Měnou budoucnosti se stane kovový odpad, použitelný v recyklačních stanicích k přímému placení za produkty a služby. Výprava šrotařské lodi Ikarus na slibnou planetu ve vzdáleném koutu galaxie v posádce vzbuzuje vidinu měsíců života ve sladké zahálce. Namísto produktivní mise plné cenných nálezů však nastane teror jak z cormanovského sci-fi béčka. Hledači totiž na palubu Ikaru zavlečou vysoce nakažlivý mutagen, který je promění v dravé bestie. Máte štěstí, v době propuknutí nákazy jste venku marně pátrali po něčem k sešrotování. Teleport zpět započne po každém rozehrání trochu jinou frenetickou řežbu v procedurálně generovaných úrovních retrofuturistického vesmírného plavidla.
Kickstarterový projekt sází na nostalgii po střílečkách z 2. poloviny 90. let od studií, jako id Software či Raven Software. Takové hry se vesměs vyznačovaly svižností pohybu, hordami nepřátel a groteskní krvavostí. Nejinak je tomu i u Strafe, kde by se o rogue-like znovuhratelnost měla postarat také třicítka různých zbraní, na dvacet druhů nepřátel a šestnáct levelů bez loadingů v rámci čtyř zón s tím, že každá vaše smrt "vyresetuje" i prostředí. Vše pohání Unity engine, na němž hra dobře imituje vzhled, připomínající grafiku zejména první dvou dílů Quake série. Titul podporuje VR rozhraní s headsetem od Occulus Rift a krev cáká podle gravitace na vlastní technologii ÜBER-GORE.
Kickstarterový projekt sází na nostalgii po střílečkách z 2. poloviny 90. let od studií, jako id Software či Raven Software. Takové hry se vesměs vyznačovaly svižností pohybu, hordami nepřátel a groteskní krvavostí. Nejinak je tomu i u Strafe, kde by se o rogue-like znovuhratelnost měla postarat také třicítka různých zbraní, na dvacet druhů nepřátel a šestnáct levelů bez loadingů v rámci čtyř zón s tím, že každá vaše smrt "vyresetuje" i prostředí. Vše pohání Unity engine, na němž hra dobře imituje vzhled, připomínající grafiku zejména první dvou dílů Quake série. Titul podporuje VR rozhraní s headsetem od Occulus Rift a krev cáká podle gravitace na vlastní technologii ÜBER-GORE.
Měnou budoucnosti se stane kovový odpad, použitelný v recyklačních stanicích k přímému placení za produkty a služby. Výprava šrotařské lodi Ikarus na slibnou planetu ve vzdáleném koutu galaxie v posádce vzbuzuje vidinu měsíců života ve sladké zahálce. Namísto produktivní mise plné cenných nálezů však nastane teror jak z cormanovského sci-fi béčka. Hledači totiž na palubu Ikaru zavlečou vysoce nakažlivý mutagen, který je promění v dravé bestie. Máte štěstí, v době propuknutí nákazy jste venku marně pátrali po něčem k sešrotování. Teleport zpět započne po každém rozehrání trochu jinou frenetickou řežbu v procedurálně generovaných úrovních retrofuturistického vesmírného plavidla.
Kickstarterový projekt sází na nostalgii po střílečkách z 2. poloviny 90. let od studií, jako id Software či Raven Software. Takové hry se vesměs vyznačovaly svižností pohybu, hordami nepřátel a groteskní krvavostí. Nejinak je tomu i u Strafe, kde by se o rogue-like znovuhratelnost měla postarat také třicítka různých zbraní, na dvacet druhů nepřátel a šestnáct levelů bez loadingů v rámci čtyř zón s tím, že každá vaše smrt "vyresetuje" i prostředí. Vše pohání Unity engine, na němž hra dobře imituje vzhled, připomínající grafiku zejména první dvou dílů Quake série. Titul podporuje VR rozhraní s headsetem od Occulus Rift a krev cáká podle gravitace na vlastní technologii ÜBER-GORE.
Kickstarterový projekt sází na nostalgii po střílečkách z 2. poloviny 90. let od studií, jako id Software či Raven Software. Takové hry se vesměs vyznačovaly svižností pohybu, hordami nepřátel a groteskní krvavostí. Nejinak je tomu i u Strafe, kde by se o rogue-like znovuhratelnost měla postarat také třicítka různých zbraní, na dvacet druhů nepřátel a šestnáct levelů bez loadingů v rámci čtyř zón s tím, že každá vaše smrt "vyresetuje" i prostředí. Vše pohání Unity engine, na němž hra dobře imituje vzhled, připomínající grafiku zejména první dvou dílů Quake série. Titul podporuje VR rozhraní s headsetem od Occulus Rift a krev cáká podle gravitace na vlastní technologii ÜBER-GORE.
Měnou budoucnosti se stane kovový odpad, použitelný v recyklačních stanicích k přímému placení za produkty a služby. Výprava šrotařské lodi Ikarus na slibnou planetu ve vzdáleném koutu galaxie v posádce vzbuzuje vidinu měsíců života ve sladké zahálce. Namísto produktivní mise plné cenných nálezů však nastane teror jak z cormanovského sci-fi béčka. Hledači totiž na palubu Ikaru zavlečou vysoce nakažlivý mutagen, který je promění v dravé bestie. Máte štěstí, v době propuknutí nákazy jste venku marně pátrali po něčem k sešrotování. Teleport zpět započne po každém rozehrání trochu jinou frenetickou řežbu v procedurálně generovaných úrovních retrofuturistického vesmírného plavidla.
Kickstarterový projekt sází na nostalgii po střílečkách z 2. poloviny 90. let od studií, jako id Software či Raven Software. Takové hry se vesměs vyznačovaly svižností pohybu, hordami nepřátel a groteskní krvavostí. Nejinak je tomu i u Strafe, kde by se o rogue-like znovuhratelnost měla postarat také třicítka různých zbraní, na dvacet druhů nepřátel a šestnáct levelů bez loadingů v rámci čtyř zón s tím, že každá vaše smrt "vyresetuje" i prostředí. Vše pohání Unity engine, na němž hra dobře imituje vzhled, připomínající grafiku zejména první dvou dílů Quake série. Titul podporuje VR rozhraní s headsetem od Occulus Rift a krev cáká podle gravitace na vlastní technologii ÜBER-GORE.
Kickstarterový projekt sází na nostalgii po střílečkách z 2. poloviny 90. let od studií, jako id Software či Raven Software. Takové hry se vesměs vyznačovaly svižností pohybu, hordami nepřátel a groteskní krvavostí. Nejinak je tomu i u Strafe, kde by se o rogue-like znovuhratelnost měla postarat také třicítka různých zbraní, na dvacet druhů nepřátel a šestnáct levelů bez loadingů v rámci čtyř zón s tím, že každá vaše smrt "vyresetuje" i prostředí. Vše pohání Unity engine, na němž hra dobře imituje vzhled, připomínající grafiku zejména první dvou dílů Quake série. Titul podporuje VR rozhraní s headsetem od Occulus Rift a krev cáká podle gravitace na vlastní technologii ÜBER-GORE.