Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

Eutechnyx Limited
Eutechnyx Limited •  Streamline Studios
Eutechnyx Limited •  Streamline Studios
Eutechnyx Limited •  Streamline Studios
Eutechnyx Limited •  Streamline Studios
Eutechnyx Limited •  Streamline Studios •  Side City Studios
Eutechnyx Limited •  Streamline Studios •  Side City Studios
Eutechnyx Limited •  Streamline Studios •  Side City Studios
PC
24.09.2004
PC
24.09.2004
PC
24.09.2004
PC
24.09.2004
PC
24.09.2004
PS2XboxNGC
31.08.2004
PC
24.09.2004
PS2XboxNGC
31.08.2004
PC
24.09.2004
PS2XboxNGC
31.08.2004
PC
24.09.2004
X360
kompatibilní
Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate Street Racing Syndicate
Žánr
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano

SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
Oficiální stránky hry (http://srs.namco.com/)
Oficiální stránky hry (http://srs.namco.com/)
Oficiální stránky hry (http://srs.namco.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.gfi.su/publishing#SRS)
Oficiální stránky hry (http://www.gfi.su/publishing#SRS)