Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground
EA Black Box
EA Black Box
EA Black Box
EA Black Box
EA Black Box
EA Black Box
EA Black Box
EA Black Box
EA Black Box
PC
17.11.2003
PC
17.11.2003
PC
17.11.2003
PC
17.11.2003
PC
17.11.2003
PCPS2XboxNGC
17.11.2003
PCPS2XboxNGC
17.11.2003
PCPS2XboxNGC
17.11.2003
PCPS2XboxNGC
17.11.2003
Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground Need for Speed: Underground
Žánr
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Need For Speed Underground (NFSU) je první hra ze série, co opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu máme "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si sice odemykáte stále lepší a lepší auta.

Ale takhle by to byla nuda, takže je do hry přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takhle si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

Ačkoliv náplň hry je jiná, než v předchozích dílech, něco zůstalo a to jsou jízdní vlastnosti. NFSU je čistokrevná arkáda, proto je možné to z 0 na 100 vytáhnout za 3 sekundy a jezdit po městě 380 km/h. Hra je lineární, nemáte možnost výběru závodu. Za každý závod dostáváte peníze (podle obtížnosti), ale i když hrajete na easy, tak máte vždy na nová auta i vylepšení. Grafika je na velmi dobré úrovni, ale přece jenom auta se nepřirozeně lesknou a odráží snad vše v okolí. Potěší i povedený soundtrack a zvuky.
Need For Speed Underground (NFSU) je první hra ze série, co opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu máme "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si sice odemykáte stále lepší a lepší auta.

Ale takhle by to byla nuda, takže je do hry přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takhle si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

Ačkoliv náplň hry je jiná, než v předchozích dílech, něco zůstalo a to jsou jízdní vlastnosti. NFSU je čistokrevná arkáda, proto je možné to z 0 na 100 vytáhnout za 3 sekundy a jezdit po městě 380 km/h. Hra je lineární, nemáte možnost výběru závodu. Za každý závod dostáváte peníze (podle obtížnosti), ale i když hrajete na easy, tak máte vždy na nová auta i vylepšení. Grafika je na velmi dobré úrovni, ale přece jenom auta se nepřirozeně lesknou a odráží snad vše v okolí. Potěší i povedený soundtrack a zvuky.
Need For Speed Underground (NFSU) je první hra ze série, co opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu máme "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si sice odemykáte stále lepší a lepší auta.

Ale takhle by to byla nuda, takže je do hry přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takhle si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

Ačkoliv náplň hry je jiná, než v předchozích dílech, něco zůstalo a to jsou jízdní vlastnosti. NFSU je čistokrevná arkáda, proto je možné to z 0 na 100 vytáhnout za 3 sekundy a jezdit po městě 380 km/h. Hra je lineární, nemáte možnost výběru závodu. Za každý závod dostáváte peníze (podle obtížnosti), ale i když hrajete na easy, tak máte vždy na nová auta i vylepšení. Grafika je na velmi dobré úrovni, ale přece jenom auta se nepřirozeně lesknou a odráží snad vše v okolí. Potěší i povedený soundtrack a zvuky.
Need For Speed Underground (NFSU) je první hra ze série, co opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu máme "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si sice odemykáte stále lepší a lepší auta.

Ale takhle by to byla nuda, takže je do hry přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takhle si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

Ačkoliv náplň hry je jiná, než v předchozích dílech, něco zůstalo a to jsou jízdní vlastnosti. NFSU je čistokrevná arkáda, proto je možné to z 0 na 100 vytáhnout za 3 sekundy a jezdit po městě 380 km/h. Hra je lineární, nemáte možnost výběru závodu. Za každý závod dostáváte peníze (podle obtížnosti), ale i když hrajete na easy, tak máte vždy na nová auta i vylepšení. Grafika je na velmi dobré úrovni, ale přece jenom auta se nepřirozeně lesknou a odráží snad vše v okolí. Potěší i povedený soundtrack a zvuky.
Need For Speed Underground (NFSU) je první hra ze série, co opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu máme "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si sice odemykáte stále lepší a lepší auta.

Do hry je přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takhle si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

Ačkoliv náplň hry je jiná, než v předchozích dílech, něco zůstalo a to jsou jízdní vlastnosti. NFSU je čistokrevná arkáda, proto je možné to z 0 na 100 vytáhnout za 3 sekundy a jezdit po městě 380 km/h. Hra je lineární, nemáte možnost výběru závodu. Za každý závod dostáváte peníze (podle obtížnosti), ale i když hrajete na easy, tak máte vždy na nová auta i vylepšení.
Need For Speed Underground (NFSU) je první hra ze série, co opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu máme "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si sice odemykáte stále lepší a lepší auta.

Do hry je přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takhle si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

Ačkoliv náplň hry je jiná, než v předchozích dílech, něco zůstalo a to jsou jízdní vlastnosti. NFSU je čistokrevná arkáda, proto je možné to z 0 na 100 vytáhnout za 3 sekundy a jezdit po městě 380 km/h. Hra je lineární, nemáte možnost výběru závodu. Za každý závod dostáváte peníze (podle obtížnosti), ale i když hrajete na easy, tak máte vždy na nová auta i vylepšení.
Need for Speed: Underground (NFSU) je první hra ze série, která opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu máme "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si odemykáte stále lepší a lepší auta. Celkem před vámi stojí zhruba stovka ilegálních příležitostí k nočnímu ježdění. Do hry je přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takto si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

V single playeru máte na výběr ze dvou voleb - Go Underground a Quick Race. Ta první zmíněná je klasickou kariérou, interaktivní formou v ní dostáváte výzvy k závodům, s ostatními si poměřujete své řidičské dovednosti. V průběhu závodu vám nabíhají body a v závislosti na tom, jak jste jeli, si budujete v komunitě respekt. Součet uvidíte ve statistikách, jak klání dokončíte. Rychlý závod je spuštění jednotlivé tratě, aniž by bylo potřeba se zdržovat dalšími věcmi.

Ačkoliv je náplň hry jiná než v předchozích dílech, něco zůstalo, a to jsou jízdní vlastnosti. NFSU je čistokrevná arkáda, proto je možné to z 0 na 100 vytáhnout za 3 sekundy a jezdit po městě 380 km/h. Hra je lineární, nemáte možnost výběru závodu. Za každý závod dostáváte peníze (podle obtížnosti), ale i když hrajete na easy, tak máte vždy na nová auta i vylepšení.

Hra se inspirovala filmovou ságou The Fast and the Furious, v jejímž prvním díle hrálo závodění ještě podstatnou roli.
Need for Speed: Underground (NFSU) je první hra ze série, která opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu jsou "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si odemykáte další auta, např. Hyundai Coupe, Subaru Impreza, Nissan 240SX, Acura RSX a Honda S 2000. Na samém začátku volíte jedno auto ze sedmi dostupných modelů. Celkem před vámi stojí zhruba stovka ilegálních příležitostí k nočnímu ježdění. Do hry je přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takto si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

V single playeru máte na výběr ze dvou voleb – Go Underground a Quick Race. Ta první zmíněná je klasickou kariérou, interaktivní formou v ní dostáváte výzvy k závodům, s ostatními si poměřujete své řidičské dovednosti. V průběhu závodu vám nabíhají body a v závislosti na tom, jak jste jeli, si budujete v komunitě respekt. Součet uvidíte ve statistikách, jak klání dokončíte. Rychlý závod dává otěže plně do rukou vás. Ať už preferujete jakýkoli soutěžní styl, okruhy, ze startu do cíle, vyřazování v kolech, nebo tutoriál pro Drag a Drift. Je zcela na vás, co upřednostníte. Máte také k dispozici regulování provozu v ulicích a volnou jízdu, umožňující vám jezdit libovolný počet kol ve vybrané trati.

Jízdní vlastnosti se nezměnily, pojetí závodů ano, NFSU je tak čistokrevná arkáda. Od šestého dílu ubyla policie. Hra je v Go Underground po většinu doby lineární, ale v několika závodech si lze z pár variant vybírat, který pojedete. Za každý závod dostáváte peníze, volíte mezi třemi stupni obtížnosti, nikdy tak nemáte nedostatek prostředků na upgrade vašeho vozu.

Hra se inspirovala filmovou ságou The Fast and the Furious, v jejímž prvním díle hrálo závodění ještě podstatnou roli.
Need for Speed: Underground (NFSU) je první hra ze série, která opravdu vybočuje z původního konceptu. Místo nablýskaných Ferrari a super silných Lamborghini tu jsou "plečky" jako Ford Focus, VW Golf apod. Postupem hrou si odemykáte další auta, např. Hyundai Coupe, Subaru Impreza, Nissan 240SX, Acura RSX a Honda S 2000. Na samém začátku volíte jedno auto ze sedmi dostupných modelů. Celkem před vámi stojí zhruba stovka ilegálních příležitostí k nočnímu ježdění. Do hry je přidán tzv. tuning neboli vylepšování a upravování auta. Přes různé spoilery, kola, křídla, světla až po motor, tlumiče, turbo a nitro. Takto si ze své plečky můžete udělat pořádnou káru.

V single playeru máte na výběr ze dvou voleb – Go Underground a Quick Race. Ta první zmíněná je klasickou kariérou, interaktivní formou v ní dostáváte výzvy k závodům, s ostatními si poměřujete své řidičské dovednosti. V průběhu závodu vám nabíhají body a v závislosti na tom, jak jste jeli, si budujete v komunitě respekt. Součet uvidíte ve statistikách, jak klání dokončíte. Rychlý závod dává otěže plně do rukou vás. Ať už preferujete jakýkoli soutěžní styl, okruhy, ze startu do cíle, vyřazování v kolech, nebo tutoriál pro Drag a Drift. Je zcela na vás, co upřednostníte. Máte také k dispozici regulování provozu v ulicích a volnou jízdu, umožňující vám jezdit libovolný počet kol ve vybrané trati.

Jízdní vlastnosti se nezměnily, pojetí závodů ano, NFSU je tak čistokrevná arkáda. Od šestého dílu ubyla policie. Hra je v Go Underground po většinu doby lineární, ale v několika závodech si lze z pár variant vybírat, který pojedete. Za každý závod dostáváte peníze, volíte mezi třemi stupni obtížnosti, nikdy tak nemáte nedostatek prostředků na upgrade vašeho vozu.

Hra se inspirovala filmovou ságou The Fast and the Furious, v jejímž prvním díle hrálo závodění ještě podstatnou roli.