Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
:THE LONGING: :THE LONGING: :THE LONGING: :THE LONGING: THE LONGING THE LONGING THE LONGING THE LONGING

:THE LONGING:

:THE LONGING:

:THE LONGING:

:THE LONGING:

Studio Seufz
Studio Seufz
Studio Seufz
Studio Seufz
Studio Seufz
Studio Seufz
Studio Seufz
Studio Seufz
PC
28.02.2019
PC
28.02.2019
Prozatím neoznámeno
PC
Prozatím neoznámeno
PC
PC
05.03.2020
PC
05.03.2020
Switch
14.04.2021
PC
05.03.2020
Switch
14.04.2021
Android
18.12.2023
PC
05.03.2020
Switch
14.04.2021
iOSAndroid
18.12.2023
THE LONGING THE LONGING THE LONGING THE LONGING THE LONGING THE LONGING THE LONGING THE LONGING
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Adventura s netradičním a inovativním konceptem, která byla poprvé představena na herním veletrhu Gamescom 2018. Vžijete se v ní do role služebníka legendárního krále v hluboké jeskyni očekávajího probuzení svého pána a vládce. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, až na tu maličkost, že král se probudí za rovných 400 dní. Hráč tak musí čekat společně se služebníkem, neboť odpočítávání začne v reálném čase ihned po startu hry a není podstatné, zda je hra aktivně spuštěná. Teoreticky je tedy možné hru jedenkrát spustit, vrátit se k ní znovu za 399 dní a pozorovat krále při jeho probouzení ze spánku.

Hra samozřejmě nabízí další možnosti, než jen nehybné čekání. Služebník může prozkoumat komplexní jeskynní systém, přičemž se pohybuje opravdu extrémně pomalým krokem a to jen v těch chvílích, kdy je tlačítko myši stlačené. Na řadě míst jej také čeká množství překážek a zde The Longing využívá svůj koncept v plné parádě. Některé hádanky lze vyřešit pouze s pomocí časového faktoru.

A protože času má hráč zcela jistě dostatek, může si svůj jeskynní brloh zkrášlit drahokamy nalezenými napříč podzemním systémem. Na mnoha místech se nacházejí také knihy, jejichž čtením si může zkrátit dlouhou chvíli, a nejedná se o žádné úryvky, ale plnohodnotná díla klasické literatury. Čtením knih a zdobením místnosti je možné skutečnou hodnotu čtyř stovek dní ošálit, v tom případě všudypřítomné odpočítávání v horní části obrazovky probíhá rychleji. Někdo se může pokusit z jeskyně uniknout, což klasickým adventurním hráčům přinese řadu dalších možností, hádanek a výzev.
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.399d-23h-59m-59s.com/)