Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@7c (09.08.2012 01:13): Přesně tak, proč nemůže mít většina her se silným distributorem v zádech více dabingů je mi záhadou (když může mít Zaklinač nějakých osm mutací na dvojici dvd). Stejně jako, proč není standartem přidání flac soundtracků k originální kopii hry.
@Fg (09.08.2012 01:15): No, ok, uznávám, že jsou mnohem horší pokračování/série. Ale NY byl NY.

Jinak, s tím duálním audiem jsem to myslel obecně. Osobně jsem "díky" této politice ušetřil jen v poslední době na koupi minimálně 3 her - naposledy to byla Catherine. A celá herní scéna na PSP je díky tomu taky k vzteku - buď homebrew nebo smůla...
@Bodkin (09.08.2012 00:31): Uh, lepší strávit 2 hodiny s lahví Sklepmistra než s těmihle pokračováními...

@Drolin (08.08.2012 23:55): Chápu, proč jsou US verze s dabingem (tj. cizinec není našinec a jedna rasa, jeden jazyk jedno US - ehm...), ale absence duálního audia (tj. mít možnost volby) jsem nepochopil nikdy (obzvlášť u her, kde 1) je dost místa pro obě audia 2) u her na PC, kde omezení místem není problém).

Každopádně jsem si myslel, že MGS série byla od začátku anglicky - tj. jako RE série, zajímavé, alespoň vím, na co si dát do budoucnosti pozor.
Tak mě napadá, je možné si některý díl MGS zahrát s japonským dabingem (ne, že by byl anglický špatný - ba naopak - ale něco takového by byl důvod si jednotlivé díly zahrát znovu :)?.

Podoběně např. existují undubbed verze FFX, Xenogears či Star Oceanu 2.
@Fg (19.03.2012 17:56): Za plnú cenu by som to ani nekúpil. :D Bude to musieť stáť maximálne 20€, takže si aj tak chvíľu počkám.

Ale ten pes by mohol nasvedčovať to, že to bude v minulosti, pretože v 1, 2 a 4 som na žiadnych psov nenerazil. Tá WWII by bola fakt zaujímavá. A možno, že to bude remake Metal Gear-u. Mohli by už oznámiť niečo viac konkrétne. :/
@CJ (19.03.2012 17:48): ale The Joy neměla pásku přes oko, tak nvm a ten pes? taky zajímavé :)

no já zřejmě taky, ale až to spadne na 3kila, víc do toho investovat nehodlám, to ať se nezlobí Platinum Games nepovažuju za lidi, kteří by mohli vztáhnout ruku na MGS franšajz, ta úchylná Bayonetta stačila
@CJ (19.03.2012 17:35): to spíš byl jen takový lákací artwork, s ničím bych to nespojoval(ale jinak bych byl šťasten), snad to nepodělají jak Revengeance

no Rising vypadal výtečně jak zasazením příběhu, tak gameplayí, kdy si ani nikoho nemusel zabít a vše prostealthovat, zatím co nový koncept Revengeance je již klasicky dementní japonská rubanice, která ničím nevyčnívá a snadno zapadne a ztratí se. S tím jak si pohazuje s Rayem to vypadá na podobný průser jako ve SW: Force Unleashed a Destructorem :(. Rising jsem měl předobjednaný a moc sem se těšil(Raidena, kor kyborgového mám rád) ale po tom hnusu, čím se stal jsem předobjednávku zrušil a nijak mě to nezajímá. Hodně to podlali :(. Tohle bude první průser v MGS universu :/.
@Fg (19.03.2012 17:29): Veď Rising mal byť o Raidenovi, ale takto to pos...kazili. Z toho artworku čo bol uvoľnený by som tiež tipoval niečo s The Boss-om. Ale asi sa budeme musieť nechať prekvapiť.
@CJ (19.03.2012 17:20): no právě toho se bojím! Další skvělá věc jak se Raiden stal kyborgem, jak zachránil Sunny, jak byl uvězněn La Li Lu Le Lo a pak byl zachráněn Big Mamma - tohle mělo být původdně v Rising ale Revengeance je už nyní příběhove po 4ce , takže o5 zabité, mno a pak by nebylo špatné remake Metal Gearu/ Metal Gear 2, zkrátka Zanzibarland je taky moc lákové, popřípadě s Gray Foxem...ale stále mi z toho vychází příběh The Bosse nejatraktivněji, snad nechají už Snaka odpočívat!
koho MGS zajímá, tak si může stáhnout MGS: Database(je zdarma ke stažení na SENu) - opravdu super(nemusíte hledat na netu)

jinak by MGS5 se fakt mohla točit kolem The Boss, jelikož od WWII mají asi 20let do MGS3. Společně s Cobrama(viděli bychom všechny bosse z 3jky jako bratry ve zbrani!) se podíleli na vylodění v Normandii a dokonce lokalizovali základnu raket V2 a eliminovali ji. Tohle mi příjde báječné spojení WWII + MGS(má nej témata), vždyť by tam mohla chodit po základně mezi těmi skopčáky, to by bylo úplně výborné, navíc potom se zúčastnila taky války v Korei, trénovala Naked Snaka(tohle by mohlo být báječné, když s ním byla 10let!), no a pak taky Zátoka sviní, zrada US vlády a pozabíjení její jednotky, pal emociální výcuc na konci bych si představil bosse - The Sorrow - tohle je epická cesta The Bosse od WWII po konečnou animaci jak deflektuje do SSSR a nádherně to může navázat na 3jku. Vždyť tohle by byl přeci největší herní orgasmus! Tvl! Já bych za to dal cokoliv!
@Fg (24.02.2012 04:56): 3D efekt je tam dobrý, byť mi chviličku trvalo než jsem si na něj v tom detailním prostředí džungle zvykl...:) Trojku jsem nedohrál, mám ji sice na PS2, ale ještě jsem se k ní nedostal... zahraju si ji teda nakonec na 3DS...:)

A ano, mám 3DS, koupil jsem si Zelda edici s Ocarina of Time a k tomu jsem si zatím dokoupil Metroid Prime Hunters...:)
V kupním plánu pak mám zatím MGS 3D (3DS), The World Ends With You (DS), Chrono Trigger (DS), Zelda: Phantom Hourglass a Zelda: Spirit Tracks (DS)... a pár dalších věcí...:)
@Fg (24.02.2012 04:56): Ja to zatiaľ chcem ako darček k Vianociam. :) Do vtedy to možno o pár € zlacnie. A Peace Walker-a by som si rad zahral najprv na PSP (ak ho budem mať :D). Ale z toho čo som videl to vyzerá parádne.
@PRIVATE MARTIN (23.02.2012 15:29): Exkluzivita je pro konzole nutným zlem, zatímco PC by dobře existovalo i kdyby na něm byly samé multiformáty, konzoli bez exkluzivit by asi nikdo nekupoval.

Je taky dost těžký odhadovat do jaké míry je exkluzivita přínosem či zhoubou pro sérii. Bez některých exkluzivních smluv by určité série vůbec nevznikly, jiné ta exkluzivita zase dusí.
@PRIVATE MARTIN (23.02.2012 13:49): Jistě, poslední dekádu už by nikdo dobrovolně multiplatformní hru na jeden systém nedělal. Vyjma studia, které je rádo, že má prostředky pro vývoj na jednu a mezi ty se to Kojimovo rozhodně neřadí. Ony řeči byly na bázi těch o intimitě gauče při hraní Alan Wake. MGS2 vyšlo na PC, Xbox, PS2, pak Sony značku (určitě ne zdarma) uzurpovalo pro sebe, no a teď jak to tak vypadá ztrácí zájem, proto je Metal Gear Solid Rising na obě konzole, a HD kolekce s MGS2, MGS3 a vyšla i pro Xbox 360.

Řeči o tom jak je Xbox úžasný a v nerozborném vztahu s X360 přece vedl i Molyneux jak u Fable II, tak u Fable III :) Pouhý marketing.
je jasné že 5tka výjde i pro nový xbox(když už výjde ten HD remake) ale MGS patří na konzole a se SONY je zkrátka tahle série nejvíce svázaná...a těžko pustí z konzol takový blockbuster, kterým můžou donutit lidi k koupi, tak jak to u mě udělala 4ka :) (a díky bohu za to!)
MGS5 na PC? WTF? Jako jediný důvod koupě PS4 dříve než jsem čekal by byl právě kvůli MGS5, pokud to ale výjde na PC, tak by to ztrácelo smysl, doufám, že to byl jen takový prázdný výstřel do tmy...škoda, že až nová generace :/


Dám cokoliv za to, aby další díl pojednával o Bossovi, o Cobrách a o invazi do Normandie! Tohle mě zajímá ze všeho nejvíc, budoucnost je v Revengence, současnost byla dost propraná v 1,2,4 a studenou válku sme měli taky ve 3, ať je to WWII! Já se fakt začnu i modlit! :) Splnil by se mi velký sen!
@Scorpion (29.12.2011 20:51): Hral som jednotku, dvojku aj trojku, ale aj tak mám z nejakého dôvodu najradšej práve dvojku. Aj keď trojka sa mi tiež dosť páčila, hlavne ten systém s tým, že tam treba jesť a zháňať si potravu. Tiež bolo zaujímavo spravené liečenie.
Na tom něco bude, hodně situací z jedničky se v dvojce opakuje (koneckonců to tam bylo nějak opodstatněné příběhem) , jinak určitě doporučuji třetí díl, Kojima se to tam nebál posunout opravdu někam jinam a snad mě to bavilo ještě o něco víc než jednička.
@Scorpion (29.12.2011 13:33): Priznávam, že jednotku som nedohral ( i keď viem celý príbeh atď.), ale možno je problém v tom, že zatiaľ čo jednotka s tým prišla prvýkrát a aj nejaké behanie tam a naspäť človeku nevadilo, keď s tým prišiel Kojima znova, už tam nebol ten "punc" novosti a človek nemal tú potrebu odpustiť vývojárom tieto dizajnérske barličky. Každopádne som to pri hraní nikdy nebral ako nejaký problém, pretože hra odsýpala veľmi svižne na to, aby sa mohla dostaviť nejaká iritácia a stereotyp z nejakých ústupkov v dizajne. Inak si myslím, že je to skôr o tom, že buď človek má rád celú sériu alebo ani jeden diel. :)
@Scorpion (29.12.2011 13:51): Proti tomu se nedá nic namítat. On grafický design a level-design MGS jsou vlastně hlavní důvody, proč původní MGS vypadá docela obstojně i v dnešní době, na rozdíl od 95 % tehdejších 3D her na PSX. To samé ale platí sice i u MGS2, akorát z trochu jiných důvodů.
@NateLogan (29.12.2011 13:38): Tak v jedničce ten backtracking taky byl, ale narozdíl od dvojky mi přišlo, že má nějaký opodstatnění a není tak extrémní jako ve dvojce. Tím „tím vždy jinam“ jsem myslel spíš, že každá nová lokace byla aspoň trochu jina než dřívější(úvodní molo, vězeňské cely, jeskyně, mraznička s Ravenem), kdežto ve dvojce je to pořád ty samé oranžové můstky, schody etc. Big Shell je aspoň pro mě designově o dost níž než Shadow Moses.
@Scorpion (29.12.2011 13:33): Že se nemusí přebíhat 5x ta samá oblast? Doporučuji zahrát si znovu celou jedničku, podobných chvilek tam je dost. I když nevím jestli zrovna až 5x, ale 3x určitě a ne jednou.

A vizuální sterilnost je možná zápor, ale hratelnost to nijak neovlivňuje, plus level-design z té sterilnosti vytřískal maximum (i po 10 letech poznám kde která oblast je a nejsou tam žádné vzhledově duplicitní místa).