Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (30.01.2018 12:52): Co se armorů týče: https://www.youtube.com/watch?v=kBS5f67Gdp4

Než jsem to video viděl, tak jsem hrál se setem (Jagras set) 5 x vylepšeném. Po tom videu jsem si poskládal set podle toho jaké u něj byly skill a jak mi přišly relevantní. Z sidequestů, bounties a investigací jsem měl nabrané body na upgrade armorů, takže jsem si navýšil defence znova. V pozdější době je to pak o tom mít správný gear na správné monstrum.
@Marcusss (30.01.2018 10:41): po 20 hodinach me to docela bavi ale asi ne tak jak bych si predstavoval. Na to ze to nese podtitul world mi to prijde celkem male. Zabijet neco porad dokola mi obecne nevadi ale zatim mi moc neprislo ze by to bylo kdovijak odmenovano. Asi z deseti potvor mam hafo materialu ale rozdily mezi jednotlivymi sety jsou tak male ze nema moc smysl je menit kdyz mam jeden uz upgradnuty. Treba se to casem zlepsi ale zatim spis pomalu odpadavam.
@Charllize (27.01.2018 13:26): Osobně jsem zatím nadšený. Co jsem tak pochopil, tak dokud se člověk nedostane k High Ranku (kde se najednou hodně rozšíří možnosti různých armorů), tak je to docela jednoduché - prakticky takový tutoriál, ale od HR dál je to prý fakt tuhé.


@Nikdykde (27.01.2018 12:13):

1) Za prvé srovnávat to s DD, HZD je trochu mimo - ta hra není o světě a příběhu, ale primárně čistě o gameplayi. Je to víc Diablo, než narativní RPG. Navíc má svoje zažité prvky které k ní prostě patří (přehnaně cartoonovité animace vaření a jedění apod.). MH svět se rozhodně nesnaží být imerzivním zajímavým světem s nějakou důležitou historíí, politikou apod... je to prostě hřiště kde máš lovit dinosaury nesmyslnýma zbraněma.

2) A právě boj je ta nejsilnější stránka. U prvních bojů se to zdát může, ale rozhodně to není o tom "skákat okolo a mlátit a ono to možná lehne". V pozdějších částech hry je to hodně po pozicování, o útočení na správné části monstra (v té hře nejsou "criticaly" - pokud sis někdy všiml, že ti vyskakujou zvýraněné dmg čísílka, tak je to proto, že jsi útočil na správnou část monstra., využívání terénu (útoky ze skoku - i když na monstrum neskočíš, tak dobře nastavený útok z výšky dokáže dát fakt velký dmg, využívání pastí a věcí v mapě (jedovaté kytky co když přeřežeš tak vytvoří velkou jedovatou kaluž, paralyzující žáby co když nakopneš tak za chvilku explodují. A to ani nemluvím o naprosto nádherně propracovaném chování monster (ať už v boji nebo mimo) a o tom jak každá zbraň je praktický úplně nový gameplay.


Osobně si to užívám a těším se až se dostanu k High Ranku a začnu víc hrát ve skupinách. MH je jedna z těch her, které je nutné hrát a ne sledovat. Pokud to jen sleduješ, tak to působí jen jako nekonečné sekání do dinosaura s hromadou HP, ale jakmile to hraješ, tak celé ty honičky a situace které při tom nastávají dokážou vytvářet jedinečné zážitky.

Např. si živě pamatuju, že když jsem hrál ještě v betě, tak jsme se skupinou šli na Anjanatha (červený dinosaurus z Ancient Forest) a v celá honička za ním se dostala docela vysoko na ten strom, kde jsme najednou bojovali na několika vrstvách nestabilní podlahy, takže se následně celý lov odehrával na stále nižších patrech kam jsme se propadávali a další monstra, které jsme na těch patrech vyrušili, se postupně přidávaly do celého toho boje.

Kdysi, ještě před nedávnem jsem MH taky nechápal. Na 3DS jsem zkoušel nejdřív MH3 demo a nechápal jsem co je na tom super, potom jsem zkusil demo MH4U a nebylo to o moc lepší.... a pak jsem tomu dal poslední šanci s demem MH Generations... a najednou něco kliklo a já zjistil, že mě to fakt baví. Vrátil jsem se zpátky k demům MH3 a 4U a zjistil jsem, že jakmile už to "chápu", tak je to mnohem lepší.
U bety MHW jsem se ze začátku bavil, ale nebyl jsem nadšením bez sebe... bylo to prostě fajn.... a pak přišel ten jeden lov, kde něco znova naprosto špičkově zapadlo dohromady. Kde ve chvíli kdy to monstrum (které jsem do té doby už víc než jednou porazil, takže to nebylo nic nového) konečně padlo, tak jsem nadšeně vyskočil ze židle plný energie z naprosto jedinečného zážitku. A podobné následovaly.
@Nikdykde (27.01.2018 12:13): hele vetarani tvrdi ze tenhle dil je lehce zdebilneny prave kvuli novackum. To jsou prave veci ktere nedokazu posoudit.
Chce to hrat a uvidi se. To ze krivka uceni se je ponekud strmejsi a ma zatacky je ale jasny.



@7c (27.01.2018 12:14): jasne. A i to byl vzdycky jeden z duvodu proc jsem se mh vyhnul. Proste mi to tam nesedi. Ale predpokladam ze po nejake dobe mi to bude asi jedno, kdyz to bude jinak ok.
@Charllize (27.01.2018 12:01): to je to, v co doufám. Capcom mám rád. Ten fantasy svět je pěkný.
Ale už jenom to, jak kašle na nás nováčku u dílu, kterej jde na platformy kde předtím nebyl a kde je to určený pro lidí co to ještě neznají, tak je tohle dost tristní.

Jako vem si vedle toho i třeb Horizon: Zero Dawn, ten taky není úplně jednoduchý, ale tyhle věci má vyřešené dobře, a umí tě do svého světa uvést – tohle je horší. Oni na tebe doslova serou. Nebo Dragons Dogma, tam jsem do toho světa zabrousil a už nevybrousil. Tady se mi svět moc líbí, ale ten boj mne normálně sere. A to jsem velice tolerantní člověk, dal jsem Fallouitu 4 100 % :D
@Nikdykde (27.01.2018 11:52): mam trochu podobny pocity. Ale jelikoz tu serii a i tenhle dil provazi velmi dobra odezva od hracu i kritiky porad doufam ze to je spis ve mne a moji nezkusenosti. A taky vim ze mh na tu hracovu zkusenost dost sazi. A musim rict ze cim vic to hraju tak se to zlepsuje.
Jedine co me asi iritovat neprestane a nebude to moji neschopnosti je urcita nablblost a pocit ze ta hra je trosku takova fraska a plno veci se nebere moc vazne. Pro priklad treba animace konzumace jidla u stolu kde postava zere jak z nepovedeneho animaku o piratech.
EEEE, jako musím říct, že trochu lituju vyhozených peněz. Tohle že je Capcom? Tohle má týt hunting?
Uděláte něco jinak, než to po vás chtěli tvůrci hry a prostě to nepůjde. Zatím mám z tý náplně hry špatný pocity a ten boj je fakt hroznej. Skáčeš okolo a mlátíš do toho a ono to možná lehne.

Snad přežiju začátek a časem se někam dostanu, ale tohle jako je dost průměr. A co se týká grafiky, tak teda... ehm, jako není ani to vůbec dobrý.
Tezko rict. Muze to byt umysl. Aby mel hrac pri souboji moznost lepsiho kontaktu. Nezda se mi ze by capcom po vsech tech dilech MH, DMC, Residentu a treba i dogmy byli takovy diletanti. Ony ty souboje jsou hodne intenzivni a vzasade nemaji zadny vyrazny lock na nepritele takze se stava ze sekam nekam do prdele misto do potvory. Kdyz si pripoctu ze ta potvora skace pobiha a dela proste psi kusy je obcasna nekolize docela v pohode a fakt si spis myslim ze to je schvalne.
Mě taky nadšení naštěstí opustilo, jak jsem viděl videa. Je to mlátička, ale combat je tam hrozný.. kolizní model hlavně. Nechápu, co je tak těžkého na tom, že když je obří dlouhý krk nepřítele, a mohutná hráčova postava, že je vůbec nějak možné jejich prolnutí.. hrozná laxnost. Když už je ta hra jen o zabíjení tak ať aspoň ten jeden prvek udělají dobře..

Ale bych byl ochotný překousnout. Ale momentálně nadšení není.
No já na to asi prdím .. koukal jsem na nějaký stream a třeba x minut se mlátí boss ... Neříkám, že je to špatně, ale tohle asi nee ... Zelda mi fakt stačila :)
@7c (26.01.2018 21:38): On prvni Toukiden byl jiny nez dvojka. Byl zalozen na ,,arenovem,, boji, tedy jeste mozna hure nez predchozi dily MH ktere meli aspon nejake lokace k pruzkumu. Zato dvojka to vzala pekne od podlahy. Ma giganticky open world a podhoubi her jako treba Skyrim a podobne, a do toho vseho tam je ten jakoby monster hunter. Problem pro mnoho lidi je ten ze ten open world je jenom single play a multak zustal jen v tech arenach.
Jinak je to ale moc zajimava hra a v jistem slova smyslu evoluce MH systemu. Jen samozrejme vyzaduje more casu, coz je super, ale v tom mnozstvi her co mam v poradniku se na ni zatim moc nedostalo. A MHW je takova lakava novinka, kterou neodolam poradne zkusit..takze Touki musi pockat:)
@Charllize (26.01.2018 20:53): Měl jsem svého času v hledáčku jedničku, ale nějak jsem si to rozmyslel. S CAPCOMem mám vcelku zkušenosti a jejich styl designu mi prakticky vždy vyhovoval (nebo alespoň nevadil). I když, RE: World bych viděl možná raději :)
@7c (26.01.2018 20:46): ja zase doufam ze me to skutecne zacne bavit, a pak by bylo samo fajn kdyby to tech nekolik set hodin vydrzelo. Ale zatim to je takove, jednou nahore a jednou dole..jeste to budu zkouset !
Zatim se mi vic zamlouva Toukiden 2, kde nemusim zabijet dinousaury ale demonicke prisery a ma obrovsky open world, jinak je prakticky to same co MH, jen o neco hur vypada.
Je to asijská hra a je to Monster Hunter. Oni tam mají grind všeobecně rádi a Monster Hunter na tom byl vždy postavený. Pochybuju, že u nového to bude jinak. Pokud někdo grind nerad, tak bych radil se MH sérii vyhnout obloukem.
No já nevím .. ještě mám resty v Zelde ... za 2 týdny KC a nechci toho mít víc rozehraného, tohle za 2 týdny stejně nedohraju :( ... mě teda docela těší, že je tam solidní orientace na singl, původně jsem to úplně zavrhoval. A hraje to už někdo ?
Grind je normalni herni featura. Bez prace nejsou kolace. A zrovna u mh by mi i prislo divny kdyby tam nebyl.
Co tak vím, tak tenhle díl by měl být míň zaměřený na grind než předchozí, minimálně v rámci hlavního příběhu (a na nějakou nižší obtížnost). V post-game multiplayerových misích se mu nevyhneš, ale to je samo sebou.
@Shoggot (26.01.2018 09:45): Je, šílenej. Ale pokud ti to neva a řadíš se mezi lootwhores, budeš se asi náramně bavit. Pokud dáváš přednost kvalitě před kvantitou, budeš mít asi trochu problémy, ale to je jen má domněnka.
@Shoggot (26.01.2018 09:45): hele ani ne. Tak primerene. Ale koneckoncu uz ze same podstaty hry se tam ty potvory zabijeji dost. A kamaradit se s nekteryma jde, s tema mensima :)


@Nikdykde (26.01.2018 09:40): ono to tak trochu je. Hodne potvor neni agresivni a hrac ma vzdycky pri misi maly tabor nekde v prirode. Sbira kytky, vari si jidlo, zkouma stopy predatoru a cumi do dali a kocha se:)
I kdyz ta grafika dle meho neni tak dechberouci jak by se mohlo zdat. Treba novej asasin dle meho vypada o neco lip.
škoda, že se tam fakt nedá žít jako tramp mezi těma obludkama a nejenom je lovit, páč ony jsou fakt fantastický. (viděl jsem videa, XBOX zapnu až večír).
Ja tuhle koukal na nejakyho japonce jak to hraje. To video melo sest hodin a cela bylo o snaze zabit jednu priseru. Tri hodiny to zkousel sam, coz se mu nepovedlo, A dalsi tri hodiny to zkousel s trema dalsima lidma, a taky se jim to nepovedlo. Ale nevim, treba to byli nejaci pitomci a ve skutecnsoti to tak tuhe nebude:)

PS: Samo jsem to preskakoval, nekoukal celych sest hodin :)
@Bodkin (25.01.2018 21:18): Tak ta hra je hlavne o tom. Ale predpokladam ze tenhle dil bude i vice o pruzkumu, pac mapy maji byt obrovske. Jinak tam jsou normalne questy, pribehova linie atd. typicky rpg balast.
Ja na MH nejsem zadny odbornik, hral jsem s bidou jeden dil ktery me moc nebavil, ale tenhle asi zkusim uz kvuli vizualu a budu doufat ze me to zaujme :)
@Marcusss (11.12.2017 18:33): samozrejme capcom na nintendu asi nezivoril. Chyba je ze Nintendo dela hardware vykonem sto let za opicema :) Na maria to staci, ale u her jako Monster Hunter to byla vylozene skoda. A nejlepsi je ze kdyz vyslo WiiU na kterem by celkem pekny Monster Hunter sel udelat (viz xenoblade x) tak se zmohli na jeden remaster a vic nic. No kazdopadne je dobre ze se to pohnulo vpred. MHW vypada moc pekne.
Sakra, ještě dneska jsem si zopákl pár těch lovů v coopu a přijde mi to čím dál lepší...:)
Při boji s tím totožným monstrem se staly naprosto mazec situace, kdy jsme postupně propadávali z platformy na platformu a ty honičky probíhaly vždycky úplně jinak...:)
Jak mám sakra vydržet těch 45 dní!? (asi se vrhnu na Horizon Zero Dawn, který je jedna z věcí, která mě z toho napadá jako správně podobná)
@Charllize (10.12.2017 13:37): Tak vzhledově je to samozřejme lepší, než 3DS předchůdci. To ovšem neznamená, že by ty 4 a X byly nějak horší hry. Osobně jsem sice hrál jenom dema, ale z nich můžu říct, že byly přinejmenším stejně promakané, jako teď ta beta World.

A Nintendo není žádná "brzda" vzhledu her...;) Vzhledem k tomu, že jsou tak nějak stánka sama o sobě, tak jediný koho vzhledově omezovali byli jen oni sami... a to se nakonec ukázalo jako dobře, protože nějakou dobu byli jediní kdo měli nějaké nápadité pěkné stylizace (v moři šedivých "foto-realistických" slátatnin od ostatních developerů).