Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Metroid: Zero Mission Metroid: Zero Mission Metroid: Zero Mission
Nintendo Research & Development 1
Nintendo Research & Development 1
Nintendo Research & Development 1
GBA
09.02.2004
WiiU
14.01.2016
GBA
09.02.2004
WiiU
14.01.2016
GBA
09.02.2004
WiiU
14.01.2016
Switch
18.06.2024
Metroid: Zero Mission Metroid: Zero Mission Metroid: Zero Mission
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Remake prvního dílu série Metroid z roku 1986. Hratelností vychází především z předchozího dílu Fusion a designem světa připomíná ve velké míře Super Metroid, který se taktéž odehrává na planetě Zebes.

Z dalších změn oproti originálu je možno zmínit předělání 8-bitové grafiky do 32-bitové, powerupy převzaté z jiných dílů série, větší důraz na příběh, novinku v podobě automapy a systému nápověd a především zcela nové finále hry, ve které je hlavní hrdinka Samus Aran poprvé ovladatelná bez svého obleku, musí se spolehnout na omračující pistoli a proplížit se pirátskou základnou.
Remake prvního dílu série Metroid z roku 1986. Hratelností vychází především z předchozího dílu Fusion a designem světa připomíná ve velké míře Super Metroid, který se taktéž odehrává na planetě Zebes.

Z dalších změn oproti originálu je možno zmínit předělání 8-bitové grafiky do 32-bitové, powerupy převzaté z jiných dílů série, větší důraz na příběh, novinku v podobě automapy a systému nápověd a především zcela nové finále hry, ve které je hlavní hrdinka Samus Aran poprvé ovladatelná bez svého obleku, musí se spolehnout na omračující pistoli a proplížit se pirátskou základnou.
Remake prvního dílu série Metroid z roku 1986. Hratelností vychází především z předchozího dílu Fusion a designem světa připomíná ve velké míře Super Metroid, který se taktéž odehrává na planetě Zebes.

Z dalších změn oproti originálu je možno zmínit předělání 8-bitové grafiky do 32-bitové, powerupy převzaté z jiných dílů série, větší důraz na příběh, novinku v podobě automapy a systému nápověd a především zcela nové finále hry, ve které je hlavní hrdinka Samus Aran poprvé ovladatelná bez svého obleku, musí se spolehnout na omračující pistoli a proplížit se pirátskou základnou.