Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (11.06.2022 21:21): No, jak se to vezme, já v ní strávil času dost, ale jak říkám, je to tím, že jsem jí hrál opakovaně, abych splnil všechny ty sekundární úkoly a výzvy. Obecně mě ty mise na velkou vzdálenost bavily o dost víc. Doufám, že třetí díl se bude ubírat hlavně tímto směrem.

Což se vracím k tomu, kde jsou vlastně informace o chystaném třetím dílu..
@veselykralicek (11.06.2022 21:01): mise s Tajem je právě zamčená a odemkne se až po poslední misi, spolu s Řezníkem. také až po ní naskočí titulky, ale pořád je to rychlovka, co ani nestojí za řeč. už v tréninkové misi jsem strávil více času :-)
@Garret (11.06.2022 16:59): To záleží, mně toho obsahu tam přišlo hodně (plnil jsem i všechny sekundární úkoly, kolektibly, atd.). Ale pátá mise s Tajem je, tuším, k dispozici hned na začátku, i když se samozřejmě odemykají postupně po splnění vždy té předchozí.

Ale máš pravdu, v případě jeho nezachránění by to nedávalo smysl. Takhle jsem se nad tím nikdy nezamýšlel..
Spíš si říkám, jestli mi má SGW C1 po odehrátí SGW C2 vůbec co nabídnout.

Přece jenom zasazení Sibiře mě moc nebere, poušť mi fakt sedla. Navíc když hra zřejmě neobsahuje kontrakt na dlouhou vzdálenost..

Zase je pravda, že jak jsem koukal na Steamu, že to není takový DLC peklo jako dvojka, když to chce mít člověk opravdu kompletní.
@Chuck (05.01.2022 18:40): Jo tohle.:-)

No, já koupil tu Collector's edici v té dřevěné krabičce. Tak ta hra obsahuje tutoriál, 5 kontraktů a pak ten jeden DLC, chrámový komplex. To je právě zase klasický kontrakt a moc se mi do něj nechce.:-D
Mě naopak překvapilo, že hlavní záporačka Bibi nebyla úplně na konci poslední mise, jak to v těchhle hrách bývá zvykem, ale už snad v té prostřední misi.

Třeba Sniper Elite měl záporáka vždycky úplně na konci a tím ta hra povětšinou i končila. Tam mě dost bavily i ty DLC Hitler mise.:-D
Nejde tam teda úplně jen o toho Hitlera, ale přijde mi, že maj tyhle mise vždycky nejlíp vymyšlený.:-)
@Chuck (05.01.2022 17:33): Myslíš poslední klasickou misi nebo jsi měl něco i v tom DLC?

To zatím projeté nemám.:-)

Ve Sniper Elite sejvuju dost jenom stealth postup, při snižování jenom když vyvolán poplach.

Ale zase pomocí save / load šlo docela rychle vylepšit všechny zbraně.:-D Hlavně ve Sniper Elite je u mě ten load otázkou snad vteřiny, takže pohoda.:-)
@veselykralicek (05.01.2022 11:38): Já teda u Sniper Elite popravdě sejvuji dost často, když mi to ta hra umožňuje a atmosféru mi to teda jako některým jiným fakt nekazí. :-) Jinak hodně často vzpomínám na finální misi v Contracts 2, kdy byla potřeba jedna jediná správná trefa. Ta sedla, panečku! ;-)
@Chuck (04.01.2022 08:41): Ve Sniper Elite 5 ho snad určitě zachovají, i když na to někdo dost nadává, četl jsem právě diskuzi na Steamu, jak mají ty checkpointy atmosféru, že postupuješ víc opatrně, nesejvuješ každej dobrej výstřel a v případě neúspěchu loaduješ. Což upřímně nedělám. A do těch stealth pasáží by to bylo fajn, tam bych to ocenil dost.

Stealth pasáže ve Sniper Elite mi nevadí, protože tam mi přijde, že to je v jednotlivých misích víc vyvážený. Ve SGW C2 je to buď a nebo, takže jsem ty stealthovací mise hrál hlavně proto, aby se mi odemkla další snipovací, kterou jsem si fakt užíval.:-D
@veselykralicek (04.01.2022 06:37): No já doufám, že ten quicksave zachovají aspoň u Sniper Elite 5. ;-) Jinak mě ale bavily všechny kontrakty, jelikož každý měl něco do sebe. Ty klasické jsem si užil kvůli tajnému postupu a likvidaci nepřátel bez sniperky a ty na extrémní vzdálenost byly náročnější a roli snipera maximálně zvýraznily.
@Chuck (komentář): Naprostý souhlas. Checkpoint v momentě vyvolání poplachu, to je nepochopitelný. Bohužel kvůli absenci manuálních sejvů tady člověk musí dost spolíhat právě na ty checkpointy.

Jinak ty klasické kontrakty menuplne nebavily. Třeba hnedka ta druhá mise v tom podzemním komplexu mi přišla strašně ubíjející. Umím si představit, že by případný třetí díl obsahoval jenom kontrakty na extrémní vzdálenost. Podle mě v tom hra vyniká nejvíc.
@Chuck (komentář): No konečně další komentář, to to trvalo :) Neměl jsi náhodou na mysli na začátku předposledního odstavce "Těch minimum negativ"? Protože jinak mi to nedává moc smysl.
@Chuck (20.12.2021 07:00): Díky.;-)

No jo, asi bych se nezlobil, kdyby případný třetí díl udělali jenom takhle. Ještě když si člověk hraje s různými typy munice, aby nevzbudil pozornost.:-)

Ty klasické kontrakty proti tomu zas tak dobrý nebyly a ani mě tolik nebavily.
@veselykralicek (komentář): Moc pěkně shrnuté. ;-) A když ses zmínil o těch kontraktech na velkou vzdálenost, hned jsem si vzpomněl na sabotování ropovodů. Na těch 1,3 km a ještě nenápadně, to jsem si užil náramně. ;-)
Opět se nepoučili a hází tam nucený tréning. Grafika mi přijde hezčí. Upřímně na zbytek si moc nevzpomenu z prvního dílu. Jinak mě to nějak nebaví.

Super, že je tam čeština, jako v prvním díle, ale určitě bych jí viděl v jiných hrách, kde je potřeba.

To byl asi i důvod, proč jsem hrál první díl a zkusil druhý, zda bude změna.

Za mě ne :) pokud nikdo nehrál první díl, tak zkusit může.
@Chuck (05.06.2021 15:09): Co se grafiky a optimalizace týče tak to jede v pohodě. Akorát teda i když mam nastavené všechno na high tak jim nefunguje moc antialiasing a všechno dost zrní.

To prostředí je dost identické s jedničkou. Stejné budovy, auta, domy, věže, bunkry, počítače .. jen je to občas víc v poušti nebo je tam občas víc stromů. Mise se střídají tak, že je to buď koridor+sniper spot a nebo koridor+vičištění základny.
@SimonEndt (05.06.2021 09:21): To i připomíná Ghost Recon předposlední díl. Úplně to samé. Asi nejlepší ai jsem zažil u Fear. Jako nemám problém, kdy je něco realného. Raději větší množství AI, kdy se kryjí hází granaty, Snaží se tě obejít apd. Než tohle.

Proto jsem asi Contracts 1 díl přestal hrát. Nebavilo mě to.
@FildasCZ (05.06.2021 09:06): Souhlas :D Já mam pocit, že u předchozího dílu to bylo taky ale tolik mě to neštvalo. Možná to bude tím, že minule ta vzdálenost na kterou si střílel enemy byla o dost kratší a tím pádem uvěřitelnější. Tady vystřelíš vleže s tlumičem, netrefíš se a celej tábor na tebe střílí z 1km vzdálenosti. Což je hrozná škoda, protože jinak by to byla celkem slušná hra. Občas nechápu ta rozhodnutí vývojářů ...
Oproti předchozím dvěma dílům se již nejedná o open world. Je to spíš přemisťování z pozice A na pozici B, kde hráč musí ze stanoviště eliminovat nepřítele. A podle toho, jak moc jako nehoda to vypadá, tolik dostane navíc kreditů, za které si pak vylepšuje zbraně. Kdo hrál demo na Hitman 3 tak je to dost podobné. Vesměs to je o něco realističtější, navíc oproti předchozímu dílu člověk konečně může odstřelovat na delší vzdálenosti než 500 m. Tady to zatím vypadá na limit kolem 1500 m. Rozhodně obrovským záporem je AI nepřátel. Dokud o vás neví, tak se kolem nich můžete promenádovat bez povšimnutí. Pokud se ale člověk jednou netrefí, tak instantně po vás jde celý tábor. A na stanovištích vás všichni s Ak-47 trefují i na oněch 1500 m. Jednak to vypadá komicky a jednak je to i dost frustrující...

Nápad dobrej, zpracování pokulhává. Těžko říct, na jak dlouho to zabaví. Zatím to vypadá na 5 misí.