ale unesen tajemným Craftsmanem, který tvrdí, že byl tvůrcem hádanek z předchozích dílů. Hráč se tak ocitá na jeho ostrovním sídle Grey Holm, kde pro něj má Craftsman připravený nový test. Hráčovým úkolem je tudíž projít sídlo a dát dohromady Craftsmanův klíč, který možná odemkne cestu ven.

Princip hry je stále stejný jako u předešlých dílů. Hra před vás postaví nejrůznější záhadné předměty a přístroje, které jsou ve skutečnosti složité skládačky s množstvím šuplíků, hejblátek, a dalších udělátek. Vaším úkolem je hledání otevíracích mechanismů, luštění indícií a kochání se rozličnými prostředími a mystičnem, a možná i rozluštění nějakého toho tajemství. Třetí díl se o něco více rozrostl a čekají vás úrovně o více místnostech, v každé spousta tajemství, které jsou navíc spojeny jedním centrálním hubem.


Poslední diskuzní příspěvek

Fatality: nn v trojce to právě tak hrozné nebylo. Ve dvojce mi to nejvíc vadilo třeba v této části, kdy to probleskovalo celou dobu dokud jsi…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Před rozehráním třetího pokračování hry The Room jsem se rozhodla dohrát oba dva předchozí díly a jednoznačně mi z toho vychází poslední díl, jako ten nejlepší.

Puzzle jsou stále na podobné obtížnosti, a když si člověk neví rady, může použít nápovědu. Vzhledem k tomu, jak jsou zde lokace rozsáhlejší, není těžké občas důležitou věc přehlédnout. Naštěstí zde nejsou podobné sviňárny jako např. ve druhém díle např. tlačítko skryté zespoda na šuplíku, a tak se mi málo kdy podařilo skejsnout delší dobu na jednom místě.

Mezi lokace, které se mi zapsaly do paměti, patří rozhodně lokace á la znělka ze Hry o trůny - mechanické domečky a hvězdárna, kde jsem si užila hledání souhvězdí obrovským dalekohledem.

Velmi mile mě překvapilo, že hra nabízí vícero různých zakončení. Zjistila jsem to hned na začátku, když jsem zkoumala achievementy, a také v průběhu hry, kdy jsem ve výchozí lokaci narazila na některé interaktivní předměty, se kterými vypadalo, že šlo něco dělat, ale v tu chvíli jsem nedokázala rozpoznat, co přesně, a neměla jsem k nim ani žádný nástroj.

Jsem ráda, že oproti druhému dílu ubylo „světelných záblesků“, které mi, ač nejsem epileptik, bývají dost nepříjemné. Tento nešvar u různých mysteriózních adventur z prvního pohledu, který se tím snaží vyvolat napětí, či co, mi občas dokáže hraní dost znechutit.

Pro: délka, pěkné různorodé lokace, puzzle

Proti: světelné záblesky, párkrát opakující se konkrétní puzzle

+23