Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Crossing

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Fusing singleplayer with multiplayer.

Představte si, že se čas rozdělil a existují ne jedna ale hned dvě Paříže. Jedna komunisticky egalitářská, utopická, směřující ke světlým zítřkům a druhá kapitalisticky disfunkční, dystopická, mířící do zatracení. V té prvně jmenované udávají směr templáři, kteří se léta Páně 1307 nenechali francouzskou korunou obrat a upálit, té druhé korporátní elity vyznávající krédo, že na chudé musí být přísnost. S rokem 1850 začaly neznámo proč tyto časové linie k velké nelibosti pařížanů konvergovat. Místo zdvořilostních návštěv dochází jednoho rána na nenadálý nájezd, a tak vypuká regulérní válka dvou světů, jež si jsou vzájemnou antitezí v souladu s tvůrčí vizí Paříže coby města kontrastů.

Pokračující vzrůst obliby stříleček ve více lidech přesvědčil zakladatele Arkane Raphaëla Colantonia, že právě to je cesta, po které by se studio mělo ubírat, zároveň si však nechtěl odcizit hráče upřednostňující ve hrách sólové party. Řešení dostalo název crossplayer. V příběhovém módu by vám tak kromě AI zatápěli živí hráči, na své by si v horizontálně vertikálních bitkách přišli i příznivci zavedených módů multiplayeru deathmatchem počínaje. Templářská Paris parallèle fungovala na čistém zdroji energie ze studené fúze, zatímco korporátní Paris Contemporain nedala dopustit na fosilní paliva, což se odráží na vzhledu obou měst, obyvatel i výstroje a výzbroje znepřátelených frakcí.

Vývoj novátorského projektu začal v roce 2006 a měl zaujmout rovněž vizuálně. Colantonio proto do teamu stáhl uměleckého ředitele z Valve Viktora Antonova, který už předtím studio učil práci se Source enginem během vývoje Dark Messiah (2006). Vidina patnácti až dvaceti milionů dolarů na vývoj se nezhmotnila, případní investoři se totiž obávali neslučitelnosti hybridního crossplayeru s matchmakingem. S omezenými financemi si developeři netroufli ani na verzi pro PS3, s jehož hardwarem ještě neuměli pracovat. V roce 2009 již bylo jasné, že je po všem, hra nikdy nevyšla a multiplayerové seance s interním buildem v Arcane prý slouží k iniciaci nových kolegů.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.