Na první pohled může Woodruff vypadat jako pokračování série Gobliiins, ale grafické zpracování je hlavní spojnicí. Tentokrát totiž autoři představují klasickou adventuru se vším všudy. Prostředí se přesunulo ke sci-fi, ale stále je patřičně šílené. V příběhu není nouze o záhady a ačkoliv samotné finále nepřekvapí, tak odhalování všech událostí a informací o fungování světa vás bezpečně žene vpřed.
Hratelnost je běžnou kombinací rozhovorů a práce s předměty. Rozhodně oceňuji velké množství možností jako využívání komunikačního přístroje, předpovídání počasí nebo kouzelné slabiky. Předmětů je také mnoho, naštěstí je práce s inventářem pohodlná a některé věci se pěkně logicky řadí do krabic. S výše zmíněným bohužel také souvisí největší zápor hry a to obtížnost. Lokací je stále více a s dalšími možnostmi se kombinace dostávají na nesmyslná čísla. Zvláště když některé akce vyžadují správné počasí, které se na jednotlivých obrazovkách mění. Do toho ještě přidejte cestování časem... Nápověd hra moc neposkytne a zkoušení všeho všude je téměř nemožné. Bohužel jsem tak musel párkrát konzultovat návod.
Přesto mám ze hry spíše pozitivní dojmy a autorům se kombinace všech možností povedla. Něco je sice využité zbytečně málo, ale většina tak akorát. Hráč si tak vychutná široké možnosti a nehrozí žádný stereotyp. Začátek hry je plynulejší a díky tomu jednodušší. Po návodu jsem poprvé sáhl asi ve třetině. Pokud vás styl Coktel Vision a Pierra Gilhodese baví, dejte rozhodně šanci i Woodruffovi.
Hratelnost je běžnou kombinací rozhovorů a práce s předměty. Rozhodně oceňuji velké množství možností jako využívání komunikačního přístroje, předpovídání počasí nebo kouzelné slabiky. Předmětů je také mnoho, naštěstí je práce s inventářem pohodlná a některé věci se pěkně logicky řadí do krabic. S výše zmíněným bohužel také souvisí největší zápor hry a to obtížnost. Lokací je stále více a s dalšími možnostmi se kombinace dostávají na nesmyslná čísla. Zvláště když některé akce vyžadují správné počasí, které se na jednotlivých obrazovkách mění. Do toho ještě přidejte cestování časem... Nápověd hra moc neposkytne a zkoušení všeho všude je téměř nemožné. Bohužel jsem tak musel párkrát konzultovat návod.
Přesto mám ze hry spíše pozitivní dojmy a autorům se kombinace všech možností povedla. Něco je sice využité zbytečně málo, ale většina tak akorát. Hráč si tak vychutná široké možnosti a nehrozí žádný stereotyp. Začátek hry je plynulejší a díky tomu jednodušší. Po návodu jsem poprvé sáhl asi ve třetině. Pokud vás styl Coktel Vision a Pierra Gilhodese baví, dejte rozhodně šanci i Woodruffovi.
Pro: Gobliní grafika, ovládání, humor i styl, originální nápady (slabiky a kouzla, počasí, tobozon s kódy).
Proti: Množství obrazovek, předmětů a možností z toho dělají hardcore záležitost.