August 1951: the attack on North America begins.
Velkohubá prohlášení, že hasiči jsou ti skuteční hrdinové, patří bez ohledu na partaj k neměnným evergreenům americké politiky. Málokterý z lidem volených mluvků by však místo honby za levnými body dobrovolně stanul proti skutečnému nebezpečí jako požárník Tom Riley, který věci nedělá protože se maj, ale protože jsou správný. Krátce po příjezdu k požáru uhelné elektrárny na newyorském Staten Island 14. srpna Tomovi rychle dojde, že je nehoda součástí něčeho daleko většího. Přes vládní bagatelizaci událostí v Evropě invaze Chiméry do USA právě začala...
Burning Skies (2012) sice vyšlo až po Resistance 3 (2011), chronologicky však náleží mezi úvodní (2006) a druhý díl (2008) hlavní série. I v první handheldové FPS využívající analogových páček je invaze biomechanických zrůd pojata ve velkém a nepřijdete tak ani o bossovské monstrozity. Osm střelných zbraní doplňuje sekera na blízká setkání třetího druhu při využití dotykové obrazovky rovněž nezbytné pro sekundární mód střelby a vrhání granátů. Dvojpoklep na spodní touchpad vyvolá sprint. Kompetetivní multiplayer o třech módech může na šesti mapách hrát až osm lidí.
Ha, jsem to hrál kdysi na Vitě a jako absolutní amatér jsem hraním trpěl a nebyl schopný nepřátele dávat na easy, takže jsem tomu hodil 30%. Teď jsem si Vitu znovu koupil (tehdy jsem ji ze vzteku roztřískal :-)) a už to dávám v klidu na normal a celkem mě to baví. Teď mám dilema, kolik tomu hodit, bo 30 je málo a musím uznat, že mě to teď i celkem baví, když už s těmi páčkami hrát umím.
Ale musel bych překopat i celé vlastní statistiky a záznamy, kdybych navýšil hodnocení a pořád vzhledem k omezení na hardware kapesní konzole to je takové ořezané, tak nevím kolik tomu střelit :-))
Ale musel bych překopat i celé vlastní statistiky a záznamy, kdybych navýšil hodnocení a pořád vzhledem k omezení na hardware kapesní konzole to je takové ořezané, tak nevím kolik tomu střelit :-))
Pro: perfektní ovládání, dynamická a odsýpající hratelnost, sekera
Proti: nevyvážené zbraně, jejich vylepšování je zbytečnost, nepřátelé mají tendence podivně praskat