Jelikož jsem netušil, kam se děj bude ubírat dál, byla pro mě změna klimatu menším šokem. Jakkoli fantasy žánr miluji na sto a jeden způsob, přechod z páry, kol a šroubků do světa horkého slunce, písečných dun, draků či pouštních džinů mě zarazil na pěkných pár misí. Opakování schématu "chraň město a znič nepřítele" je tady bohužel dovedeno do naprosté krajnosti a ke konci už jsem hrozby démonů likvidoval spíše ze zvyku a z mírné zvědavosti, co mě asi čeká v poslední třetině příběhu.
Ta už ale pro mě nebyla. Námět mimozemských (božských?) nepřátel sice nezněl úplně špatně, ale vidina dalších dvaceti map opakovaných do úmoru už mi příliš nevoněla. Rise of Legends jsem tak do samého konce nedohrál, přesto jsem u nich strávil několik desítek hodin a troufám si hodnotit. Pozitivní stránka oněch 70-ti procent je tvořena hlavně náladou a nápaditostí úvodní třetiny. Pak už hra jen pomalu (ale bohužel nezastavitelně) upadá.
Pro: Steampunk, vývoj zbraní
Proti: Silný stereotyp, nedostačující novinky ve světě druhého a třetího dílu kampaně