Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A.C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H.P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A.C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H.P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A.C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H.P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A.C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H.P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A.C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H.P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A. C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H. P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A. C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H. P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A. C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H. P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Další z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A. C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H. P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který nejspíš má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě Londýna hráč navštíví ještě sanatorium ve Švýcarsku, New Orleans a maják ve Skotsku.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, a proto se hra ovládá podobně jako FPS.
Třetí z řady her o Sherlocku Holmesovovi je pojatá poměrně netradičně, jelikož se v ní prolíná klasický racionální svět A. C. Doyla s nadpřirozeným světem známého spisovatele hororových děl H. P. Lovecrafta. Konkrétně jde o kult uctívačů boha Cthulhu, který má na svědomí rituální vraždy, jež Holmes s kolegou Watsonem vyšetřují. Přitom celý příběh začíná nevinně, když se Sherlock Holmes z nudy začne zaobírat na první pohled nepříliš zajímavou ztrátou černošského sluhy jednoho z Watsonových pacientů.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí, ale s nutností je ručně vypsat.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě starobylého Londýna hráč navštíví řadu lokací rozesetých po různých koutech světa.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, pohledem z očí a ovládáním pomocí klávesnice.
Změna přechodu do 3D se nesetkala s příznivým ohlasem, a tak pouhý rok po vydání originálního titulu vychází remaster, který kromě několika dalších úprav přidává možnost využívat statickou kameru a pohled ze třetí osoby, což zásadním způsobem ovlivňuje hratelnost.
Herní koncept je založen na klasických adventurních postupech a činnostech jako je hledání, používání a kombinování důležitých předmětů, řešení logických hádanek nebo rozhovory s NPC. Mnoho činností ve hře je vyřešeno formou miniher, např. otevírání zámků nebo analýza důkazů jak v laboratoři, tak i v terénu. Stejně jako v předešlém díle čeká na hráče několik kvízových otázek, ovšem nyní bez předpřipravených odpovědí, ale s nutností je ručně vypsat.
Důležitou herní pomůckou je Holmesova brašna, která plní funkci inventáře, v němž se dá najít také složka na dokumenty, zápisník se zaznamenanými dialogy a mapa, která přijde vhod, poněvadž jsou herní lokace mnohdy velmi rozlehlé a také velmi rozmanité. Kromě starobylého Londýna hráč navštíví řadu lokací rozesetých po různých koutech světa.
Velmi podstatnou změnou prošlo ovládání. Předrenderovaná 2D prostředí nahradily lokace kompletně zpracované ve 3D, pohledem z očí a ovládáním pomocí klávesnice.
Změna přechodu do 3D se nesetkala s příznivým ohlasem, a tak pouhý rok po vydání originálního titulu vychází remaster, který kromě několika dalších úprav přidává možnost využívat statickou kameru a pohled ze třetí osoby, což zásadním způsobem ovlivňuje hratelnost.