Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

RoboCop byl finální hrou, kterou kdy pařížské studio Titus Interactive vyvinulo a vydalo. Ačkoliv licenci na herní adaptaci získali od držitele práv, filmové společnosti Metro-Goldwyn-Mayer již v červnu 1999, vývoj nakonec trval na tehdejší dobu závratně dlouhé 4 roky.

Francouzi původně zvažovali vydání Robocopa i na dosluhující konzole 5. generace (Dreamcast, Nintendo 64, PlayStation), ale posléze dostalo jimi zvolené studio Xatrix Entertainment (od června 1999 Gray Matter Interactive) zadáno vyvinout PlayStation 2 exkluzivní střílečku s předpokládaným datem vydání v půli roku 2000, který měl těžit z pozice startovního titulu pro novou Sony konzoli. Vše se však událo jinak.

Nespokojený Titus následně vyměnil Gray Matter za krajanské Infogrames a při dubnové předváděčce bylo oznámeno vydání na listopad 2000. Spolupráce opět neklapala, a tak byl zformován interní tým v rámci Titus Interactive vyvíjející PS2/NGC titul pod názvem RoboCop: The Future of Law Enforcement, jež měla být venku do října 2002, k čemuž opět nedošlo a „nový“ RoboCop se měl stát Xbox exkluzivitou.

Vývojář a vydavatel v jednom plánovanou premiéru v únoru 2003 sice opět netrefil, ale od dubna téhož roku začala hra vycházet na různé platformy. Z mírně řečeno rozporuplné kvality hry bylo patrné, že Titus ztratil schopnost reflektovat a adekvátně implementovat dobové trendy 3D stříleček, jež tou dobou zažívaly svoji renesanci. Posledním výstřelem studia se stala NGC verze Robocopa vydaná v březnu 2004 jen v Japonsku.