Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (10.05.2017 13:28): ne, zachránil jsem ho. Ale byl nahoře u tý Elazar, tam stáli divně awkwardly vedle sebe, dal mi neuromody. Pak po tý akci ona stojí s tou svojí skupinkou dole u těch dveří a mluví na něj, ale on není nikde k nalezení.
@Bodkin (10.05.2017 13:18): paráda. Mám tam kompletně rozbitej scripting. Co skončí ta bitka, tak Elazar začne nadávat doctoru Igwe kterej tam ani není a quest neprogresne. Mám radost.
Nahraju video a pošlu to Ricardu Bare ať se na to podívaj..
BUG ALERT jak je v Cargo Bay úkol postavit turrety, a pak otevřít ty dveře, a pak se objeví "destory all typhon organisms", tak já je všechny zmasakruju, ale ten objective se mi neodškrtne, a ta banda tam stojí a čumí - tohle je předpokládám bug? Stalo se ti to taky Bodkine ?

@Bodkin (10.05.2017 11:39): congrats, stejný link jsem postnul hned pod tebou :p

@Shoggot (10.05.2017 11:46): překvapení roku? Je to Arkane! Ne náhodou jsem to měl v TOP3 nejočekávanějších her roku :)

Pročítám kodex a dojmy z lidí co hrajou Prey na twitchi, depresivní

One girl streamer was trying to kill a Telepath with Recycler grenades. She had no shotgun ammo and no materials for crafting because she didn't know about recycling (or crafting !?).

One guy has upgraded his health to max and it's using like 4 medkits for full health. He is fighting phantoms with the wrench and he is always out of medkits.

Another girl had no idea what she was doing besides acting like a retard. She recycled her upgraded guns. Unbelievable.

Most of them (90%) don't know what they are doing. Even known streamers are staying away from the game for some reason (they probably don't want to look as the fools they are).

Complete shitshow. Hard to watch
@Shoggot (10.05.2017 11:46): andromeda letos zabira v mem srdci velmi dulezite misto. Diky ni ocenuju vic jine (kvalitni) hry. Jsem rad ze nejsem jediny :-D ja si diky te katastrofe zase lip uzivam Horizon.

Jinak Prey mi uz mimicuje na poste. Tesim se.
Pár hodin už a musím říct, že to spravilo moje znechucení nad sci-fi settingem, který přišel s nedomrlou ME: Andromeda. Takhle se to dělá.

Neúčinná pistole a brokovnice nejdřív trochu otrávily, ale smysl to má jak opřený v pravidlech skutečného světa, tak to fakt nutí k improvizaci a vyhodnocování nejrůznějších hrozeb a jejich řešení.

Vidím to možná na překvapení roku.
@pajmič (10.05.2017 00:20): imho na to prostě Arkane prdí, ani Dishonored 2 nemá funkční zrcadla.
V prvním Prey je to součást vyprávění, tak je to logicky promakanější. Ale u jejich her bych to spíš nečekal, co jinýho by tam mělo žrát výkon :))
@Paul (10.05.2017 00:59): Ono zrcadlo by šlo i vytvořit falešně, jediný problém by u toho byl s prostorem za zrcadlem, já tohle dělával u map do CS, prostě jsem tu místnost zduplikoval a obrátil do zrcadla které bylo jako "okno", takhle jsem třeba vytvořil i odlesk dlažbové podlahy, vzal jsem místnost a zduplikoval a obrátil pod podlahou a podlaze jsem nastavil průhlednost 20%.
Naposled jsem to viděl v Blade Of Agony. V Prey by to bylo asi neprofesionální pokud by nenaprogramovali i pohyb "zrcadlového hráče" atd.
Další ochcávkou by mohl být prostorový portál na portálu... :D

Edit: jo tys o tom psal v druhém odstavci... :D

Edit2: jinak jsem uměl udělat i zrcadlící rozbitelné bedny, stačilo jí označit jako jeden objekt, problém byl v gravitaci, že trosky padali "do stropu", ikdyž i to by šlo ochcat přidáním záporné gravitace v zrcadlové místnosti... :D
@pajmič (10.05.2017 00:33): no ten engine to buď umí, nebo neumí. A pokud to umí a ve hře to není, tak to má asi nějakej důvod, např. to žralo příliš výkonu. A pokud to neumí, tak kašlali na to to tam dodělat. Je to trapné v porovnání se starými hrami které to měly, o to se nepřu.
Tady je na to zajímavá diskuze
https://www.quora.com/Why-do-so-many-vid ... n-their-environments

Nedávno jsem koukal na digital foundry retro o MGS2, tam bylo hezky vidět jak např. fejkovali odrazy v loužích - prostě udělali na některých místech průhlednou podlahu a pod ní prodloužili objekty který byly nad ní.
@Paul (10.05.2017 00:23): Tvrdít, že jeden z technologicky nejvyspělejších enginů dnešní doby v roce 2017 nemá power/tools na odraz prostředí v uzavřeném prostoru ve hře z pohledu vlastních očí je trochu ujeté. Zamysli se nad tím. To je jako tvrdit, že alkoholik nemůže chlastat pivo z láhve, protože mu chybí levá varle.
A všiml si někdo, že při uvodní scéně, kdy letí Morgan do práce vrtulníkem, tak si při té úvodní hudbě podupává nohou ? Mě to docela pobavilo :)
Sakryš, na začátku jedničky hraje Blue Oyster Cult? Jsem hledal, kde mám omylem otevřenou záložku s youtube u sledování té recenze.
@Paul (09.05.2017 12:05): Na téhle hře je super, že ta hlavní linie je sice fajn, ale hra tě vyloženě nenutí k rychlému postupu. Já si každou lokaci hrozně užívám a nikam nechvátám a vůbec nemám mi nevadí a jak jsem psal v předchozím postu, tak mi vůbec nevadí, že postoupím třeba jen o trochu v příběhu .. :)
Každopádně ta atmosféra v kombinaci s tou stanicí je hrozně povedené a já jim to prostě celé žeru :) .. Každopádně hraji jenom večer se sluchátky, protože přes den to není ono :)
@CrocoRay (09.05.2017 02:39): ok, tak poltergeista jsem taky potkal a poprvé to nedopadlo dobře :)

Jinak mi teda přijde že aby to člověk dohrál za 24 hodin, tak musí dost pospíchat. Jsem na 25 a nevypadá to že bych se nějak blížil závěru, sidequesty furt přibejvaj.
Ale pumpovací brokovnice s displejem na počet nábojů baví, beru to jako jízlivé pomrkávání.
@Shoggot (08.05.2017 22:39): já si na to hned zvykl a nevadí mi to, ale je to zvláštní, nicméně to jde upravit

Open SteamAppscommonPreyGameSDKgame.cfg and change the value of g_reticleYPercentage to 0.5. Be aware that you'll have to adjust your aim when using the Q-Beam as its trajectory is based on the original crosshair location.
@Bodkin (komentář): Keďže si hru nazval remakom SS, asi sa neudržím a kúpim si ju.
A za komentár máš plus, aj keď si nemyslím, že by SS mal zlý príbeh, alebo zvraty :P
@Bodkin (komentář): hackovací minihra je na poměry hackovacích miniher ještě v pohodě. Aspoň to není pipemania z Bioshocku .p

Stejně je vtipný kolik hackovacích miniher co her cpou. Tahle, ta v Bioshocku, ty v Deus Ex HR a MD, Mass Effect..
A nejlepší to stejně mělo Vampire Bloodlines.