Co bych na hře z roku 2010 nečekal, byly neostré a rozplyzlé textury i při nejvyšším možné nastavení grafických efektů a detailů. Spolu s tím do hry "přispívaly" i bugy typu levitování zbraní po padlých, mizení zbraní po padlých, UI, zasekávající se o bedny, přičemž nešlo dál pokračovat misí a následoval restart od posledního záchytného bodu, či drobné logické kiksy, kdy se při skoku na čtyřkolce rozbilo světlo, ale poté, co jsem z vozítka sestoupil a postřílel pár arabášů, nějaký talibanský kutil mi světlo vždycky opravil. Díky a kulku za to.
Drobnosti typu "checkpointy" a nemožnost libovolného ukládání do hodnocení promítat nebudu, tuhle konzoloidní koninu má už v podstatě každá druhá hra, přičemž se kašle na hráče, co nemusí mít čas dosáhnout dalšího záchytného bodu, protože musí jít něco dělat.
Co naopak na hře oceňuji, tak takové to filmovější zpracování a některé skutečně pěkné záběry okolí a svižnost enginu. Což není věru mnoho. Od pokračovatele MoH série jsem čekal trochu víc.
Multiplayer jsem zkusil jen letmo a nezaujal. Holt newbie mezi ostřílenými mazáky nemá šanci, obzvlášť, když nikoho nerozezná od pozadí a budov. MP ale obecně v takovýchto hrách vnímám jen jako doplněk hry a tak jej, spolu se skutečností, že z menu SP hry se do MP nijak nepřepnete, hodnotit také nebudu. Procentní hodnocení se tak týká jen SP části hry.
Pro: Prostředí a vzhled některých lokací, filmový nádech
Proti: Textury, bugy, délka hry, Medal of Call of Duty, povrchněji zpracovaný příběh a postavy