SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.
SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.