Super Sanctum TD je strategická hříčka, ve které bráníte energetické jádro vaší základny před hordou monster v klasickém tower defense stylu (stavíte bludiště z bloků a na ty pak usazujete defenzivní věže). Od prvního Sanctum se TD liší izometrickou pixel-artovou grafikou (jedna mapa zabírá přesně jednu obrazovku) a tím, že do dění zasahujete pouze z velitelského postu podpůrnými prostředky (miny, letecký úder, vrácení času a podobně). Postupem hrou profil hráče leveluje a odemyká tak nové možnosti a vylepšení. Čeká vás celkem 14 map, 2 obtížnosti a survival mód.
Super Sanctum TD vyšel pár dní před regulérním pokračováním Sanctum 2.
Graficky povedené, změna pohledu ničemu neuškodila a staří známí (nepřátelé, věže a občas i celé mapy) vypadají k světu. K atmosféře mi výborně sedí jednoduchá retro melodie (zvuky naopak rychle dostaly útrum). Jako oddechovka to není až tak zlé, obtížnost ani těžká - ani prstvnosová, a u odemykání perků/schopností člověk vydrží až do konce, aspoň já vydržel. Při srovnání s konkurenčními TD si však dokážu představit lepší vybalancovanost, méně otravných bugů a hud co nebude překážet.