Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Thellwin: Jo jasně, já myslel, že to máš nově a nejde vůbec nic. Ano, Logitechy jsou ještě OK a jsou většinou podporovány, ale co jsem procházel fóra, většina lidí měla s nemicrosftovejma gamepadama jen samý problémy, proto sám nebudu riskovat a radši půjdu na jistotu.
Já mám Logitech MX510 už sedmej rok a pořád šlape jako hodinky :-)

Jinak jsem trochu googlil a podpora herních ovladačů v TDU2 je teda vážně na pěst, ten jejich seznámek je krátkej a nepodpora aspoň významějsích výrobců ... no comment.

Našel jsem návod, jak to u RP2 obejít, ale ještě předtím se překonám a vyndám Logitech Formula Force FX ... i když taky mám obavu, že nepojde.
Thellwin: Mám podobné zkušenosti s gamepadem od Speed-linku, který se jmenoval "Xbox style gamepad" nestál málo (800Kč) a jediné, co ze stylu MS gamepadu zachovával byl design. Funkce bohužel ne a jediné co mi z 20 her detekoval byl Overlord I...Takže jsem to rychle někomu prodal, tomu zjevně nevadilo babrat se s Xpadderem, což je prográmek, který udělá, že si hra a tvý PC myslí, že klávesnice a myš jsou gamepad..nicméně zapomeň na vibrace a nějakou pohodlnou funkčnost, s Xpadderem jsem se dřel týden a stále to nebylo ve hrách ono. Chce to originál Thellwine!
ugraugra: Neříkej, že nemáš litra na gamepad, kterej je narozdíl od myše v podstatě nezničitelnej. I u drahých myší od Razerů (a ty stojí klidně i 1500 a víc) mám rok co rok co dělat s vyklikanejma myšítkama, kdy začně myš dělat dvojkliky, takže ji musím otevřít a připájet tam klikátko nové :D
Garion: Tak ten vypadá sexy, asi jsem si vybral :) Ale musim ho zařadit na nákupní seznam za novou kytaru, sadu pozlacenejch vibrátorů a automatickej loupač brambor, takže to bude muset chvilku počkat.
Gunar: Bracha ma cerny a nemyslim si, ze ten by si kupoval neco, co by nebylo oficialni pro Win :) Jinak se sice rika (a mam to taky odzkousene), ze bily plast zloutne, ale tuhle jsem koukal doma na deset let stare PC, ktere ma v sobe pet let starou mechaniku, a svete div se, bedna je totalne zluta, ale mechanika je porad bila. Treba uz prisli na to, co tam pridat, aby to porad bile bylo - nejaky odpuzovac mastnoty nebo tak neco :)

EDIT: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000XSU
Bože muj, to je úpadek, ugraugra shání GaMePaD, kam to DH spěje :DxD:D

Dobře dost bylo posměchu. Ugrougto, nekupuj si hlavně ten bílej...ať ti to ladí se zbytkem vybavení (nemluvě o tom, že bílý plast žloutne bleh), kup černý. Ten sice ofiko pro Win není, ale stačí zagooglit a zjistíš, jak gamepad za pár minut zprovoznit na Win bez jakýchkoli omezení.

To že pro Win nejsou černý gamepady od MS je tím, že se tak trochu vykašlal na podporu a vydal jen jeden druh, když byly ještě všechny Xboxy bílý.
Jinak já si dělám zálusk na tenhlenten kousek. Na Fable III jen se značkovým nářadím.
Jsem rád, že nejsem v těch dojmech sám a shoduju se s ugraugra :)

Jinak kdyby to byla dobrá hra, tak by měla jít dobře ovládat i na klávesnici, já jsem zvyklej na klávesnici, odehrál jsem tak i celé Shifty.

Navíc ty zvuky aut ? Si dělají pr*el ne ? takové "pazvuky" :D
Jízdní model je o zvyku, musí se tomu dát šance a nevzdávat to po 5 minutách. Autoškola vás pomalu zaučí a poté vás hra pohltí tak, jak jiná. Já si to už ani neuvědomuji, protože jsem hrál betu desítky hodin a tak jsem s jízdním modelem srostl. Hlavně nehrát na klávesnici upozorňuji a hrát online doporučuji.
Jestli to dobře chápu tak ten akumulátor není součástí balení a musím si ho přikoupit v tom kitu za 5 kil?
Vzal bych tenhle (popř. černej, podle preference) a k tomu play and charge kit. Supr pohodlný a není třeba řešit baterky.

Jinak teď jsem si dal dva závody v Shiftu, a..jakkoliv se mi TDU2 z letmýho testu líbilo (už jsem warez smazal, orig. snad dojde zítra), tak Shift je prostě zážitkem ze samotnýho závodu jinde, ty interiéry, ten sense of speed...

Vzít ten engine a incar experience shiftu a postavit kolem toho hru s TDU konceptem (akorát bez těch sims sraček), byla by z toho ultimátní závodní hra. Škoda že to EA nedojde a místo toho cpou ven debilní hot pursuit od neumětelů z criterionu : ).
ugraugra: Je to on, muzes jeste sehnat cernou variantu a imho je trochu lepsi bezdrat nez s kabelem (tezsi je jen o dve tuzkovky a ten kabel by se mi nechtelo porad tahat).
Paul: No popravdě jsem o tom už uvažoval. Těch her kde bych ho využil je spousta. Je to tenhle? nebo je víc druhů?
ugraugra: V tom pripade OK, ja jen ze tu na to vsichni nadavaji, tak me napadlo, jestli to opravdu vsichni vyzkouseli :)
Garion: Jasně že zkoušel. Ale všechny tři stojí za hovno. Musím to porovnat s Need for Speed: Shift kterej jsem nedávno zkoušel a taky jsem to vzdal ze stejnejch důvodů - na klávesnici to stojí za prd. Ale ten rozdíl v jízdnim modelu se mi zdá obrovskej, v shiftu se mi líbil daleko daleko víc a říkal jsem si že kdybych měl volant tak bych se posral blahem.
A ti, kterym nesedi jizdni model, zkouseli ty tri mody, co tu snad Pooky zminoval? Ze jedno je arkada, jedno "simulator" a jedno neco mezi.
Teda pro mě to taky není. Přijde mi to jak nějaká kombinace The Sims a něčeho na pomezí arkády a simulátoru přičemž to samo neví co to chce bejt. Prostě ten jízdní model mi přijde divnej, ale jak říkáte - hraju to na klávesnici a na tu to prostě není. Takže mažu a vracím se k Dirt 2.
strucky: Je pravda, že přivírám obě oči u věcí, co ne že by mi nesedli, ale příjdou mi nemastné neslané, ale tak to bylo iu prvního dílu. Ale objektivně mi příjde mnohem lepší a vymazlanější, než díl předchozí a jízdní model je dle mě prostě parádní. Je pravda, že jsem nehrál na klávesnici (ono jakákoli závodní hra, krom hloupoučkých NFS:HP, na klávesnici se prostě blbě ovládá), takžepusuzuji z x360 controlleru, na který je hra dělaná. A myslím,že tentokrát atari/eden vyslyší stížnosti.
Není potřeba volant, ale x360pad je na hry v nich se jezdí autem nutností. Zážitek je úplně jinde.
Možná máš jenom tu hru tak moc rád, že při jejím "objektivním" posuzování přivíráš obě oči. Nejsem zas tak extrémní fanda závodních her, radši sednu k dobrému RPG, a tak mi koupě volantu připadá jako nesmysl, a čekal bych, že hra bude přívětivější i pro "klávesnicáře", přecejen se jedná o AAA titul.
Hrát závodní hry na klávesnici mi už příjde trochu na hlavu (ovšem první díl jsem tak začínal hrát - ale čím víc mi to připadalo jako nesmysl). A není to krásné, že člověk si musí zvykat na jízdní model, hlavně u každého auta jinak? Jinak všechny první licence jsem dal na poprvé na sport na x360 controlleru bez nějaké větší snahy, nevím na co si všichni stěžují (pravda, že na první pokus jsem vůbec nevěděl, ale po 5min a osvojení herní modelu brnkačka).

Jinak vyšel už 400mb patch (den vydání) a měl by opravovat nějaké ranné chyby.
Na klávesnici prakticky nehratelné. Opravdu o nervy je dostat se hnedka přes získání první licence. Taky mi dost vadí, že auto nezatáčí hned po ťuknutí na šipku, ale až po "delším" držení, jenomže to pak zase zatočí až příliš moc a tak se občas člověk cítí tak trochu jak na kolotoči, pěkně z kraje ke kraji, než se vůbec podaří auto ukočírovat na správný "rovný" směr. Pro mě jednoznačné zklamání. Pamatuji si, že i u jedničky jsem měl ze začátku problémy zvyknout si na jízdní model, ale tohle je opravdu extra přehnané... vývojáři teda rozhodně z mé peněženky nic neuvidí, bohužel - těšil jsem se.
Já hlavně doufám, že silnice nebudou hranatý jak v jedničce, to byl otřes, v rychlejších autech se nedalo pořadně jezdit do zatáček.
NateLogan: Jestli dostanou vývojáři slibů, tak by na tom už mohli pracovat (stačí shlédnout forum) - na druhou stranu, už prý vyšel 400mb patch, takže třeba jsou nějaké nedodělky opravené.
Tak podle všeho ve hře nefunguje force feedback u volantů, pouze je aplikován efekt vibrací pro gamepady... To nikdo z vývojářů ani nezkusil závodní hru hrát na volantu? Jestli plánují stejnou podporu hry po vydání jako u jedničky, tak jim tu hru osobně omlátím o hlavu.
Vzhledem k tomu ze vsechny ty dojmy budou od deti, co to hrali deset minut a pak se jim dostahovala dalsi hra, tak bych to absolutne neresil
Takže, jak tak čtu dojmy někteřích hráčů, docela jsem otřesen, co jim vadí. To, že většina hru odkopla podle toho, že tam jsou společenské vlastnosti a vůbec hru nehrála už vůbec neřeším, nejvíc ovšem nechápu fakt, že lidé nadávají na jízdní model - je mnohem přívětivější, než v prvním díle a mnohem více se přibližuje simulaci (což nikdo nechápe, pokud si nechá defaultně zaplé pomocníky) - NFS:Hot Pursuit má třeba naprosto arkádovej a no-feeling model, ale na to si nikdo nestěžoval, ovšem tady (i když opravdu jde naproti simulaci) je to prostě chyba. Nevěřícně kroutím hlavou. Já na druhé straně jsem po pár hodinách (a mnoha desítek hodin v betě) bombasticky spokojen (až šťasten) a vše, co mi kdysi nesedlo, zde jaksi je. A taky mi příjde kravina hodnotit hru z offline verze, online mi přiletí v pátek a to teprve začne Test Drive Unlimited 2!

Pro mě zřejmě nejlepší hra co jsem hrál, co hraju a co budu hrát, tenhle pocit jsem měl kdysi jen u jedné hry - TDU, aneb herní apetit je zpět.
Pánejo, tak to je teda zklamání roku toto ... v oblasti závodních her určitě pro mne.
Zatím budu rozmýšlet, kolik % v hodnocení tomu dám, ale tak vysoko jako v 1.díle nepůjdu. To ani náhodou.
Cenega tvrdi ze to pujde... dokud to nekdo nezkusi, tak samozrejme nic jistyho neni :)
Takže jestli se nepletu, i když budu mít krabicovku, stále můžu dobývat achievementy?

Divte se, nebo ne, ale jízdní model je rozhodně jiný než v betě. Vezmu to takhle - mámetu 3módy: 1)full assistance - podle mě určitě absolutním nehráčům, auto se chová primitivně, žádné nečekané reakce, smyky nečekat a rozdíl mezi autem dle chování taky ne 2)sport - tak to už je jiná, mě nejvíc vyhovůjící, arkáda se špetkou simulátoru, vše co by jste od auta čekali a rozdíly mezi auty jsou už markatní 3)Hardcore - absolutně žádný "hardcore" simulátor stíhaček z prvního dílu, ale opravdové míhání práhu arkády a simulátoru, bez volantu si člověk zjevně neškrtne,protože i louže na vozovce dokáže divy, přirovnal bych to k Shiftu.

Takže, markantní rozdíly tam jsou a pokud někdo po prvním zahrání řekne, že se to hrozně ovládá, ať vyzkouší všechno, já ovšem byl naprvní dojem velmi překvapen (rozhodně pokrok od bety).
Paul: To nebyla ani jednička. Ale určitý pocit reálnosti tam byl, zvlášť s volantem. Gamepad je mi zrovna tady volný, mimo to na gamepadu dneska šlape všecko dobře. Jde o to, jestli s volantem vůbec počítají.

Snad nebudu předobjednávky z předraženého xzone litovat. A stále mám nutkání ji zrušit, vybodnout se na nějaké pochybné Casino a připlatit si pár éček navíc za achievementy na Steamu.
Nevim jak s volantem, ale na x360padu mě tam jezdit baví.Ale jako kdovíjakej simulátor mi to nepřijde.
Já jen doufám, že to nebude arkáda typu posledních NFS, respektive Burnoutů, nebo třeba prvních DIRTů... U nich je volant takřka nepoužitelný. První TDU bylo v tomhle hodně vstřícné.
Tak co mohu z letmého (40 minut) testu posoudit - předobjednávku nechávám, už aby to tu bylo.Akorát mě štve intel, že kvůli jejich chybě bude upgrade až nejdřív za měsíc...v TDU2 by se už hodil. 30fps není ono.
montana: Přesně tak (a vypadá to líp, než jak to zní). Ale jestli se nepletu, prý bude ve hře jakýsi mód,p rávě využívající co-op jízdu (předpokladám něco ve stylu rally). Ale jen jednou jsem o tom četl a ještě z neofic. zdrojů,takže o tom pochybuji.
"Byla přidána co-op jízda, kde spoluhráč zasedne místo spolujezdce. "
eh, a to tam jen sedi a kouka?:)
Plánuje někdo koupi TDU2 při prvních dnech vydání, respektive nemá někdo předobjednáno? Já osobně předobjednávám na xzone (především kvůli DLC Casino zdarma a také kvůli tomu, že jsem mega-fanda prvního dílu) a určitě bych bral začínat s někym, respektive založit nějaký ten Car-Club - na druhou stranu nečekám, že to zde bude nějaký horký, ale každej turista na Ibize se hodí.

ugraugra: V pohodě, jen jsem se holt pln nadšení vypsal až do posledního detailu, ale ty nejdůležitější věci zřejmě zůstali, takže díky a pardon za tuhle dlouhou slohovku. A tu omáčku kolem si tedy nechám na ten komentář (kdyby si viděl původní verzi).)
Sorry Pooky, ale musel jsem ten popisek trochu seškrtat, bylo to fakt extrémně dlouhý. (vždycky si ten zbytek můžeš hodit do komentáře, že?)