Ready or Not je duchovním pokračování herní série SWAT. Hra je zasazena do moderní verze USA, kde vypukl chaos způsobený prohlubováním rozdílu mezi bohatými a chudými. Hráč se z pohledu první osoby vžije do role člena protiteroristické jednotky, jehož cílem je zneškodňování nepřátel a zachraňování rukojmí. Důraz je zejména kladen na taktické překonávání různých typů překážek, což také vede k rozsáhlým možnostem ovládání (například pomocí kolečka myši hráč reguluje rychlost pohybu postavy apod.) Autentičnost hry se vztahuje také k pancéřování výzbroje týmu, které je zpracováné tak, aby simulovalo přesnou úroveň balistické ochrany. Ve hře nechybí ani autentická reakce těla na zásah, realistický inventář či nepředvídatelné chování civilistů.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Ready or Not je duchovním pokračování herní série SWAT. Hra je zasazena do moderní verze USA, kde vypukl chaos způsobený prohlubováním rozdílu mezi bohatými a chudými. Hráč se z pohledu první osoby vžije do role člena protiteroristické jednotky, jehož cílem je zneškodňování nepřátel a zachraňování rukojmí. Důraz je zejména kladen na taktické překonávání různých typů překážek, což také vede k rozsáhlým možnostem ovládání (například pomocí kolečka myši hráč reguluje rychlost pohybu postavy apod.) Autentičnost hry se vztahuje také k pancéřování výzbroje týmu, které je zpracováné tak, aby simulovalo přesnou úroveň balistické ochrany. Ve hře nechybí ani autentická reakce těla na zásah, realistický inventář či nepředvídatelné chování civilistů.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Ready or Not je duchovním pokračování herní série SWAT. Hra je zasazena do moderní verze USA, kde vypukl chaos způsobený prohlubováním rozdílu mezi bohatými a chudými. Hráč se z pohledu první osoby vžije do role člena protiteroristické jednotky, jehož cílem je zneškodňování nepřátel a zachraňování rukojmí. Důraz je zejména kladen na taktické překonávání různých typů překážek, což také vede k rozsáhlým možnostem ovládání (například pomocí kolečka myši hráč reguluje rychlost pohybu postavy apod.) Autentičnost hry se vztahuje také k pancéřování výzbroje týmu, které je zpracováné tak, aby simulovalo přesnou úroveň balistické ochrany. Ve hře nechybí ani autentická reakce těla na zásah, realistický inventář či nepředvídatelné chování civilistů.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Ready or Not je duchovním pokračování herní série SWAT. Hra je zasazena do moderní verze USA, kde vypukl chaos způsobený prohlubováním rozdílu mezi bohatými a chudými. Hráč se z pohledu první osoby vžije do role člena protiteroristické jednotky, jehož cílem je zneškodňování nepřátel a zachraňování rukojmí. Důraz je zejména kladen na taktické překonávání různých typů překážek, což také vede k rozsáhlým možnostem ovládání (například pomocí kolečka myši hráč reguluje rychlost pohybu postavy apod.) Autentičnost hry se vztahuje také k pancéřování výzbroje týmu, které je zpracováné tak, aby simulovalo přesnou úroveň balistické ochrany. Ve hře nechybí ani autentická reakce těla na zásah, realistický inventář či nepředvídatelné chování civilistů.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 7 hráči.
Ready or Not je duchovním pokračování herní série SWAT. Hra je zasazena do moderní verze USA, kde vypukl chaos způsobený prohlubováním rozdílu mezi bohatými a chudými. Hráč se z pohledu první osoby vžije do role člena protiteroristické jednotky, jehož cílem je zneškodňování nepřátel a zachraňování rukojmí. Důraz je zejména kladen na taktické překonávání různých typů překážek, což také vede k rozsáhlým možnostem ovládání (například pomocí kolečka myši hráč reguluje rychlost pohybu postavy apod.) Autentičnost hry se vztahuje také k pancéřování výzbroje týmu, které je zpracováné tak, aby simulovalo přesnou úroveň balistické ochrany. Ve hře nechybí ani autentická reakce těla na zásah, realistický inventář či nepředvídatelné chování civilistů.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 5 hráči.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo v online kooperaci dalšími až 5 hráči.
Ready or Not je duchovním pokračování herní série SWAT. Hra je zasazena do moderní verze USA, kde vypukl chaos způsobený prohlubováním rozdílu mezi bohatými a chudými. Hráč se z pohledu první osoby vžije do role člena protiteroristické jednotky, jehož cílem je zneškodňování nepřátel a zachraňování rukojmí. Důraz je zejména kladen na taktické překonávání různých typů překážek, což také vede k rozsáhlým možnostem ovládání (například pomocí kolečka myši hráč reguluje rychlost pohybu postavy apod.) Autentičnost hry se vztahuje také k pancéřování výzbroje týmu, které je zpracováné tak, aby simulovalo přesnou úroveň balistické ochrany. Ve hře nechybí ani autentická reakce těla na zásah, realistický inventář či nepředvídatelné chování civilistů.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo lze hrát celkem až v pěti lidech. V roce 2024 vyšla do hry DLC Home Invasion, kde se vydáváte zjednávat pořádek do míst zasaženým hurikánem a Dark Waters, kde pro změnu bojujete proti teroristům.
Podobně jako ve čtvrtém dílu SWAT, tak i zde nejsou mise při opakovaném hraní stejné a obsahují náhodně generované prvky v podobě jinak umístěných různorodých pastí, nepřátel či rukojmí. Hráč si navíc před každou misí může dle libosti vyzbrojit zbraněmi s gumovými projektily, oslepujícími granáty, balistickými štíty, beranidlem a dalším podobným vybavením. Ostatní členové týmu jsou ovládáni umělou inteligencí nebo lze hrát celkem až v pěti lidech. V roce 2024 vyšla do hry DLC Home Invasion, kde se vydáváte zjednávat pořádek do míst zasaženým hurikánem a Dark Waters, kde pro změnu bojujete proti teroristům.