Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Tears

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Tears mělo být 3D izometrické RPG, zasazené do alternativního středověku. Klíčovým prvkem hry by byl tehdy nevídaný, reálně fungující svět, kdy každá postava má svůj denní režim (například rolník ráno vstane, jde pracovat na pole a večer jde spát).

Cílem hry mělo zosnovat politický převrat království. Hráč se měl ujmout role člena Velké rady Thrálského království Ratingena, který je frustrován neschopností dalších členů, především Zigida a Arkadase. V zemi funguje demokracie, pro níž však dle názoru Ratingena nedozrál čas. Země se drobí na drobné marky, jež spolu soupeří a Ratingen se proto rozhodne, že současnou vládu svrhne a podrobí si království, aby z něho vybudoval hospodářsky prosperující stát. Přitom se nemusí spoléhat jen na boje, ale též na různé intriky.

Hra byla ve vývoji v letech 1995 a 1997. Byla zrušena poté, co ji vývojáři nabídli vydavateli Interplay Entertainment, který však dal přednost BioWare a jejich Baldur's Gate.


Poslední diskuzní příspěvek

@DJ (14.09.2020 17:30): Dival jsem se na tvoje video a hre opravdu nelze uprit, ze mela na svou dobu moc hezkou grafiku, celkove herni svet vypada stejne dobre, jak to vypadalo na screenshotech a hotovy byly i zvuky, muselo by to kazdopadne vyjit u z v roce 95. Svet to ma vymodelovanej moc hezky, ale ovladani je samozrejme tezkopadny, jak bylo u podobnych "rohovych" her zvykem a jako zanrovej hybrid mezi adventurou a rekneme ukecanym RPG, to melo slozitou pozici, coz se bohuzel potvrdilo. Kdyby to ale tehdy vyslo aspon u nas u Vochozka Trading, tak by to asi byla nejlepsi ceska hra minimalne do Fish Fillets.