Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Reflex Arena

Reflex

08.03.2017
85
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Reflex Arena je kompetitivní arénová střílečka, která kombinuje moderní technologii s rychlostí, přesností a svobodou pohybu velikánů žánru. Jednoduše by se dala přirovnat k Quake III: Arena či Unreal Tournament. Hra ale samozřejmě vybízí i žánrem nepolíbené jedince, aby si ztracená léta vynahradili právě zde.

Hratelnostně má Reflex nejblíže právě ke Quake – samozřejmostí jsou bunnyhopping a rychlost zvyšující strafe jumping, rocket jumping, a dokonce i plasma climbing; svým arzenálem zbraní hra totiž rovněž neskrývaně vzdává hold právě této značce, takže se vám pod ruce dostane jedna velmi silná melee zbraň, jedna slabá základní střelná zbraň, raketomet, ion cannon, bolt rifle, brokovnice, již zmíněná plasma a osvědčený granátomet.

Hra obsahuje železný základ, a sice Duel, ve kterém si hráči své schopnosti přeměří jeden na jednoho, klasický a týmový Deathmatch, arénové variace všech tří módů (tzn. každý hráč hru začne plně vybaven se všemi zbraněmi a plným štítem, avšak je nemožné cokoliv během hry doplnit a po smrti se na respawn čeká až na konec kola), a vlajkovou Capture the Flag. Dokonce nechybí ani nenásilné závody v módu Race.

Díky přítomnosti online map editoru nové mapy vznikají takřka neustále a ve hře naleznete mimo originální kousky i blízké repliky populárních map z legend žánrů, jmenovitě třeba Campgrounds a Overkill z Quake III Arena.


Poslední diskuzní příspěvek

Natočil jsem malou ukázku aktuální podoby hry, patrně hlavně pro toho jednoho zájemce, který si to "chce zahrát", a pro milé kolegy kvejkaře, kteří by si možná dali taky říct - jedná se o zdejší variaci na CA ve zdejší variaci na Campgrounds, a FFA ve zdejší variaci nejslavnější CS mapy. :) A ano, ty kvejkovské zvuky jsem si tam dal sám, stejně tak jsem si sám zneviditelnil zbraně a upravil HUD (proto ten buglý chat).

Pár výrazných rozdílů oproti kvejkovi:


-Přehled o nepříteli je tu primárně vizuální, neboť zatím mají všichni stejné zvuky, a hlavně samotný běh je zcela tichý - nejsem si teď ani jistý, jestli je to záležitost pre-alphy, nebo stanovená fíčurka.
- Fyzika je podobná, avšak zároveň velmi odlišná - je to taková kombinace všech tří klasických kvejků. Všechny ty lamařské pohybové faily znázorněné ve videu mluví za své; takový rocket jumping má srovnatelný potenciální rozsah, ale zřejmě mnohem přísnější časování. Anebo to jenom pořád dělám blbě.
- Zbraně krom základního MG totální kopírka, krom některých Quake kusů, jejichž repliky nejsou a možná ani nebudou (BGF, HMG, nailgun), ale opět s odlišnou fyzikou.
- Ostatní věci by měli být z videa patrné.


Jinak jen tak pro zajímavost - dle posledních konceptů se tvůrci chtějí z hlediska artstyle a lore ubírat steampunkovým směrem. :)

Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.