Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Sacrifice

76
76 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > real-time strategie *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
16.11.2000 PC
Vývojáři:
Jedná se o netradiční RTS, ve které ovládáte mága Eldreda, který byl nucen uprchnout ze svého zničeného světa. Surovinami je v této hře mana, vyvěrající z fontánek na povrch, a omezený počet duší, pomocí kterých vytváříte své jednotky. Spolu se svým rádcem, Zyzyxem, poznáváte nový svět. Jako mág máte co nabídnout místním bohům, kteří neváhají vašich služeb využívat. Na výběr máte z pěti odlišných bohů. Na začátku každé mise jste nuceni zvolit si pro koho z nich budete "pracovat", ale pozor, prací pro jednoho ztrácíte přízeň jiného. Mise jsou pro každého boha odlišné a vy je můžete plnit jak se vám zlíbí, lze tedy hrát opakovaně s naprosto odlišnými úkoly.

Vše tedy ovládáte z pohledu třetí osoby. Eldred má k dispozici množství kouzel, ale bez vašich potvůrek se neobejdete. Těm můžete přiřazovat různé formace a řadit si je do skupin jako v klasické strategii.


Poslední diskuzní příspěvek

SíDžej: Přesně tak. Nechápu místní nezájem. edit: teda teď jsem si pustil to video a vypadá to pořád parádně, rok 2000! Nechápu.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 95
Moje osobní úchylka. Sacrifice ve své době přinesla netradiční prvky a systém, který mě dokonale okouzlil. Jako tajemný mág jsem v kampani plnil, podle svého uvážení, různé úkoly od (tuším) pětice Bohů, kteří mi za to darovali svá kouzla a monstra. Tento systém vytvářel skvělý prostor pro různé kombinace. Možnost přiklonit se od dobra a přírody k nejtemnější smrti dávala prostor opravdu každému. O genialitě "sbírání" dušiček a celkovému prostoru pro originální nápady snad ani nemusím psát (kdo hrál a pamatuje si na doktora, který duše odnášel na "konvertování"... člověk zde mohl tiše sledovat tu vizuální krásu...). V té době pro mě neexistovala zábavnější a zajímavější hra. Přes originální příběh, prostředí i mnoho nápadů Sacrifice prokázala i vynikající hratelnost a rozmanitost. Atmosféru bych doporučoval okusit každému (a počkat si na finální kouzla u každého Boha také... Smrtka je WOW).

Pro: grafika, příběh, rozmanitost, originalita, atmosféra, multiplayer, hudba a zvuky

Proti: pro někoho právě originalita a netradiční taktika

+20
  • PC 85
Strategie Sacrifice byla jedna z těch opravdu originálních her, které bohužel zapadly. Inovovala jak až úchylně originálním prostředím, tak neokoukanými, ale promyšlenými herními mechanismy. Ovšem nikoliv za cenu technického zpracování - grafika byla naprosto fantastická a hudba tatkéž (schválně si stáhněte soundtrack a poslechněte téma Persephony:)). Hru jsem tenkrát nedohrál, protože jsem se zakous v misi, kde Stratos zradí - no, další výhoda, nebylo to pro žádná ořezávátka, obtížnost byla slušná. Multiplayer jsem nezkoušel, ale potenciál rozhodně měl.

Pro: prostředí, dabing, hudba, originalita herního systému i světa

+11
  • PC 70
Sacrifice je hodně zajímavá hra. Jedná se o strategii, ale ne o takovou jak ji můžeme běžně vidět. Budovy zde nestavíte, ne nějáký 2d pohled zapomeňte a ovládání jednotek jako v jiných strategiích tu taky není. Ve hře ovládáte jednu určitou postavu (V kamani mága jménem ElDred). Začínáte s portálem + nějákými dušemi. Ty se dají později zbírat. Za duše můžete vyvolat jednotky, čím lepší/silnější jednotka tím víc duší. Zároveň z každé zabíté jednotky můžete duše získat, zároveň je taky můžete ztratit pokud je vám sebere soupeř.

Ve hře zabíráte "manality" které vám logicky dodávají manu a začínáte s oltářem. Jakmile vám ho někdo zničí, prohráváte. Příběh je zajímavý, boužel jsem hrál ale jen kousek, zabýval jsem se spíš multiplayerem

Pro: Multiplayer, hodně originální, grafika, příběh, možnost volby, rozhovory bohů

Proti: ze začátku těžké, Zyzyxe bych nejraděj nakopal do prdele

+3