@
vodkasesemtexem (10.06.2015 01:04): s tim FBW to máš samozřejmě pravdu ale letadlo se stále řízeno po drátě, jen se vypne omezovač řízení a ano kvůli umělé nestabilitě to stále řídí počítač. V dobách F-4 Phantom / MiG-21 pilot ovládal letadlo pomocí kniplu a pohyb se mechanicky přenášel pomocí táhel na ovládací prvky. Samozřejmě, že tam byla hydraulika ale pilot tou pákou musel kroutit.
Já osobně teď hraji především Strike Fighters Vietnam, což je můj nejoblíbenější díl. Prostě baví mě jako pilota US NAVY sestřelovat nepřátelské MiGy.
F-4 Phantom: pokud myslíš to vzepětí konců křídel bylo to kvůli aerodynamice (problémy se stabilitou a rychlostí). Jinak křídla u námořních F-4 byla skládací aby se vešly do hangárů/výtahů na letadlové lodi.
Ty rakety v SF jsou skutečně výzva, já osobně to hraji vše na hard, takže všechny cíle musím najít, což není vůbec jednoduché, nepoužívám totiž defaultní grafiku ale pár výborných modu pro SF2: Vietnam, které radikálně vylepšují terén a země tak připomíná skutečný Vietnam. Také Migy mají maskování (ne všechny) a tak najít vizuálně maskovanou MiG-17 na pozadí země je masakr. Všiml jsem si že máš v profilu, že hraješ SF2:Vietnam, doporučuji Ti stáhnout si následují mody:
a)
http://combatace.com/files/file/10189-sf ... ack-v20-gold-part-1/
b)
http://combatace.com/files/download/14303-true-vpaf-part1-base-files/
Více ve francouzštině zde:
http://www.checksix-forums.com/viewtopic.php?t=166611
Až si vylepšíš mody grafiku stane se z SF úplně nová hra. Ostatně podívej se na screenshoty z
http://www.checksix-forums.com.
PS: také jsem zaregistroval, že létáš SF1, doporučoval bych ti přechod na SF2, protože ta byla mnohem déle patchována a vylepšována.
Co se týče těch raket, na hard je to masakr. Ze začátku než jsem se naučil kdy je vypouštět abych měl vůbec šanci na zásah jsem vesměs minul cíl nebo cíl raketu vymanévroval. AIM-7 Sparrow navíc musíš po celou dobu navádět manuálně to není jak AMMRAM - odpal a zapomeň (v určité fázi). Snažím se to hrát maximálně věrně historicky takže na F-4D si běžně podvěšuji AIM-4 Falcon místo Sidewinderu, tahle raketa byla známá tím, že její citlivá vyhledávací hlavice trpěla ve Vietnamu a raketa obvykle nezasáhla cíl. Původně se používala na F-102/F-106 (NORAD), které je měly bezpečně zapuštěné v pumovnici a tam netrpěly vlhkostí a povětrnostním vlivům obecně.
Dalším obrovským a reálným problémem pilotů bylo identifikace cíle. Na hard když vypálíš AIM-7 Sparrow nikdy nevíš na koho to letí. Dá se to samozřejmě odhadnout podle vektoru který Ti Red Crown sdělí, tzn., kde je nepřítel ale pokud jsou tam tvoje letadla je to problém. V reálu musím vždy nejprve cíl identifikovat vizuálně, tzn. 1-1,5km max. a až pak mohu střílet Sparrow nebo to risknu a mrknu se na mapu kde alespoň vidím kde jsou enemy a naší a jaký mám směr. Bez toho hrozí, že sundáš vlastního.