Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pokud by jste rádi zkusili Strike Fighter 2 série, měli by jste vědět, že jako vánoční dárek byl uvolněn (původně jen pro ty co přispívají na provoz combatace.com) Operation Desert Storm: 30th Anniversary Edition. https://combatace.com/files/file/17521-o ... anniversary-edition/

Stažení tohoto špičkového modu (ISO velikosti 3,2GB) je nyní zdarma, ale pro jeho běh musíte vlastnit:
Strike Fighters 2
Strike Fighters 2: Israel
Strike Fighters 2: North Atlantic

Připomínám, že za 99$ se dá koupit úplně kompletní série SF2, včetně všech DLCs. https://store.thirdwire.com/project_sf2_complete.htm a po jejím zakoupení dostanete vyvíjený Strike Fighters 2 Win10 viz https://fundrazr.com/31YZNe?ref=ab_3KbL5ytrEEQ3KbL5ytrEEQ

Dalším vynikajícím módem do základního SF2 je SF2 Falklands Mod (Redux) 3.01 odkaz
Překvapuje mě jak málo virtuálních pilotů létá (létalo) Strike Fighters 2 sérii. Zrovna dnes jsem si ji kompletní nainstaloval na notebook, kde i má i5-4210U s GeForce 840M 2GB to v pohodě v 1920*1080 utáhne na unlimited detailes v 45-60 Fps i v náročných scénách! Grafika nevypadá vůbec zle, a to ani když to porovnávám se současným DCS World!

V komentáři jsem nepsal, že důvod proč mi nepřijde dynamická kampaň tak dobrá jako u konkurence je fakt, že ve sluchátkách není tak živo jako v F-22 Total Air War ale není to tak úplně pravda, v misích kde je hodně letadel je živo až dost, a hlavně je radost sledovat pozemní válku, která na rozdíl od TAW je plně dynamická (stejně jako v Falcon 4.0), takže útok námořního A-4 Skyhawk s pověšenými neřízenými raketami za soumraku je pastva pro oči a romantiky, zapadající slunce do toho tankové a kulometné střely z jedné na druhou stranu (na zemi se vede regulérní tankový boj), tanky osvětlené výšlehy z vlastní hlavně nebo při zásahu, víření prachu za pohybujícími tanky a dalšími vozidly, to vše má neopakovatelné kouzlo.
A pak něco na zemi trefit s tehdejšími jednoduchými zaměřovači bez modu CCIP nebo CCRP, bodu každou sekundu vyhodnocovaného počítačem je masakr. Budu muset hodně potrénovat. Je velmi obtížné něco trefit.

Oblačnost, vizuální efekty jako např. slunce, moře, odlesky, výbuchy to vše je výrazně lepší než v Wings Over Europe/Vietnam/Israel, zkrátka DX10 grafika dělá své, zpracování techniky je opravdu na úrovni a stydět by se nemusel ani regulérní tankový simulátor.
IAF ani USAF není nikde s sehnání. SF mi hodně připomíná MIG Alley, kterej se mi později už moc nepodařilo spustit, ale pod W7 to jde (nastavíš kompabilitu).

zrovna píšu, jak letecké simulatory mají tu nevýhodu, že neobsahují žádný silný příběh, jde spíš o stroje samotné na pozadí válečného konfliktu a bez dynamické kampaně je kampan skoro zbytečná, a ono ji to samozřejmě obsahuje! takže se do nějaký vážně pustím..
@vodkasesemtexem (11.06.2015 23:48): SF 2 Izrael to je hodně lákavé téma, s SF2 Europe jsou asi nejlepší z celé série SF2. Já osobně mám rád Vietnam, proto létám Vietnam, samozřejmě s těmi módy - bez nich je to jiná hra. :)

PS: do Janes IAF existuje fix UI, který ti to umožní hrát na W7/W8.
@vodkasesemtexem (21.06.2015 18:30): SF1 opatchovaná verze je v základu totéž co SF2. Pro SF2 bylo vydáno více patchů, které mimo jiné zlepšili grafiku.

PS: jasně, :) já mám HOTAS na Falcon 4.32 BMS a DCS World. Jinak nejčastěji létám s letitým ale stále nepřekonaným MS SideWinder Precision 2 USB (bez FF).
tak odvirováno, pustil jsem na to awacs, a ten si s tím už poradil. Strike Fighters 2008 jsou to samý co SF 2002, žádný výrazný rozdíl jsem zatím nezaznamenal, když nepočítám tu fiktivní kampan a smyšlený příběh. pořád nedokážu rozeznat kvality ruzných letových modelu, ale když mám k něčemu od začátku takový chladný vztah, tak potom do toho čučím dlouho do noci!

PS: pjekná, ale mám lepší!
já sem hlavně ted stáhnul vira, takže to musím nějak pořešit, ale v čínskejch znacích se zatím moc nevyznám. Vietnam jsem zvolil proto, že mi přijde nejvíc aktuální ke stíhačkám, ale i Izrael přichází hodně v uvahu a Jomkipurská válka! přemejšlel jsem nad tím větroněm, co jsi avizoval, a do toho bych nevlez, i kdybych musel. chápu, že spustu lidí přitahuje třeba adrenalin a je to relativně bezpečný, ale já bych jen zvýšil pravděpodobnost pádu! tenhle přehled tady vopravdu chyběl. ozvu se, wolkmane! ještě napiš, co používáš za páku, já koupil toho jednoduchýho Trustmastera (s pěti čudlíkama a plynem) kvuli Gunshipu, protože to se jinak ovládat nedá a nelituju, je to s tím paráda, navíc to má tu opěrku, kam si ruku opřeš a nepotřebuje ani přidělat ke stolu. prostě dobrej kauf.
@vodkasesemtexem (10.06.2015 01:04): s tim FBW to máš samozřejmě pravdu ale letadlo se stále řízeno po drátě, jen se vypne omezovač řízení a ano kvůli umělé nestabilitě to stále řídí počítač. V dobách F-4 Phantom / MiG-21 pilot ovládal letadlo pomocí kniplu a pohyb se mechanicky přenášel pomocí táhel na ovládací prvky. Samozřejmě, že tam byla hydraulika ale pilot tou pákou musel kroutit.
Já osobně teď hraji především Strike Fighters Vietnam, což je můj nejoblíbenější díl. Prostě baví mě jako pilota US NAVY sestřelovat nepřátelské MiGy.
F-4 Phantom: pokud myslíš to vzepětí konců křídel bylo to kvůli aerodynamice (problémy se stabilitou a rychlostí). Jinak křídla u námořních F-4 byla skládací aby se vešly do hangárů/výtahů na letadlové lodi.
Ty rakety v SF jsou skutečně výzva, já osobně to hraji vše na hard, takže všechny cíle musím najít, což není vůbec jednoduché, nepoužívám totiž defaultní grafiku ale pár výborných modu pro SF2: Vietnam, které radikálně vylepšují terén a země tak připomíná skutečný Vietnam. Také Migy mají maskování (ne všechny) a tak najít vizuálně maskovanou MiG-17 na pozadí země je masakr. Všiml jsem si že máš v profilu, že hraješ SF2:Vietnam, doporučuji Ti stáhnout si následují mody:
a) http://combatace.com/files/file/10189-sf ... ack-v20-gold-part-1/
b) http://combatace.com/files/download/14303-true-vpaf-part1-base-files/
Více ve francouzštině zde: http://www.checksix-forums.com/viewtopic.php?t=166611
Až si vylepšíš mody grafiku stane se z SF úplně nová hra. Ostatně podívej se na screenshoty z http://www.checksix-forums.com.

PS: také jsem zaregistroval, že létáš SF1, doporučoval bych ti přechod na SF2, protože ta byla mnohem déle patchována a vylepšována.

Co se týče těch raket, na hard je to masakr. Ze začátku než jsem se naučil kdy je vypouštět abych měl vůbec šanci na zásah jsem vesměs minul cíl nebo cíl raketu vymanévroval. AIM-7 Sparrow navíc musíš po celou dobu navádět manuálně to není jak AMMRAM - odpal a zapomeň (v určité fázi). Snažím se to hrát maximálně věrně historicky takže na F-4D si běžně podvěšuji AIM-4 Falcon místo Sidewinderu, tahle raketa byla známá tím, že její citlivá vyhledávací hlavice trpěla ve Vietnamu a raketa obvykle nezasáhla cíl. Původně se používala na F-102/F-106 (NORAD), které je měly bezpečně zapuštěné v pumovnici a tam netrpěly vlhkostí a povětrnostním vlivům obecně.

Dalším obrovským a reálným problémem pilotů bylo identifikace cíle. Na hard když vypálíš AIM-7 Sparrow nikdy nevíš na koho to letí. Dá se to samozřejmě odhadnout podle vektoru který Ti Red Crown sdělí, tzn., kde je nepřítel ale pokud jsou tam tvoje letadla je to problém. V reálu musím vždy nejprve cíl identifikovat vizuálně, tzn. 1-1,5km max. a až pak mohu střílet Sparrow nebo to risknu a mrknu se na mapu kde alespoň vidím kde jsou enemy a naší a jaký mám směr. Bez toho hrozí, že sundáš vlastního.
tve to je dlouhý, to si na to snad budu muset udělat víc času.. ale nakonec jsem to přečetl na jeden zátah a souhlasím uplně se vším! jen doplním, že to FBW jde vypnout a dosahovat tak maxima z výkonu a draku letadla, které jsou neska (vod tý F16ky asi) stavěny aerodynamicky nestabilní (kvuli právě dogfightum) a lítat s nima bez elektroniky by normálně nešlo, nebo by to byl alespon vopruz. F18 se prej dostane až za 12G, když to vypne. To, že tam neměli žádný posilovače, to jsem nevěděl, ale hádal bych, že ne, stejně jako nemaj klamný cíle.. tahle era lítání byla v mnoha ohledech výjimečná a zajímavá, viz Tvuj článek, a je dobře, že ji tak věrně zpracovali - předpokládám, že na to srovnávání dojde, kdy budu skutečně vědět, že na Mig v horizontální zatáčce s Miráží nemám atp.. nevíte náhodou, proč měl Fantom ty zkosený křídla, šlo už o radar?
Skyhawk jsem hned poznal, mám doma model a konečně vím, jak se to jmenuje (Topgun je stejně nejlepší film s Cruisem)! Kromě radaru v plenkách ještě hodně pomáhaj vostatní wolkmeni, kteří tě prakticky varují místo něj. A ty rakety se mi líběj nejvíc, že je musím mít přesně v hledáčku, je to změna, vlastně jak píšeš - souboj na zuby, kde se snažíš využít každé výhody, ale nic moc není jistý. Grafika je na rok 2009 u země horší, nejdřív mi to naladilo 1600x, plnej detail, a musel jsem jít dolu na 1024, což vypadalo zase strašně (jako já budu zejtra ráno), ale pak se to nějak srovnalo a uplně plynulý, nwm, možná je rozdíl s datadisky. Jo a s tou ženskou já vobyčejně praštím na postel nehledě na to, že třeba nemá chut, možná proto tak často končím čumákem v zemi - vobčas to nevyberu, podle toho, kolik tam mám a nehlídám si rychlost. Trefovat ty rákosníky je fakt radost.
ale pořád mě to láká zkoušet něco sestřelit (jako pár zářezu už mám, ale bylo to peklo), možná mám trochu obavu z toho vohromnýho světa SF, kterej je tady rozpracovanej do několika kampaní a držím se stranou. rozhodně nejde vo žádnou arkádu, se kterou bych seknul za jeden večer. zatím 70% a dám tomu ještě šanci!
no mně ardenalinový moc zatím nepřišly, mám problém se vubec trefit raketou, na kanon je to skoro nemožný, protože všechno se od WW2 zrychlilo, jste rádi když se udržíte ve vzduchu! řekl bych spíš taková trojrozměrná encyklopedie, kde se ve stroji mužete i proletět, než simulátor.