Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak už jsem objevil řešení, pánové.

Kdož se stejně jako já považujete za hardcore hráče, objevil jsem server "HARDCORE ABSOLUTION"
- povinně bez rozlišení přátel od nepřátel
- neobjevuje se informace o fragu (tj. člověk neví jestli zasáhnul / zabil protihráče) - COOL!
- v PLAYER LISTU se informace o killu zobrazí až za 30 sekund.

Doporučuju!
CU in the game!
No, tak jsem IN the game. Sice se na mě všichni ohlížej jako na kolohnáta (vypnul jsem si samozřejmě HUD a narozdíl od ostatních na 200 metrů nepoznám, kdo je friendly), ale holt se musím ty uniformy naučit.

Paver: Zásahy - ano souhlasím - to bylo ale stejný i v předchůdcích. Koho paket první přiletí na server, ten žije dál.

Pokud jde o komunitu, zatím mám pocit že to zdravý jádro stále zůstalo u starýho RO2 :(
Třeba jsem zatím neměl štěstí na server. Lze nějakej dorpoučit?

CU in the game!
@Gordon (25.07.2020 12:08): Zvláštní, to se mi tedy vůbec nestává. Ping sice mívám také kolem té stovky, ale problém se zásahy jsem nezažil.

Týden zpět jsem do Namu cca po půl roce vrátil. Připojím se na můj oblíbený server, volné místo bylo u Amíků... Začátek bitvy, všichni běžíme vstříc nepříteli, hláška střídá hlášku a najednou v éteru začne hrát toto. Jako dlouho jsem se tak nepobavil, komunita kolem Red Orchestry a Rising Stormu je zkrátka i po těch letech stále skvělá.
Velmi dobré ALE, kolikrát nejsem ani otřesený ze střelby a nemůžu se trefit na cíl ikdyž na něj mířím, předsazování mi přitom jde dobře. Taky je celkem debilní to, že mám většinou Ping kolem stovky, přesto však vystřelím na nepřítele (slyším vlastní výstřel), ale Stejně se mu nic nestane, za to on mě sundá jako švestku. A stavá se to až nezdravě často, prostě vystřelím dřív nebo téměř ve stejný moment jako on, přesto ale lehnu já. Ve Verdunu a Tannenbergu to bylo alespoň tak, že když na sebe dva vystřelí ve stejnou chvíly zastřelí se navzájem, což davá celkem smysl a přijde mi to reálnější.

Ten netcode je divný, hledám pouze servery s nejnižším pingem, přesto však vždy skončím někde, kde je ten ping přes sto. Přitom do Prahy ho mám tak 11 - 18.
Hello boys, jak je to prosím s HUD? Tzn. je to na každym hráči, jak moc chce podvádět? Ikony u přátel lze nastavit vzdálenost až na 150 metrů!

To mi moc Fair nepřijde.
@Bodkin (25.06.2018 17:44): Zkoušel jsem ten MAT teď a není to vůbec zlé. Furt ale preferuju ARka. Brokovnice jsou velmi dobré.

Zatím mi obě strany přijdou celkem vyvážené. Problematický je zase kulometčík. Ten class je prostě...meh.
Za mě velmi příjemné překvapení a od té doby, co jsem to nainstaloval, tak ani nemám chuť hrát Day of Infamy :-) I když je tam teda hafo bugů, z nichž některé jsou fakt mega debilní a jsou tam už od doby RO2 (např. to, že velmi často je vítězem na konci vyhlášen špatný tým), tak mě to hrozně baví a ani mně nevadí, že je tam tak málo map - všechny jsou totiž fakt skvěle udělané. Překvapilo mě i to, jak moc dobře fungují vrtulníky a že jejich letový model je (pro mě) velmi zábavný a zároveň není úplně jednoduchý...

@Shoggot (04.07.2017 01:25): To je těžký, američani mají lepšího samopalčíka (M3 mi sedne lépe než MAT-49). Na druhou stranu mi ta vietnamský dvojka sedne líp než emerická pumpa, takže... (ano, hrávám vyloženě za 'scouty' kdy hledám a pokládám pasti - vietnamské pasti jsou taky lepší)

Určo je to o něco náročnější, ale můj sračkový procák a 470 to dávají napohodu...
@Shoggot (03.07.2017 11:12): Dal bych jim za to klidně i dvojnásobek! Naprostý top ve svém odvětví (arénovka Day of Infamy se může jít zahrabat) a nejlepší ztvárnění Vietnamu od dob prvního Vietcongu. Navíc neznám lepší komunitu, než tu kolem Red Orchestry a Rising Stormu. Super lidi, se kterými je radost hrát a komunikovat. GO HOME G.I.!!!
@Shoggot (03.07.2017 11:12): Za těch 20 éček to určitě stojí. Každopádně za sebe musím říct, že mě to baví o něco méně než původní Rising Storm, u kterého mám nahráno několik stovek hodin a jedná se vlastně o hru, u které jsem v životě v součtu strávil nejvíce času. Ale jak se říká: sto lidí, sto chutí. Vietnam mě zkrátka v tomhle podání tolik nevtáhl, jako jsem původně čekal.
Oproti původní hře mi zde asi nejvíc chybí multiplayerový mód "Campaign", který těm soubojům na jednotlivých mapách v původní hře dával jakýsi vyšší smysl, i když to samozřejmě také mělo své mouchy. Např. takové mapy jako Iwo Jima či Saipan samozřejmě nebyly přizpůsobeny tomu, že Japonci by mohli být útočníci a Amíci obránci a v samotném průběhu bitvy to bylo často poznat. Na druhou stranu to ale byla výzva a když se sešel dobrý tým, tak to byla pořádná zábava. Každopádně je možné, že tenhle mód přidají někdy v budoucích v rámci neplacených updatů i do Vietnamu, až bude více map a budou opraveny ty hlavní bugy. Sami tvůrci psali, že to zváží.
Co je taky zvláštní, tam mi subjektivně po grafické stránce přijde Vietnam oproti jedničce o žďobínek horší. Hlavně mi tam ale vadí, že je to nějaké až moc barevné. Prostě mi tam nesednou ty zvolené barvy, ale tohle může být hodně subjektivní nebo také mohu být v nastavení něco debilně nastaveného. Jak to vidíte vy, co jste to už hráli? Máte v tomhle ohledu podobný pocit? :)
Dále mi vadí ve hře nevýrazná hudba, až na menu song (zlatý soundtrack k jedničce). Je mi jasný, že ve hře s určitým rozpočtem nemůžu čekat songy od interpretů typu Jimi Hendrix, ale trochu výraznější hudba by ve hře být mohla. Přece jenom, válka ve Vietnamu a kvalitní hudba jdou ruku v ruce.
Na závěr mi vadí, kromě řady bugů, ještě absence banzai charge, ale tak chápu, že ve Vietnamu nemá co dělat, a také mi k sérii Red Orchestra/Rising Storm více sedí opakovačky než automatické zbraně. :)
Samozřejmě je mi jasné, že tohle jsou hodně subjektivní pocity hráče, který miluje první díl a strávil v něm spoustu času, jedná se v celku o detaily a většina lidí to tak vidět nemusí (ani nevidí). Kdybych to měl ale shrnout, tak se furt jedná o nadprůměrnou záležitost (nikdy bych si třeba nepomyslel, že by tito tvůrci do hry někdy přidali možnost pilotovat vrtulníky). Oproti hrám typu COD či Battlefield je to dvojnásobně skvělá hra, ale něco mi tam zkrátka chybí. Možná to bude znít směšně, ale tahle hra oproti jedničce postrádá jakousi duši, alespoň pro mě. Na netu jsem už četl pár podobných názorů, tak v tom nejsem sám, ale určitě jsme mini menšina.
Mimochodem, hra se dá sehnat už za cenu kolem 10 eur, pokud nemá člověk s takovým druhem nakupování problém.
Ještě poznámka na závěr. Škoda, že nedošlo k vydání fanouškovského módu do původní hry s názvem In Country: Vietnam, který se měl nakonec stát samostatnou hrou na Unreal Enginu 4 (Rising Storm 2: Vietnam jede na trojce). Možná by mi to sedlo o něco více. Na netu jsou když tak i obrázky a nějaké videa z počátačeního stádia vývoje.