Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mem: A já dostal všho všudy jen hodinky pro Spye a další kousek sekery pro Pyra. S tim se blbě hraje na indiány... :)
Dneska jsem hrál tak dlouho, že už mi z toho skoro hrabalo. Ale! Získal jsem boxerky, luk, Jarate a Ambassador - velmi úspěšný den.

Pocit střelby s lukem je famózní, přišpendlit Heavyho ke zdi je výtečný pocit. Ale stále si myslím, že pro tým bych byl daleko užitečnější s normální sniperkou. Luk je zábava, ale kdybych chtěl za každou cenu vyhrát, volím pušku.

Jinak pěkný mini-event dnes. :)

EDIT: dnes = včera
ty HODINKY se musej umět používat. Sice jsi vidět, ale jakmile dostaneš zásah tak to má několik výhod - zaprvé se mi nikdy nestalo, že by mně něco zabilo na první zásah - a to jsem čelil vzteklýmu demomanovi co nastražil past ve formě několika sticky bombs. Z toho usuzuju, že hodinky tlumí damage kterou obdržíš při prvním zásahu. Takže v praxi to může vypadat nějak takto - vypadáš jako cizí indženýr, znehybníš dvě sentryny, indženýr po tobě vystřelí, tvoje alter ego padne na zem a ty jsi neviditelnej a skoro nezraněnej, kuchneš v okamžiku indženýra než stihne opravit sentry čímž vypneš neviditelnost, ale protože byla zaplá jen chvilku, za tři sekundy máš hodinky zase ready. A můžeš je použít k ústupu nebo je zapneš a mezitím si znovu navolíš podobu cizího vojáka.. atd.
Ten sem i s hodinkama dostal hned první den, ale že bych z něj byl odvařenej, to se říct nedá. Radši dám přednost starému železu. :)
Náhodou jsem právě dostal Cloak and Dagger tak sem konečně spokojenej :D
jj taky s nim mám problémy při přímém útoku. Jaké má vůbec ten luk znevýhodnění?
Jeste to nejak zkusim prozkoumat.

Jo tak obcas si zahraju i na takovych serverech. Ale vetsinou na serverech do 22 hracu.;)
Myslím, že to nemá co do činění vůbec s ničím, protože jsem za 8 hodin hraní dostal jen pitomou Natašu, kterou jsem už dávno měl :)
marwel: Myslím, že to má co do činění s údajem počtu odehraných hodin za poslední dva týdny na tvém profilu. Když jsem totiž posledně dostal druhé rukavice pro heavyho tak jsem se tam schválně podíval a zrovna jsem tam měl 8 hodin.
Tak ne cely tym z pyru ze. Kdyz mas server pro 36 hracu, tak jich muzes mit rekneme sest a uz tak je to pro spye dost spatny.

Hele nasere, ale tak nejak min kdyz mas tu moznost mu to stejne oplatit. Rozumime si.

Heavy si prave myslim navrch prilis nema nad Scoutem. Se scoutem je vic veci co se ucit. S heavym potrebujes vlastne jen dobrou musku a planovani. Se Scoutem pokud ovladnes skakani, tak te jen tak nekdo nedostane.:)

Takze k tomu uz neni potreba plnit achievementy? Zajimave. Mam nahranych docela dost si myslim, ale otevreno nic. To by me zajimalo jake ty intervaly jsou. Mohli to udelat treba takovymi achievementy jako jsou treba "zab 50x heavyho palkou" apod. Pak bys dostal nejako lepsi (jinou) palku. Takhle by mi to prislo dobre, ale splnit deset achievementu pro otevreni zbrane mi prijde hloupy. Na odehrany cas je to taky divny. To si nevyberes.
Pooky, Ronik, Art: pořád ještě vliv mají, ale jen u těch starých updatů (tak se mi právě podařilo získat Natashu nejprve skrze milestone, o pár her později podruhé...).
Pooky: Dřív si potřeboval pro zpřístupnění nové zbraně splnit určitý počet achievu. Nyní je to, jak už se řeklo, po časových (náhodných :)) intervalech.
Už nemají ( :'( )
Že máš nový předmět, to ti ukáže taková velká tabulka, která na tebe vyskočí, když ho získáš. A inventář je kufřík pod podobiznami postav v Character info and setup v menu.
Pooky: Nové předměty nyní získáváš za prosté hraní. Zkrátka během hraní sem tam dostaneš nový předmět. TAn máš potom v inventáři a můžeš s ním vybavit určitou postavu, ale zároveň tím přijdeš o obdobnou standardní zbraň (aby to bylo fair-play).
Jak to vůbec funguje s novými předměty? Jako to se ve hře odemikají nové funkce nebo jak? Hrál jsem to asi 5 dnů, víc ani ň a total tomu nerozumím. Není to nějak moc složité?
Dva nápoje má kámoš... a tipuju, že asi nikdo žádnou pokrývku hlavy zatím nemá, co? :)
misadlouhy: Po včerejšku musím říct, že ta dvnová brokovnice je víc než efektní. Škoda, že jsem stál na špatné straně.:)
dnes mi padlo
1x brokovnice pro scouta
2x luk
1x jarate
1x razorback
2x sandwich
2x ambassador
2x dead ringer (hodinky)

Vše co mám dvakrát až to půjde mám k výměně .)

Ale odhaduji že do tý doby to stejně všechn budete mít.

PS chtěl bych tenisák a lektvárek pro scouta, a jestli jsou nějaký vylepšení pro dema a indženýra

Hodinky podle mně supr (Haxo sice psal že nepoužitelný, ale já si ověřil že mají něco do sebe :), luk taky dobrý, jarate nic moc. Dvourann brokovnice pro skauta myslím taky docela dobrá
marwel: marwel tým složený z pyrů nemá především ani trochu šanci, jelikož se jedná o classy bojující pouze na krátké vzdálenosti - ta síla je především v té kombinaci. Jasně, že má pyro výhodu nad spyem, ale stejně tak má třeba sniper výhodu nad heavym, drží-li si tedy odstup, z čehož plyne, že to není nijak definitivní. Heavy je na medikovi/lékárničkách/dispenserech asi stejně závislý jako každá jiná postava; a jak zbytečný? Při payloadu je to klíčová postava (resp. jedna z důležitějších).

"K těm zbraním. Pokud někdo bude používat v areně omračující míček, tak to jedině nasere.", takže kdybys ten míček už měl taky, tak tě to nenasere? Jak jsem už říkal (a i mnozí jiní), ty bonusové zbraně nejsou ani tak "upgrade" na něco mocnějšího, jako spíše jiné "varianty". Zrovna míček je pravda trochu problematický; zvlášť po scout update to byla opravdu hrůza, ale poté mu byla účinnost snížena a teď už s ním tedy nemám vůbec žádný problém.

Troufám si tvrdit, že v teamové hře, ať už jde o CTF či mody TF2 je týmová spolupráce alespoň na základní úrovni velmi důležitá bez ohledu na samotnou hru. Zmiňoval jsem proto, že u TF2 je o mnoho výše než třeba právě v případě QL nebo jinak - je to solidní standard.

"Spamming" - tedy chápu-li to tak, že demoman podminovává některé průchodové cesty atd. - mi tedy vůbec závadný nepřijde, vždyť je to očekávatelná taktika (a byla tuším i v Meet the Demoman videu...). A raping teda no comment - to si to jako mají rozdat na férovku třeba scout s heavym (při stejné úrovni hráčů by počítám měl určitě navrch heavy)?
S tou účelností jsem to myslel tak, že prostě ne všechny se hodí. Když budeš hrát proti týmu podezřívavých pyrů, je ti spy k hovnu jakkoliv dobrý s ním jsi. Heavy stojí za prd bez medika. Jinak ho mužeš použít maximálně jako pomalu se pohybující sentry (vykukovat zpoza rohů). Atd.

K těm zbraním. Pokud někdo bude používat v areně omračující míček, tak to jedině nasere. Naběhně, trefí, umlátí pálkou a ty na to můžeš maximálně koukat. Novinky třeba u Snipera. Luk. Mnohem užitečnější zbraň než sniperka. Kratší vzdálenosti jsou častější, mířidla zbytečné. A zbraň, která umožní sniperovi přežít backstab, tak to je snad vtip. Za sebe prostě říkám, že se mi to nelíbí, proto to dávám do komentáře. Ale co se mi na tom nelíbí víc je jejich odemykání.

Proč srovnáváš Quake s TF? Quake není závislý na týmové spolupráci, je to o jednotlivcích a všichni co to hrajou to taky vědí. Team Fortress je čistě týmová hra a i když se hráč může udělat pro sebe, tak tím to jedině ostatním zkazí.

Spamming je kdž stojíš na místě a střílíš granáty nebo rakety na jedno místo, kde se třeba kumulují hráči nebo tudy často procházejí. Raping je zde méně častý uznávám. Jde o to, že se na jednoho člověka vrhne víc členů nepřátelského týmu. Jelikož jde většinou o strašný chaoz, tak to není znát. V tomto bodě je Quake mnohem horší. A někteří jsou schopni to nazvat team work.:D

Nefér? Napsal jsem to schválně tak, aby se nad tím ostatní zamysleli.
Technická: Když si vytvořim server a připojím na něj 3 účty (já + 2 bratři), budou se mi do kapsy sypat bouchačky? :-)
Art: Zapoměl jsem dodat, že chci Jarate, Razorback, Huntsman a Cloak and Dagger :D
Ronik: Zatim si zabírám Ubersaw a můžu ti nabídnout Sandmana, KGB, Natashu a Flare gun. :D
Montana: Ono je jedno za co hraješ. Luk můžeš dostat i za hraní solyho. No a nedivil bych se, kdyby otevřeli na steamu i nějakou aukci pro itemy z TFka :D
Až bude ten trade systém, tak bych tady měl jeden Ambassador, jednu Force-A-Nature, jednu Ubersaw a jeden Backburner a ještě něco, teď nevím co.
To uz davno mam :)
Nemam nic za Scouta, Spy a Snipera, protoze za tyhle mamlasy to neumim :)
montana: Doufám, že co nejrychleji zprovozní ten systém výměn, pak ti dám 2 sandwiche a 3 jehlovačky pro medika. Někdo mi zatím do té doby prosím najděte luk. :P
Taky si trochu rýpnu. :)

Zbraně - Naštěstí tu neplatí, že by nová zbraň byla lepší jak ta stará. Každá se hodí na něco jiného. V mém případě používám většinu těch starých.

Týmová spolupráce - Tak je snad jasný, že na publicu zas taková kooperace neprobíhá. Zrovna nedávno jsem hrál poprvé v TFku klanově zápas a musim říct, že je to skoro jak jiná hra (i když to skoro každá, když se hraje coop).

Postavy - To chceš říct, že heavy a scout jsou stejní a jsou určení na to samé ? Nejspíš si jen nepronikl do tajů a záhad jednotlivých tříd.

Jinak pokud si hrál mapu typu payload, tak se nedivim, že to vypadá jako bordel. :)
Miluju Valve, dalsi 2 hodiny hrani, u toho v potu a krvy ziskany 3 achievy za Snipera a Spy a nic sem nedostal. Tohle at si vazne strci do prdele.
Ten komentář je opravdu podivný...

"Na výběr je z devítí postav, které jsou sice dobře vyvážené, ale jak účelné se později ukáží být, to si posuďte sami." - to by jako měly býti univerzální nebo co? Ten smysl tříd je právě v tom, že každá se hodí na něco jiného. Nebo cos myslel tou účelností? A jak jinak by měl sniper hrát než camperským způsobem? Pobýhat v davu jako v Q3 s railgunem?

Co se pak týče dodatečných zbraní, u většiny "rozšířených" tříd nemám žádné zbraně (zato u heavyho a pyro všechny, pravda...) a necítím se třeba při hře za snipera nějak zvlášť handicapovaný - ostatně sis mohl všimnou, že získatelné zbraně fungují způsobem "něco za něco", tj. třeba pyrův Backburner nemá alternativní mod pro "odrážení" raket či granátů, heavyho Natasha je zase méně účinná, ale nepřátele zpomaluje atd.; umím si představit, že nejeden hráč hraje úmyslně s tou základní zbraní, i když už má získanou bonusovou. Navíc systém byl v posledním updatu překopán, takže s takovou bude mít za chvilku každý všechno nejméně dvakrát (já už mám 2x natashu a 2x boxerky...).

Achievmenty a jejich dosažení - včera jsem dal po cca 3-4 měsících pyro milestone 3 a to jsem hru rozhodně nehrál nijak často; poslední dobou nanejvýše pár hodin týdně.

A ještě komunita - žádný zázrak se u náhodně poskládaného týmu asi čekat nedá, ale právě vzhledem k té tvé kritizované "účelovosti" class tu rozhodně určitá spolupráce je; když porovnám s matchi v QL, kde mám tu čest hrát často s takovými vypatlanci, je týmová hra v TF2 ukázkou harmonie.
Mirus: Tak třeba u mě je medic nejoblíbenější postava :-)

Jinak mě také nejčastěji najdete na Tweetym nebo na CzetaX, popřípadě někdy jen pro zábavu na multiplayer.co.uk (nebo jak že to je) serverech se zvětšeným limitem hráčů.
Já když sem to poprvé zapnul,nestačil sem se divit.Kde že to vlastně jsem?co že mám dělat?aha vyber si postavu(je jedno jakou)vraž ji zbraň a sejmi kohokoli na potkání..je jedno jestli máš Pyra,Spye..atd..každý umí něco..jediný kdo tak asi trochu bude potřeba je medic..imho toho si moc lidí nebere...
Grafika 10/10
Hratelnost ? dám tomu ještě šanci.Nikdy sem to nehrál.Tyto updaty sou mě u dvou půlek :)pokud se vžiju a budu to pravidelně hrát,pak řeknu proč a proč a proč je to jinak či onak.Výběr serverů je dobrý.Hra mě akorát jednou spadla :D to je asi neopravitelná záležitost source enginu.