Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Sorcerer Sorcerer Sorcerer Sorcerer Sorcerer
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
PC
1984
PC
1984
PC
1984
PCAt8bitC64Apple II
1984
AtST
1985
AmigaAmstCPC
1986
PCAt8bitC64Apple II
1984
TRS80
březen 1984
AtST
1985
AmigaAmstCPCAmstPCW
1986
Sorcerer Sorcerer Sorcerer Sorcerer Sorcerer
Žánr
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Sorcerer navazuje na předcházející titul Enchanter, ale vývoj byl svěřen Stevu Meretzkému, autorovi sci-fi Planetfall. Po porážce černokněžníka Krilla se na scéně objevil nový nepřítel, necromancer Jeaarr. Ten je pravděpodobně zapleten do náhlého zmizení vašeho učitele a mocného mága Belboze, díky čemuž je magické království znovu v ohrožení.

V příběhu se vracíme do Velké podzemní říše, představené v trilogii Zork, kde se kromě prastarého hradu a zábavního parku nachází i samotný necromancer. S příchodem Meretzkého byla série oživena množstvím humorných momentů a nese se proto v lehčím tónu. Obsahuje například velké množství falešných stop a mnoho způsobů jak zemřít náhodnou smrtí. Tyto zdánlivě nepříjemné prvky jsou však dobře zakomponovány do herního designu, který díky tomu naopak oživují. Hra obsahuje několik originálních hádanek, z nichž skleněné bludiště patří k nejznámějším.
Sorcerer navazuje na předcházející titul Enchanter, ale vývoj byl svěřen Stevu Meretzkému, autorovi sci-fi Planetfall. Po porážce černokněžníka Krilla se na scéně objevil nový nepřítel, necromancer Jeaarr. Ten je pravděpodobně zapleten do náhlého zmizení vašeho učitele a mocného mága Belboze, kvůli čemuž je magické království znovu v ohrožení.

V příběhu se vracíme do Velké podzemní říše, představené v trilogii Zork, kde se kromě prastarého hradu a zábavního parku nachází i samotný necromancer. S příchodem Meretzkého byla série oživena množstvím humorných momentů a nese se proto v lehčím tónu. Obsahuje například velké množství falešných stop a mnoho způsobů jak zemřít náhodnou smrtí. Tyto zdánlivě nepříjemné prvky jsou však dobře zakomponovány do herního designu, který díky tomu naopak oživují. Hra obsahuje několik originálních hádanek, z nichž skleněné bludiště patří k nejznámějším.
Sorcerer navazuje na předcházející titul Enchanter, ale vývoj byl svěřen Stevu Meretzkému, autorovi sci-fi adventury Planetfall. Po porážce černokněžníka Krilla se na scéně objevil nový nepřítel, necromancer Jeaarr. Ten je pravděpodobně zapleten do náhlého zmizení vašeho učitele a mocného mága Belboze, kvůli čemuž je magické království znovu v ohrožení.

V příběhu se vracíme do Velké podzemní říše, představené v trilogii Zork, kde se kromě prastarého hradu a zábavního parku nachází i samotný necromancer. S příchodem Meretzkého byla série oživena množstvím humorných momentů a nese se proto v lehčím tónu. Obsahuje například velké množství falešných stop a mnoho způsobů, jak zemřít náhodnou smrtí. Tyto zdánlivě nepříjemné prvky jsou však dobře zakomponovány do herního designu, který díky tomu naopak oživují. Hra obsahuje několik originálních hádanek, z nichž skleněné bludiště patří k nejznámějším.
Sorcerer navazuje na předcházející titul Enchanter, ale vývoj byl svěřen Stevu Meretzkému, autorovi sci-fi adventury Planetfall. Po porážce černokněžníka Krilla se na scéně objevil nový nepřítel, necromancer Jeaarr. Ten je pravděpodobně zapleten do náhlého zmizení vašeho učitele a mocného mága Belboze, kvůli čemuž je magické království znovu v ohrožení.

V příběhu se vracíme do Velké podzemní říše, představené v trilogii Zork, kde se kromě prastarého hradu a zábavního parku nachází i samotný necromancer. S příchodem Meretzkého byla série oživena množstvím humorných momentů a nese se proto v lehčím tónu. Obsahuje například velké množství falešných stop a mnoho způsobů, jak zemřít náhodnou smrtí. Tyto zdánlivě nepříjemné prvky jsou však dobře zakomponovány do herního designu, který díky tomu naopak oživují. Hra obsahuje několik originálních hádanek, z nichž skleněné bludiště patří k nejznámějším.
Sorcerer navazuje na předcházející titul Enchanter, ale vývoj byl svěřen Stevu Meretzkému, autorovi sci-fi adventury Planetfall. Po porážce černokněžníka Krilla se na scéně objevil nový nepřítel, necromancer Jeaarr. Ten je pravděpodobně zapleten do náhlého zmizení vašeho učitele a mocného mága Belboze, kvůli čemuž je magické království znovu v ohrožení.

V příběhu se vracíme do Velké podzemní říše, představené v trilogii Zork, kde se kromě prastarého hradu a zábavního parku nachází i samotný necromancer. S příchodem Meretzkého byla série oživena množstvím humorných momentů a nese se proto v lehčím tónu. Obsahuje například velké množství falešných stop a mnoho způsobů, jak zemřít náhodnou smrtí. Tyto zdánlivě nepříjemné prvky jsou však dobře zakomponovány do herního designu, který díky tomu naopak oživují. Hra obsahuje několik originálních hádanek, z nichž skleněné bludiště patří k nejznámějším.