Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já jsem nejprve hodně neměl rád dvojku, ale nakonec mi sedla. Hrávali jsme to jako MP, byla tam docela sranda udržovat štíty. (Jsem si jistý že přesně tohle jsem tu už někde psal.. :D ). Prostě těžili jste energii, budovy byly pod proudem, pak na vás někdo vystřelil a sežral vám většinu energie ale než znovu vystřelil tak se štít zase nabil. Nebo něco takového tam bylo. Střídavě jsme přeluskávali on/off na štítu. :D
Ebb: Mě to velmi nesedlo. Těžko říci proč. Mohlo to být celkovou sterilností prostředí, otravujícím příběhem (vážně by bylo lepší, kdyby tam žádný nebyl), plození naprosto nudných jednotek - trvalo dlouho a velmi rychle a snadno jsi o ně přišel... Příliš se mi zdálo že to staví na krásné, nudné grafice a jménu tvůrce.

AI War staví na podobných principech, neobtěžuje žádným příběhem, žádné úrovně a mise a k tomu vše co měl SC zajímavé vylepšil, předělal nebo upravil.


Nadruhou stranu, může to být opravdu JEN můj názor, když teď těžce ujíždím na Faces/Man of war, Company of heroes a Dawn of War a Age of empires/mythology jsem nikdy neholdoval, protože mě nebavili.
Bodkin: je toto fakt až také otrasné, práve zvažujem nejaké sci-fi RTS, alebo simulátor.
Fujtajxl. To je ale děsivě nenápaditá nuda.

Alespoň vím, kde se inspirovali AI War: Fleet Command a je mi jasné, že to udělali 100 krát lépe.

Dát za to víc než 80 Kč, asi bych byl naštvaný.
Když je kamera dostatečně blízko zemskýmu povrchu, stačí držet mezerník a jen pohybovat myší.
No těch možností tam moc nebude, žádnou vědu bych v tom nehledal. Rotaci jsem používal málo, zato zoom se používá de facto neustále
Já si říkal, že by to byla pěkná blbost, kdyby to nešlo...jenže klasický pohyby myší nepomáhají...no, jde se zkoušet dál...
Jasně že jde. Hra je plně 3D. Dlouho jsem to nehrál, ale myslím, že musíš stisknout nějakou klávesu + pohyb myší. Nebo držet jedno z tlačítek na myši a posouvat
Dotaz: nevíte, jestli se dá v SC otáčet kamera? Zatím jsem zkusil všechny tradiční způsoby a nic....
Karasman: Rozhodně jednička stojí za to. Datadisk už není tak dobrý, jelikož je dělaný asi na rychlo, ale všechny principy zůstaly zachovány. No a ta dvojka zatím vypadá jako brutálně zjednodušená jednička, hůř vypadající, méně náročná na HW a hlavně na hráče.:-(( Toto si napřed stáhnu než koupím.. U jedničky jsem to udělal stejně a pak si to valil koupit, páč to za to stojí.. Hlavní je ta gygantičnost bojů a zoom až na oběžnou dráhu.. Pokud máš 2 monitory, tak máš vystaráno úplně.:-))
Na jedničku jsem v době vydání neměl stroj. Stojí ta hra za to? fak to tu celkem vychválil, ale jinak nevím, že by se o tý hře nějak moc mluvilo...
Podle videí to vypadá, že Supreme Commander si už nezaslouží to slovo Supreme. Všechno to více připomíná klasické strategie říznuté Demigodem. A to je škoda. Nový koncept ale asi více sedne "modernímu hráči". Pokud ano, dvojka mne rozhodně mine, obyčejných strategií už mám za sebou desítky :D
Demo jsem stáhl a hraju, ale zdá se mi, že graficky teda neskutečně ubrali. sice se to hýbe mnohem lépe, ale jinak to vypadá docela krabicově a umělohmotně. Třeba je to jen demem a finální bude jiná, ale to bych asi neřek...